Újdonság | Essence Exit To Explore trendkiadás

De hatalmasat dobbant a szívem, amikor megláttam az Essence legújabb trendkiadásának, az Exit To Explore-nak a képeit! Imádok mindent, ami dzsungel témás, olyan vidám és színes és ráadásul, ilyesmi szerintem még nem is volt a márkánál. Aztán elolvastam az országlistát és bumm, nagy pofon, persze, hogy nem lesz nálunk. Miért is lenne...? Pedig annyira cuki ez a tukános-virágos-papagájos minta, ezek a vidám, de jól kihasználható színek és az a megagiccses hajgumi szett... Sírok, de nagyon. És a vicces az, hogy Németországban és Ausztriában sem lehet majd kapni, vagyis a kosmetik4less oldalon sem lesz fent. Marha jó... Nem baj Szlovákiában lesz elméletileg augusztustól.


Exit To Explore Eyeshadow - You Can, Toucan

Exit To Explore Eyeshadow - Queen Of The Amazons

Exit To Explore Eyeshadow - Apricot Cockatoo

Exit To Explore Blush - My Heart Is Beating Like a Jungle Drum

Exit To Explore Blush - My Heart Is Beating Like a Jungle Drum

Exit To Explore Refreshing Lipstick - Pink Parrot, Apricot Cockatoo

Exit To Eyplore Lip Glow - Lily's Kiss & Body & Cuticle Tattoos - Feel The Jungle Vibes

Exit To Explore Nail Polish - Liana's In The Jungle, Apricot Cockatoo, Queen Of The Amazons, Pink Parrot

Like A Jungle Dream EDT & Exit To Explore Hair Ties - My Hair Is A Jungle

7 megjegyzés:

  1. Az a pirosító! :(
    Nem hiszem el hogy a legjobb trendkiadásokat nem hozzák be.
    Amúgy csak engem idegesít hogy több hónapos csúszással érkeznek a limitált kiadások?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. engem is nagyon, de nagyon idegesít... soha nem lehet tudni, hogy hol mikor és mi lesz kitéve...

      Törlés
  2. A bejegyzés elején vett, és hosszan benntartott levegőt megkönnyebbülve fújtam ki - nekem nagyon semleges ez a kiadás. :/

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom, engem is az a pirosító fogott meg. Hát szörnyű, szörnyű, hogy nem lesz :(

    VálaszTörlés
  4. Kár, pedig a Liana's In The Jungle és a Pink Parrot lakk érdekesnek tűnik. :(

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.