BUDGET BEAUTY | Drogériás újdonságok - Maybelline, Neutrogena, Balea, Catrice

Úgy látom tényleg rendszeresek lettek ezek a drogériás újdonságokat/termékeket tesztelő posztok, a látogatottsági adatokból pedig úgy látom, hogy ti is legalább annyira szeretitek őket, mint én 😊. Ilyenkor eszembe szokott jutni, hogy mennyivel jobb lenne videó formájában bemutatni ezeket a termékeket mondjuk kétheti rendszerességgel, de nem tudom magam rávenni a videózásra egyelőre, talán majd egyszer (amikor már végleg kiöregedtem belőle, haha 😃). Na, de kanyarodjunk inkább vissza az új drogériás szerzeményeimhez. Lesz köztük külföldről beszerzett termék is, remélem nem bánjátok, de muszáj írnom róluk. Lássuk is őket!



Az egyik legnagyobb meglepetéssel kezdeném, ami nem más, mint a Maybelline Dream Satin Liquid alapozója. Egy ideje már játszadozom a gondolattal, hogy ki kellene próbálni egy közepes fedésű, nem matt finisű alapozót és a hivatalos amerikai oldal leírása alapján ez a Maybelline nagyon megtetszett. Hidratáló hatású, természetes fedésű, szatén finisű, de olajmentes és illatanyagmentes is. Ausztriában gyorsan vettem is egyet belőle, a szín is fogjuk rá, hogy jó, persze nem tökéletes, de ezen mindig lehet ilyen meg olyan trükkökkel javítani. Persze már csak otthon derült ki, hogy az amerikai piacra készült verziónak mások az összetevői, mint ennek, ebben ugyanis sajnos van parfüm, de mindegy, kipróbálom és elhasználom, ha belepusztulok is :D. Szerencsére nem jött ki semmi allergia, juhé és wow, nagyon jó ez az alapozó. Eléggé meglepődtem azon, hogy bejött a gyengébb, természetes fedés és a picit fényesebb finis is, az meg egyenesen ledöbbentett, hogy nem lett a nap végére fényesebb, mint a full matt alapozóm. De, ami a legdurvább, hogy tartós, ami drogériás alapozó esetében szerintem ritka (vagy csak ennyire tetszett a bőrömnek, nem tudom). Ha olyan helyen jártok, ahol lehet kapni, szerintem mindenképpen nézzetek rá, mert nagyon jó kis darab. Az ára kb 13 euró.



A Neutrogena soha nem állt közel a szívemhez, a kézkrémjüket sem szeretem, pedig azok elég népszerűek, tudom, hogy van egy híres arclemosója is a márkának, de az is mindig hidegen hagyott. Viszont az új Hydro Boost termékcsalád felkeltette az érdeklődésemet. Az arckrémek elég jónak tűnnek, de hisztis a bőröm, nem mertem őket megkockáztatni inkább, szóval egy elég érdekes állagú testápolót vettem meg a kollekcióból. A Hydro Boost Whipped Body Balm textúrája kicsit olyan, mint egy habosított zselé, vagy nem is tudom, fura, de jó értelemben véve. A bőrre felkenve is fura, de csak egy rövid ideig, szinte mattnak, száraznak érződik, de könnyű eloszlatni, gyorsan be is szívódik és nyárra pontosan elég a hatása. Az illata kicsit semleges, friss, tiszta, illik a kék tégelyhez és formulához. Az ára 1299 Ft, nálam ez átlagos ár egy jó testápolóért, de mások lehet, hogy soknak fogják tartani.



Nagy reményeim voltak ezzel a Balea Colornique hajszínező balzsammal kapcsolatban, de úristen én még ilyen borzalmasan sz@r valamivel életemben nem találkoztam :D. A külsején kívül semmi pozitívumot nem tudok róla mondani, de igazából a csomagolás is nagyon rossz, ha a praktikusságot nézzük, az állaga miatt ugyanis elég nehéz kiimádkozni a flakonból. Az illata szörnyű, nem jó az állaga sem, hiába balzsam nem lett tőle puhább a hajam, sőt fura volt tőle, de a legjobb (rosszabb) az egészben, hogy az égvilágon semmilyen szinten nem fogta meg a hajamat. Pedig a vége elég szőke ahhoz, hogy egy pasztell pink árnyalat meglátszódjon rajta, betartottam a használati útmutatót is, de semmi. Nulla. Nada. Nothing. Nem tudom, hogy a többi árnyalat milyen, de ez a Flamingo Pink katasztrófa… Ezerszer inkább a L’Oréal Colorista, az tényleg fog és tényleg balzsamként funkcionál mellette. Az ára egyébként 1499 Ft volt, ha jól emlékszem, kész rablás, ha azt nézzük, hogy nem ér semmit.




Sajnos egy másik Balea termékkel is megjártam... A csipkemintás Hydrogel Gesicht Maske elsőre nagyon jónak tűnt, azt hittem, hogy rendesen csipkéből van, tehát textilszerű, de nem. Ez valami zselé-szilikon förmedvény, ami az istennek nem akar az arcon maradni, csúszkál-mászkál, összetapad, nehéz, csorog az anyag belőle, egyszerűen borzalmas volt, kb 3 percig bírtam és kidobtam inkább a francba. Köszöntem maradok a felkenhető és a normális fátyolmaszkoknál. Ablakon kidobott pénz... Jó, mondjuk csak kb 600 Ft volt, de akkor is.

A Catrice #peeloff Glam körömlakkjának a tesztjét elég sokan kértétet, szerintem egy külön poszt túl sok lenne neki, de itt mindenképpen megemelítem, mert imádom! Glittergyönyör, aminek nem kell bénázni a lemosásával. Két rétegben szépen fed, viszonylag gyorsan szárad és kb 4-5 napot bír, mielőtt elkezdene magától felválni, ami szerintem teljesen rendben van. Nekem nagyon tetszik, biztosan be fogok szerezni még legalább egy színt a 02 Nail More, Worry Less mellé, ami egyébként egy ezüstös-holografikus csoda, de van még lila, rózsaszín, arany és egy feketés árnyalat is. Jó ötlet volt ez a Catrice-tól, de nagyon. Az ára kb 1100 Ft és a Müller drogériákban már lehet őket kapni.

Ti mi jót vettetek legutóbb a drogériában???

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.