Öszi-téli körömlakk trendek

Nem csökken a lakkozási mánia az elkövetkezendő időszakban sem és ismét temérdek újdonság várható a legnagyobb márkák háza táján. Textúrában már nem sok változást lehet érzékelni, erősen hódít még mindig a liquid sand, vagyis a matt csillámos finis (OPI Mariah Carey Holiday, Models Own Velvet Goth - ez a nevével ellentétben nem bársonyos sajnos), a borzaska vagyis a feather effect (Sally Hansen Fuzzy Coat) is marad még, illetve minden menő ami durván csillámos és glitteres, valamint gél fényű. A színek között elsősorban az ékkő árnyalatok hódítanak (Deborah Lippmann), szerintem a smaragd és zafír ihletésű lakkok csodaszépek (különösen a Models Own kollekciójából), de tartja magát a bordó és a piros is az ünnepekre. Lesz miből válogatni, az már egyszer biztos! Én ezeket szemeltem ki magamnak:

  • Essie - For The Twill Of It (csodás méregzöld-szürke-lila duókróm)
  • Models Own - Absinthe (matt csillámos smaragd)
  • Models Own - Valerian (matt csillámos zafírkék)
  • OPI - Kiss Me Midnight (királykék ezüst csillámokkal liquid sand)
Nektek melyik tetszik a legjobban???

Essie Fall 2013


Deborah Lippmann Jewel Heist Collection



Models Own Velvet Goth  Collection

Models Own Velvet Goth Collection (forrás: Etc Llymlrs)

Nails Inc Gel Effect Polish Collection

OPI Rock Goddess Set for Halloween

OPI Mariah Carey Collection for Holiday

OPI Mariah Carey Liquid Sand Collection for Holiday

Essence Effect Nails Set for Holiday



3 megjegyzés:

  1. Nekem a Deborah Lipmann lakkok közül a méregzöld és a mélykék tetszik nagyon .

    VálaszTörlés
  2. Úristen, mennyi szépség :O Bár szerintem én a világ összes pénzét lakkokra költeném (legalábbis nagy részét biztosan...) :D A Deborah Lippmann lakkok csodaszépek :O Na meg jöhetne a Nails Inc. mind a 4 lakkja, meg az OPI-k... telhetetlen vagyok :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.