Outfit + Makeup

3:22 du.
Szeretem a kellemes tavaszi időjárást, amikor még nincsen az a nagy kánikula (abban haldoklok), de már szépen süt a nap és fel lehet venni a szandálokat, szoknyákat és ujjatlan topokat. Szeretem azt, hogy ilyenkor gyönyörű színes ruhákat lehet kapni, imádom a korall-t, a kéket (minden árnyalatát, de a türkiz a favorit), a vízzöldet és a mentazöldet, a lime sárgát, a pinket és persze a fehéret. NAgyon csípen a tengerész stílust is, megbolondítva valami szokatlannal, mondjuk az alábbi szett formájában: a csíkos top tengerészes, akárcsak a kiegészítők, a szoknya és a szandál színben passzol hozzájuk, míg a táska őrült állatmintás (szerintem nagyon feldobja a dolgot). Ehhez jön még korall a szájra, arcra és körmökre és türkiz a szemre. 

Top (kb 1000 Ft), szoknya (kb 5500 Ft), táska (kb 4000 Ft), nyaklánc (kb 1300 Ft), karkötő (kb 1800 Ft) és szandál (kb 5500 Ft): H&M. Arcpirosító (My Paradise) és szájfény (strange Potion): MAC 7500 Ft és 4900 Ft. Szemhéjpúder (170) és körömlakk (I Scream Peach): Catrice kb 799 Ft és kb 699 Ft.

10 megjegyzés:

  1. Nem szeretem túlzottan ezeket a parafatalpú szandálokat, de ez nagyon cuki, annyira tetszik a színe.

    VálaszTörlés
  2. nagyon kényelmesek én úgy szeretem nyáron! ráadásul ebből több szín is, meg virágos is :D

    VálaszTörlés
  3. a szoknya <3... kicsit olyan vagy Lolly a színekkel, mint gombócartúr a csokival." a vízzöldet, a mentazöldet, a" ....:D

    VálaszTörlés
  4. :D lehet... bár én a csokikkal is úgy vagyok, mint gombócartúr :D

    VálaszTörlés
  5. Körömlakk, top, szandál és a kék szemhéjpúder kivételével az összes sminkcucc <3
    A fent leírt időjárás meg tök jó, csak kár, h most épp dörög és villámlik. :D

    http://sminkmegruhak.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. nálunk is ilyen az idő... de szép zöld minden :D

    VálaszTörlés
  7. úú, az a szandi hatalmas! meg kell néznem! :P

    VálaszTörlés
  8. azt hiszem, hogy az arénában láttam ilyet

    VálaszTörlés
  9. a szandit tegnap megvettem :)))

    VálaszTörlés
  10. úúúú de jó neked! remélem, hogy kényelmes! Mennyibe került pontosan?

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.