Beindult a Max Factor!

8:35 de.
Noha én sajnos személy szerint nem tudtam részt venni a Max Factor forgatásán (azóta is fáj a szívem miatta...), de nagyon sok bloggerinánál olvastam a véleményeket, beszámolókat, teszteket és nagyon örülök, hogy végre feléledt nálunk is a márka, hiszen ez az egyik legrégebbi, ha nem a legrégebbi sminktermékekkel foglalkozó cég, többek között a mai könnyű alapozók elődjének kikeverése fűződik a nevéhez. (Kint nyugaton mindig is nagyon népszerű volt és ott már régóta tart az újítás és nyitás a fiatalabb vásárlók felé a minél színesebb és szélesebb termékválasztékkal meg Giselle Bundchen-nel, aki a márka mostani reklámarca.) Szóval van Facebook oldal, YouTube csatorna és Blog is! Olvasgassátok őket, nagyon hasznosak és csodaszép ajándékokat is lehet nyerni :D! És jelentem, hogy ha jól emlékszem, de már régen voltam ott, hogy a Westendben már gyönyörű, új duplaállvány van kitéve a Max Factor új és régi termékeinek!


5 megjegyzés:

  1. Vannak szép színek, de szerinted milyen a MaxFactor minősége?

    VálaszTörlés
  2. szép színes az új kollekció :)

    VálaszTörlés
  3. Sajnos mivel nem tudtam elmenni a forgatásra, nem tudtam kipróbálni őket, így fogalmam sincsen, hogy ezek az újak mit tudnak. Nekem van szájfényem és spirálom is max factor, én szeretem őket, jó a minőségük szerintem (ráadásul én régen évekig max factor alapozót használtam és azt is szerettem). Valószínű, hogy ezek sem rosszak.

    VálaszTörlés
  4. A szempillaspirálozás nem a Maybelline alapítójához kötődik? Én így tudom.

    VálaszTörlés
  5. bocsánatot kérek, Max Factor neve az alapozókhoz kötődik, kijavítom :D összekevertem...

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.