L'Oréal Skin Perfection termékcsalád

Régóta nem vagyok jóban a L'Oréal sminkekkel és arcápolási termékeivel, mert egyrészt egyszer egy arckrémjük konkrétan szétmarta a bőrömet, másrészt én túlárazottnak tartom a dekorkozmetikai vonalukat még mindig. De ma kiszúrtam a Superdrug-ban egy új családot, a Skin Perfection-t, amiről már olvasgattam a napokban és elég érdekesnek találtam ahhoz őket, hogy közelebbről is megnézzem mit tudnak. Bevallom az ellenérzéseim egy csöppet visszavonulót fújtak, mert nagyon szimpatikus termékekről van szó. A mágikus összetevőkbe én most nem mennék bele, ilyen meg olyan szabadalom, aminek vagy hiszük vagy nem, ezt mindenki saját maga döntse el. Az egy biztos, a Skin Perfection minden darabja a tökéletes bőr elérését hivatott szolgálni: bőrtónust egyenlítenek, simítanak, fednek, korrigálnak, pórust finomítanak. A szérumot és az arckrémet sajnos én nem merem megkockáztatni az illatanyag miatt, de a 'szemkörnyékápoló' (sötét karikák ellen), a primer (bőrfelszín tökéletesítő-pórusfinomító) és a BB krém (SPF25, ápol, halványítja a sötét foltokat) nagyon birizgálja a fantáziámat. Az áruk kicsit többnek tűnik a megszokott drogériás termékekénél, mindegyik 13 font környékén van (kb 4550 Ft). Még gondolkozok rajtuk... Ti mit gondoltok?







6 megjegyzés:

  1. Na, az ilyen termékekkel lehet behúzni engem a csőbe villámgyorsan. Ugyanazok érdekelnének, mint téged is, bár bb krémem még van itthon, úgyhogy talán a legjobban a primer az, amire ha tehetném, beruháznék.

    VálaszTörlés
  2. Szemkörnyékápoló :D Jön a tél, megint minden szürke lesz és szembetűnőbbek lesznek a karikáim, most amíg még kicsit barnább a bőröm nem annyira vészes, de télen...

    VálaszTörlés
  3. Szerintem túlárazottak, ennyiért már hét nyelven beszélő koreai csodákat veszek, szóval részemről felejtős. De nyilván, amit ígér, az nagyon kecsegtető, én is az ilyen termékekre szoktam ugrani. :D

    VálaszTörlés
  4. na látom nem én vagyok az egyetlen áldozat :D

    VálaszTörlés
  5. minden esetre lehet, hogy valamelyik termék beválna :)

    VálaszTörlés
  6. többet árt mint használ

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.