Ismerkedés az Aden-nel | Terracotta Trio, Melange & Pirosító

A Aden márka már elég régóta jelen van Magyarországon (náluk láttam pl először folyékony matt rúzst, ami jó pár évvel ezelőtt hihetetlen népszerűségnek örvendett a beauty bloggerek körében, csak én nem kattantam rá soha), szép és pénztárcabarát termékeket kínálnak viszonylag széles választékban. van saját Aden-lány versenyük is (hajrá lányok :) és mindig ki lehet fogni valami akciót is. Legközelebb december 12-én lesz 27% kedvezmény mindenre, ezért is döntöttem úgy, hogy nagyon gyorsan letesztelem a nemrég kézhez kapott kis csomagomat, hogy még idejében készen legyen a poszt, ha szeretnétek valamit rendelni magatoknak vagy másoknak karácsonyra. Első körben három Terracotta terméket mutatok be nektek.



Nagyon szeretem a baked típusú sminkeket, eddig soha nem kellett csalódnom bennük, a formulájuk általában kellemesen lágy, de nem porzós és gyönyörűen pigmentáltak, valamint lehet őket szárazon és nedvesen is használni és ne felejtsük el, hogy fényesek, de még mennyire fényesek (nyami). Az Aden-nél meglehetősen széles választékban kaphatóak ilyen termékek, sok szép szín közül lehet válogatni, nekem most sikerült három nagyon őszies-télies darabot kifognom. A csomagolásuk nagyon egyszerű, a mérete mind a három típusnak megegyezik (mono szemhéjpúder, trió szemhéjpúder, pirosító), strapabíró, átlátszó műanyag, ami nagyon jól záródik. Sajnos az árnyalatok neve sehol nem szerepel, csak számokat kapunk.



A pirosítók összesen három színben kaphatóak, ez itt a Red nevű bordós árnyalat, aminek elég különleges narancsos fénye van. Elképesztően szép, bár elsőre nagyon féltem tőle, nem voltam benne biztos, hogy a fehér bőrömön jól fog mutatni egy ilyen intenzív pirosító, de szerencsére nagyon szépen vékonyan is fel lehet vinni és satírozni is könnyű. A fényes leginkább a swatchon érvényesül, az arcon sokkal visszafogottabbá válik. Nagyon jól mutat egy natúr szemsminkkel és egy szép, erős bordósabb, bogyósabb rúzzsal. (Aden Terracotta Pirosító - Red, 1090 Ft)



A monó szemhéjpúdereknek 9 árnyalata létezik, mindegyikük egy bolygóról kapta nevét (love, love, love), bár nem igazán az adott bolygóra jellemző színűek, de sebaj, ez nem von le semmit az értékükből. Én a Mercury-t próbáltam ki (az ikrek bolygója a Merkúr, plusz ha nem lennék ikrek, akkor is ez lenne a kedvenc bolygóm, plusz Freddie Mercury ugye), ami egy bordós-rózsaszínes ezüst csillámokkal teleszórt darab. A pigmentációja kicsit csalódást okozott, erőteljesebb végeredményre számítottam (bár az ilyen bordós darabok elég csalafinták tudnak lenni tapasztalataim szerint), de egy picit ragacsosabb alappal, nagyon gyönyörű felkenve, viszont a csillámok hajlamosak elvándorolni a nap folyamán. (Aden Terracotta Melange Szemhéjpúder - Mercury, 1090 Ft)

Red, Mercury, Orange


A trió szemhéjpúderek hatféle változatban találhatóak meg a webshopban és a komfortzónámból kilépve az Orange verziót választottam a Brown helyett. Noha nálam egyértelműen a pirosító a kedven, mégis ez a legjobb a három termék közül és őt ajánlom a leginkább megvételre. A pigmentáció és a formula kifogástalan, hihetetlenül erőteljesek és gyönyörűek a színek, ráadásul tökéletesen összeillenek (kék szemhez szuper választás az Orange), könnyű őket satírozni és tartósak is. Csillagos ötös jár neki :). (Aden Terracotta Trio Szemhéjpúder - Orange, 1090 Ft)

Összességében jól kezdődött a kapcsolatunk az Aden-nel, érdemes körbenézni a webshopban (katt IDE), mert tényleg jó áron vannak a termékek és jó a minőségük, plusz ki lehet fogni különleges darabokat (a Terracotta pirosítók és bronzosító) és szuper akciókat is.

Ti ismeritek az Aden-t? Próbáltátok már valamelyik terméküket???

4 megjegyzés:

  1. Ha épp nincs "kedvem" a Nars pirosítójához, és a Mac Paintpot-jaimhoz, meg egyáltalán semmihez akkor csakis ezeket használom. Évek óta jó barátaim főleg a Terracotta pirosítói, a szájfényei, az automata szemcerkája, ezek mind mind szuperek. Jól állják a próbát a mindennapokban, a fodrászcikkesnél elérhetőek, árban a legjobbak. Most szereztem pont ma egy szemhéjpúder ecsetet, ami korrektor ecsetnek is kiváló, aranyos cuki rózsaszín és csak 390.-Ft volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, azt az ecsetet nekem is le kell csekkolnom :D

      Törlés
  2. Nekem kék színek vannak, valahogy azoktól meg kell szabadulnom és le kell őket cserélnem ezekre a színekre *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pár éve én is a kékeket választottam volna :D ;)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.