TESZT | Maybelline újdonságok

Nagyon-nagyon nehezen kezdtem el ennek a posztnak az írását, szerintem ti is észrevettétek, hogy egy ideig nem került ki semmi a blogra (rendesen válságban voltam). Gondolkoztam is elég sokat, hogy kirakjam-e, de végül úgy döntöttem, hogy tudnotok kell arról is, ha éppen nagyon nem jön be valami, amit tesztelésre kaptam, nehogy potyára megvegyétek és ne tudjátok használni. Rettentően meglepődtem, hogy pont a Maybelline újdonságaival kapcsolatban kell ilyesmiket írnom, mert általában nagyon szeretem a márkát, napi rendszerességgel több terméküket is használom, azonban most valahogy sikerült nagyon alulteljesíteniük. Persze azért vannak jó dolgok is, nem kell megijedni :). Kezdjük is velük!




Volum’ Express The Colossal Big Shot Daring Black - 2090 Ft

Ő csak egy új verziója a nagyon közkedvelt Volum’ Express The Colossal Big Shot szempillaspirálnak, amiről már írtam EBBEN a posztban részletesebben, a különbség csak a csomagolásban, illetve a színben fedezhető fel, ugyanis ez a darab elméletileg nagyon-nagyon extra fekete. Nos, az a helyzet, hogy nekem konkrétan minden fekete spirál egyforma fekete, nem nagyon lehet lényegesebb különbségeket felfedezni közöttük, így ez sem tűnik extra-mega-giga hű de feketének. De szerintem ez nem is lényeges, a formula és a kefe formája a fontos, az pedig nagyszerű! Szépen el lehet vele érni a szempillatöveket és a legkisebb szálakat is, tartós, dúsít és szépen hosszít is. Az elején, amíg kicsit hígabb a textúra még kicsit tapasztja a pillákat, de pár használat után ’beszárad’ annyira, hogy ne legyen ilyen gondunk. Nagyon jó spirál, a márka egyik legjobbja, érdemes kipróbálni.





Masterdrama Lightliner - 15 Gold Ray, 30 Moonlight Purple (2090 Ft)

Nem rajongok túlzottan a szemceruzákért, de mindig elismerem, ha találkozok egy jó darabbal. A Maybelline Masterdrama Lightliner ceruzák szerencsére ilyenek, még nekem is nagyon tetszenek, olyannyira, hogy tényleg használom is őket. Mind a két szín nagyon szép, van egy világosabb arany (15 Gold Ray) és egy jéglila (30 Moonlight Purple), mesés metálfényük van és nagyszerűen fel lehet velük dobni egy sminket, ha a vízvonalra vagy a szemzugba használjuk őket. A formulájuk nagyon krémes (kicsit talán túlzottan is, vigyázzunk, hogy óvatosan bánjunk velük, mert letörhet a hegyük), szépen satírozható, jó velük dolgozni. Nem rémlik, hogy lenne más drogériás márkáknál hasonló metálos, highlight szemceruza, szerintem elég egyedi darabok, de szóljatok, ha tévedek.






ColorSensational Vivid Hot Laquer - 66 Too Cute, 72 Classic (2290 Ft)

Nagyon-nagy reményt fűztem ezekhez az erőteljesen pigmentált szájfényekhez/fényes folyékony rúzsokhoz, igazán megtetszett a koncepció és a színek is gyönyörűek, de sajnos több sebből is vérzik a dolog. A swatchokon egyenletesnek tűnő formula ugyanis az ajkakon már kevésbé az, beül mindenhova és kiemel mindent, amit nem kéne. Ez a világosabb barackos árnyalat (66 Too Cute) esetében annyira nem látványos, el lehet kerülni igazából ezeket a bibiket, ha nagyon vékony kenjük fel, azonban az élénk bordós vörös (72 Classic) esetén katasztrófahelyzet alakulhat ki. Eleve egy ilyen csúszkálós textúrát elég nehéz precízen felapplikálni (ceruza kötelező), de a szín miatt minden hiba azonnal látszódik és nem igazán akar szép lenni a végeredmény. Pedig egyébként jó termék is lehetne, mert ahhoz képest, hogy szájfény, nagyon tartós és nem túl ragacsos, kényelmes viselet, valamint az applikátor is jó kialakítású. De valahogy az összkép nem oké. Sajnálom a dolgot, igazán…








Dream Matte Blush - 30 Coy Coral (1890 Ft)

Nagyon hadilábon állok a krémes arcra való termékekkel, pláne a pirosítókkal, azokat kedvelem a legkevésbé, soha nem is használom őket. Mint sminkes, abszolút megértem, hogy bizonyos sminkekhez, bizonyos korban, bizonyos alkalmakkor nagyon jól tudnak jönni, de nem fogom őket emiatt jobban szeretni. Ezt a darabot sem fogom… Pedig nincsen vele probléma, simán el tudnám használni, csak nem magamra. A formula kellemes, a pigmentáció pedig pont annyira erőteljes, hogy bárki könnyedén tudja használni, hiszen elég nehezen lehet vele túlzásba esni, szép halovány korall színt biztosít az orcáknak. A finise bársonyos matt, szépen mutat a bőrön és nem zavarja meg az alatta lévő alapozót, de még a púdert sem. Azoknak, akik szeretik a krémes pirosítókat biztosan nagyon fog tetszeni :). Összesen 3 árnyalat kapható belőle.






Total Temptation Eyeshadow + Highlight Palette - 3890 Ft

Ezzel a palettával kezdem, mert ő azért jobb, mint a másik. A Maybelline paletták igazából soha nem voltak csúcsminőségűek, de alapvetően teljesen használhatónak tartottam a legtöbbet, amit kipróbáltam, valamelyiket pedig egyenesen imádtam (The Blushed Nudes, The Burgundy Bar). A Total Temptation alapvetően szintén nem egy rossz darab, de valahogy nem hozott mégsem lázba. A palettában a nyolc szemhéjpúder mellett két highlighter is található, ez mindenképpen pozitív dolog, hiszen a méretükből kifolyólag valóban lehet az arcra is használni őket, de természetesen a szemsminkbe is beépíthetőek. A formula mind a fényes, mind a matt színek esetében elég kellemes, a metálok krémesek, picit darabosak, a mattok puhák és porzósak. Ez utóbbiak szépen satírozhatóak, megtartják a pigmentáltságukat is, a fényesek azonban szerintem csak ujjal vagy nedvesen az igaziak, ecsettel nem tudtam belőlük kihozni a maximumot. A probléma tehát nem annyira a minőséggel, mint inkább a koncepcióval van. Ugyanis első ránézésre csinos és tetszetős ez a paletta, azonban elkezdi az ember lánya használni és átfut az agyán a kérdés, hogy ez tényleg ennyire kellett, szükség van tényleg erre a palettára? Nos, nem, nincsen. Semmi különleges nincsen benne, a színek átlagosak, majdhogynem unalmasak, nem túl erőteljesek és az az igazság, hogy nem lehet velük túl izgalmas sminkeket készíteni. Lehet, hogy valakinek nagyon fog tetszeni, én legalábbis szeretném, ha a vásárlók szeretnék ezt a palettát :)








The City Kits Pink Edge Eye + Cheek Palette - 3890 Ft

És akkor elérkeztünk a mumushoz… Próbálok valami szépet és jót mondani erre a palettára, de nem fog menni. Legszívesebben elintézném az egészet egy szóval, vagy egy mondattal, de úgy érzem, hogy magyarázattal tartozok, hogy miért nem tetszik. Leginkább a fentiekben leírtakat tudom megismételni, a City Kits Pink Edge egy unalmas paletta, amivel nem lehet semmi izgalmasat csinálni, de míg a Total Temptation esetében legalább a minőség hozta az elvárható szintet, addig ennél a darabnál még itt is súlyos hibák vannak. A pigmentáltság első körben nem tűnik annyira rossznak, de ha elkezdünk a szemfestékekkel dolgozni, akkor egyszerűen a satírozás során konkrétan eltűnnek a színek. Én innentől kezdve nem foglalkoztam tovább a dologgal, nálam egy ekkora baki után nem érdemel semmilyen sminkcucc második esélyt. Pedig a koncepció itt sem lenne rossz, van egy szép pirosító, egy highlight (ez nem igazán látszik mondjuk) és nyolc metál vagy matt finisű szemhéjpúder. De nem igazán ajánlom kipróbálásra inkább, csak saját felelősségre.







Összességében a legnagyobb bánatomra azt kell, hogy mondjam, ha tetszik, ha nem, hogy csalódást okozott a Maybelline legújabb kollekciója (megkockáztatom még azt is ezzel a kijelentéssel, hogy ezek után nem fogok semmit kapni tőlük tesztelésre :D). Pont azok a termékek sikerült a leggyengébbre, amiktől a legtöbbet vártam és amik elsőre igazán megtetszettek. Kár, nagy kár… De legalább a spirál és a ceruzák jól teljesítettek és úgyis lesznek még újdonságok :). A termékeket megtaláljátok a Notino webshopban, a dm és a Rossmann üzletekben.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.