The Body Shop Special Edition Blueberry

A TBS rögtön egy jó hírrel kezdi az újévet, hiszen visszatér az incsi-fincsi áfonyás testápoló családjuk! Régen 100%, hogy volt testvaj, de én másra nem nagyon emlékszek, javítsatok ki, ha esetleg tévednék. Most viszont több termék is kikerül majd a polcokra: zselés testradír, tusfürdő, pumpás testápoló, ajakápoló és egy hipercuki szivacs, na meg persze új köntösben a testvaj is. Mindegyik darab tartalmaz áfonyamag olajat, ami gazdag E vitaminban (nagyon jót tesz a bőrnek), valamint kakaó és sheavajat is. Én nem igazán vagyok oda a gyümölcsös testápolókért meg tusfürdőkért, sokkal jobban szeretem a vaníliás, kakaós, brazil diós, mézes (nyammiii) dolgokat, de az áfonya (és a barack) sajnos kivételt képeznek, szóval basszus... :). A radírt biztosan ki fogom próbálni, ilyen zselés darabot még nem láttam a Body Shop-nál, de a többit is szemügyre veszem majd. Január végétől keressétek őket az üzletekben!

Blueberry Body Butter


Blueberry Shower Gel

Blueberry Body Scrub Geleé

Blueberry Body Lotion

Blueberry Lip Butter

Blueberry Sponge

Lolly

Minden ami smink, szépség- és hajápolás egy kis csillámmal és unikornisokkal :)

6 megjegyzés:

  1. huh ezt akkor vonták ki, amikor megismerkedtem a TBS-sel, és akkor is tetszett a testvaj illata, de végül másikak mellett tettem le a voksom, amikor legközelebb mentem, hiába kerestem...demajdmost! :)

    VálaszTörlés
  2. Márciusban még lehetett kapni itthon, mert a TBS hazai megnyitójának 1. évfordulóján 5.000 Ft feletti vásárlás után választani lehetett a málnás, a mandulás és az áfonyás (gondolom akkor a régi kiadás) közül. Egyik illata sem jött be annyira, de még akkor ez volt számomra a legtűrhetőbb és elég sokáig nem voltam kibékülve, aztán egy idő után megszoktam. Viszont a hidratáló hatása tényleg jó.

    VálaszTörlés
  3. Ezt nem hiszem el! Függője vagyok a bogyós gyümölcsöknek, tutira fel fogom vásárolni a készlet jelentős részét mert nagyon de nagyon de nagyon durván imádom az áfonyát, egyen az blueberry vagy cranberry!!! :))))))))))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Nekem a tusfürdő van meg még a tavalyi leárazásból, de a testradír valóban jó lehet, felkerült a listámra :-) De vajon mitól special edition?

    VálaszTörlés
  5. a kettővel ezelőtti nagy testvajam ilyen volt, imádtam. :) nagyon cuki ez a szivacs is, bár én most lőttem egy hagyományosat, az édescitrom szettel.

    VálaszTörlés
  6. na, azt hogy mitől special edition....na azt nemtom :D

    VálaszTörlés