Budget Beauty | Catrice Denim Divine kollekció tesztek - bronzosítóm arcpirosító, szemhéjpúder paletta

Amikor pár hónapja megmutattam ebben a posztban a Catrice Denim Divine kollekcióját, már akkor emlegettem, hogy ez bizony elég jóra sikerült, de leginkább csak a bronzosító fogott meg a képek alapján, őt mindenképpen szerettem volna kipróbálni. Aztán kiderült, hogy a kiadást csak az Auchan-okban lehet majd kapni, így már kezdtem lemondani róla, de legnagyobb meglepetésemre egy frissen kitett display fogadott az itteni Rossmann-ban. Gyorsan rá is repültem, jól megtapiztam és kipróbáltam mindent és végül a bronzosító mellé még becsúszott a pirosító és a szemhéjpúder paletta is. 



A csomagolása mindegyiknek nagyon csinos és szép, de ugyanakkor egyszerű. A pír és a bronzosító átlátszó kompaktot kapott, arany-bronzos díszítéssel, ami a felületükön is visszaköszön, ráadásul tartósan, ugyanis többszöri hasznàlat után sem igazán kezdett el kopni. A szemhéjpúder paletta kompaktja ugyanabban a bronzos aranyos színben pompázik, mint a többi darab díszítése, a mintàzata pedig fekete. Tükör természetesen található benne, applikátor azonban szerencsére nem, így sokkal mutatósabb a belseje szerintem. Messze az egyik legszebben sikerült kollekciója a Catrice-nak a Denim Divine. 



Ami pedig magukat a termékeket illeti sem lehet okom a panaszra, hiszen egyik jobb, mint a másik. A formula minden esetben káprázatos, a standard szortimentben semminek nincsen ilyen szuper minősége szerintem, amit nagyon nem értek, mert ha ilyet is tudnak, akkor miért nem csinálnak mindent ilyenre??? A bronzosító és a pírosító mesésen pigmentált, de nem brutálisan, hanem pont annyira, amennyire egy arcra való por állagú terméktől az elvárható. A textúràja mind a kettőnek nagyon bársonyos és lágy, de egyik sem porzik a legkisebb mértékben sem és gyönyörűen el lehet őket dolgozni. 




A pír neve egyébként Stone Blushed (kb 1400 Ft) és egy intenzív korallos pink, matt finissel. Kicsit soknak tűnhet a kompaktban, de valójában kifejezetten finom hatást lehet vele elérni. A bronzosítót Hot TANts-nek (kb 1700 Ft) hívjàk, picit melegebb tónusú, de abszolút nem narancsos, nagyon természetes a színe és a legvilágosabb bőrön is nagyon szépen mutat. A finise szatén, enyhe arany fénnyel. 





 A szemhéjpúder palettában (Injeanious - kb 2300 Ft) hat szín kapott helyet:

  • fényes bézs 
  • matt nude 
  • fényes barackos korall 
  • fényes taupe 
  • matt taupe 
  • matt kékes sötétszürke.
A színek tökéletesen kombinálhatóak egymással és bármilyen sminket, akár hétköznapit, akár füstöset vagy alkalmit is készíthetünk vele. A pigmentáltságuk annyira lenyűgöző, hogy még én is meglepődtem rajta. A fényesek és mattok is egyformán jól teljesítenek, alap nélkül is szépek, jól satírozhatóak, tartósak, nem porolnak. Vajon az állandó szortimentben miért nem ilyenek a szemhéjpúderek? 




Összességében a Catrice Denim Divine tényleg a márka egyik legjobban sikerült kollekciója lett, csupa nagyon jól kihasználható és gyönyörű termékkel. A fent bemutatottak mindegyike 100%-ban Lolly Approved, csak ajánlani tudom őket, de érdemes a többit is megnézni, vannak még szépséges körömlakkok, egy farmerkék tus és két szájfény is. Azért azt viszont nem tudom megállni szó nélkül, hogy elméletileg májusban már kint kellett volna lennie a display-eknek az üzletekben (a bemutató posztot még márciusban írtam...). Most július van. No comment...

7 megjegyzés:

  1. en Rossmannban is lattam mar ezt a displayt - pont egy hete.
    Megnezegettem, tenyleg nem rossz kiadas, de vegul nem vettem semmit se belole.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kozben latom, hogy vegul te is megtalaltad a rossmannban :D igy jar, aki hajnalban meg olvas XD

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Én ugyanezen szoktam gondolkozni, hogy ha egy márka tud nagyon jó minőséget produkálni, akkor mért nem csinálnak mindent olyanra...
    A másik ilyen márka a Mac, vannak baromi jó szemhéjpúdereik ugye, de a 9 db-os paletták meg nem jók. Ezt egyszerűen nem értem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezzel abszolút egyet kell értenem, azok a kis kilence paletták teljesen más minőségűek szerintem :(

      Törlés
  3. Tényleg nagyon szép a szemhéjpúder paletta, viszont nemcsak minőségben, hanem talán árban is magasabb a megszokottnál?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, egy picit magasabb, 2000 ft felett volt

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.