YSL Volupte Sheer Candy Collection

12:30 du.
Elég sok rúzst kipróbáltam már életemben és az egyik legjobb az YSL Rouge Volupte volt, amiből ugyan szégyenszemre nekem egyetlen egy darab sincsen. Most ezt a fantasztikus krémes és hiperpigmentált rúzst gondolták újra a cégnél és csináltak belőle egy fényes, áttetsző, gyümölcsös csodát. A csomagolás maradt a régi, 6 féle árnyalat van: Lush Coconut (arany), Dewy Papaya (narancsos pink), Juicy Grapefruit (cukorka rózsaszín), Succulent Pomengranate (gyümölcsös pink), Mouthwatering Berry (bogyószín), Luscious Cherry (cseresznyeszín). A rúzsok amellett, hogy gyönyörű szájfény hatásúak, de színük is van, ápolják, simiíják és fel is töltik az ajkakat. Nagyon tetszik, nyárra pont ilyesmi kell a csajoknak :D! Júniustól kapható világszerte. Nektek is bejön ez a szépség?

Azt hiszem szeretnék egyet... vagy kettőt :D

Luscious Berry - Mouthwatering Berry - Succulent Pomengranate - Juicy Grapefruit - Dewy Papaya - Lush coconut

8 megjegyzés:

  1. Én nem lennék nagyon telhetetlen, csak a középső 4 kellene, a 2 szélsőről most lemondanék:)

    VálaszTörlés
  2. én szintén ezeken a színeken gondolkozok :D

    VálaszTörlés
  3. Like, big like, very big like :-)

    VálaszTörlés
  4. Dewy Papaya és a Juicy Grapefruit nagyon tetszik. Talán az utóbbi jobban. :)

    VálaszTörlés
  5. gyönyörüek. nyuszitól kaptam szuper shiseido rúzst.. azt is ki kell próbálnod lolly. vmi new edition és pirosas-sötétpinkes színe van. szuperül jó :):) + tesztelted már a 2 in 1 burjois spirált? :) várom az élménybeszámolót :D

    VálaszTörlés
  6. ismerem azokat a rúzsokat próbáltam már naon szeretem. A spirált még viszont nem.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.