BUDGET BEAUTY | Trend It Up Lips & Perfumes kollekció

Pár hete már kint van a Trend It Up legújabb display-e a dm üzletekben, ami igen, valóban kissé (nagyon) MAC Shadescents érzetet kelt, ugyanis a Lips & Perfumes kollekció parfümöket párosít rúzsokhoz és melléjük még hozzácsapott pár ajakradírt is. Lehet ekézni a koppintós márkákat, van amelyik szerintem ennél jóval pofátlanabbul csinálja és folyamatosan, a Trend It Up-nál most látok ilyet először, szóval egyelőre oké a dolog, már csak azért is mert elég ügyesen sikerült a másolás. A parfümök nem igazán tetszettek, nem éreztem túl különlegesnek és tartósnak sem őket, viszont a rúzsok és az ajakradírok kaptak egy esélyt.



A facebook oldalamon már tettem ki posztot a matt rúzsokról, szóval nem fogok túl nagy újdonságot elárulni azzal, hogy imádom őket :). Szerintem nagyon megérik az árukat, legalábbis nekem 1200 Ft-ért még nem nagyon voltak ilyen jó rúzsaim (erősen gondolkozok és csak egy régi Catrice rúzs jut eszembe, amit ennyire szerettem, meg pár Avon). Egy nudeot és egy mesés pirosat hoztam el, mind a kettőnek szép, egyenletes a pigmentáltsága, krémesek, egy rétegben fednek, tartósak, szép természetes matt finisük van és kényelmes őket viselni, alig érezni, hogy van valami az ajkamon és nem is szárítanak. A belső mellet a külső is tetszetős, a rúzs színéhez igazított kupak miatt elég könnyű őket beazonosítani, bár kissé dagik és a plexi tárolóba nem férnek el, de kaptak máshol helyet.




A kollekcióban összesen 5 különböző árnyalatú rúzs található egyébként, a képeken is látható nude (Nr.10) és élénk piros (Nr.30) mellett egy mályvás rózsaszín (Nr.20), egy bordó (Nr.40) és egy bogyós-lilás szín (Nr.50). A hozzájuk illő parfümök nagyjából a színekhez passzoló illataik vannak: Nr.10 - romantikus-virágos, Nr.20 - elegáns-fűszeres, Nr.30 - érzéki-virágos, Nr.40 - modern-virágos, Nr.50 - nőies-orientális.




Az ajakradírok sajnos csak színben és csomagolásban térnek el, illatban nem, bár igazából nem is nagyon van illatuk. Nekem a piros tetszett meg külsőre a leginkább, nagyon kis cuki a tégelye, picike, mindössze 4 ml van benne. Nekem egy picit túl finom szemcséjű, úgy érzem, hogy nem mindig elég, de alapvetően nem rossz, szeretem használni. Vannak benne ápoló olajok, az alapja pedig cukor, jó édes :). Nálam még mindig a Lush viszi a pálmát, ha ajakradírokról van szó, de azért ezzel is érdemes egy próbát tenni. Az ára ennek is 1200 Ft, ha jól emlékszek.





Nektek hogy tetszik ez a kollekció? Kipróbálnátok valamit belőle???

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.