Sonia Kashuk brush haul

2:56 de.
Mert ecsetből soha nem elég... Elég egyszer elkezdeni és az összes sminktermék közül erre lehet a legdurvábban rákattanni. Pláne ha limitált kiadásról van szó, különleges szép nyéllel :D. Ez a kis négy darabból álló szett azonnal el is rabolta a szívemet, nagyon édes kis picikék az ecsetek (travel size) és igazán szép a motívum is rajta. A Sonia Kashuk ecsetek minőségéről már áradoztam egy párszor, szuperek, puhák, tömöttek és nem hullanak. Az idei brush couture csomagban az alábbi darabok találhatóak:

You can never have enough makeup brushes. I think the brushes are the most addictive makeup products, especially when they are limited editions, with beautiful handles. I fell in love immediately with this four piece set, they are just too cute (travel size) and the motives are gorgeous on them. The quality of the Sonia Kashuk brushes are fantastic, they are soft, thick and full and the hairs are not falling out at all. You can find these pieces in this fall's brush couture set:


  • Flat Top Multipurpose Brush: szintetikus szálak, nagyon tömött és puha, folyékony és por állagú alapozót is nagyon szépen fel lehet vele vinni. / Synthetic nylon, soft and really thick. It's perfect for liquid and powder foundations.




  • Angled Eye Shadow Brush: póni szőr, nagyon puha és tömött, én a legjobban a szemöldökcsont kiemelésére szeretem használni. / Pony hair, really soft. I like to use it to highlight my browbones.
 

  • Crease Brush: póni és kecskeszőr mix, finom puha és tömött ő is, amióta megvettem mást nem is használok, tökéletesen lehet vele satírozni és felvinni is a szemhéjpúdereket, egy álom. / Pony and goat hair mix, really soft and thick. Since I have it I can't use anything else. Perfect to apply and blend eyeshadows.
 

  • Shaped Blending Brush: póni és kecskeszőr mix, nagyon tömött, kicsit 'keményebb', nagyszerűen lehet vele szemceruza vonalat eldolgozni és kontúrt húzni. / Pony and goat hair mix, reall thick, a little bit 'harder' bristles. Really good for blending eye pencil and counturing the eyes.
 


A sculpting ecsetet a MAC hasonló ecsete helyett vettem meg, amit én túl drágának találtam (a MAC $35, ez pedig $13 volt). Szerencsére a minősége legalább olyan jó, valamint a méretük is megegyezik, szóval tökéletes dupe :D. Nagyon finom kecskeszőrből van, rendkívül tömött, isteni vele dolgozni. Bevallom először feleslegesnek gondoltam, azt hittem hogy más arc kontúr ecsetekkel is ugyanazt a hatást lehet elérni, de mivel kíváncsi vagyok ezért megvettem. Jól tettem, mert ezzel valóban sokkal könnyebb 'szobrászkodni', vagyis árnyékolni, de még a highlightert is fel lehet vele vinni. Szóval érdemes elgondolkozni egy hasonló darab beszerzésén. Ti milyen ecsetet vettetek legutóbb?

I bought the sculpting brush instead of the similar MAC brush, because that one is really expensive (the MAC is $35, the Sonia is $13). I think the quality and the size is the same, so this one is a perfect dupe. It's made of goat hair, it's really soft and thick, I love to work with it. First I thought that this kind of a brush is unnecessary for me - I have a lot of face sculpting brushes - but I was curious of course. And the sculpting never was this easy for me :D.



13 megjegyzés:

  1. Julianna Katalin Dörnyei2012. szeptember 17. 6:48

    Real Techniques ecseteket vettem a múltkor, odavagyok értük, és végre találtam egy helyet, ahol dollárban lehet fizetni értük (merthogy Európában sokkal drágábbak). :-)

    VálaszTörlés
  2. Hu ezt az ecsetet én is néztem a MACben, de 9900 sok érte, ennyiért tökjó. Nem tudsz olyan helyet ahonnan ide is lehet rendelni?

    VálaszTörlés
  3. ÓÓÓÓÓ, hol? Oszd meg az infót légyszi! :-)

    VálaszTörlés
  4. Én az utóbbi időben őket vettem:
    Alverde Kabuki, Coastal Scents 246 Destiny Blender, 250 Pro Blending Fluff. :-)
    Itt írtam róluk: http://sminktukor.blogspot.hu/2012/09/gyujtemeny-szaporulat.html

    VálaszTörlés
  5. Brühühűűű, utállak!!! :P :D
    Baromi jónak tűnnek ezek a Sonia Kashzk ecsetek, a kék szett óta sírok értük.
    A MAC ecsetet én is néztem, de nincs az az isten hogy egy tizest adjak érte, nem létszükséglet azért...
    Ez így viszont nagyon megérte!
    Mostanában a BőszEcsetre vagyok rákattanva, rengeteg új ecsetük van és nagyon jó minőségűek. (Nekem személy szerint jobban bejön mint a Sigma, kivéve persze a szintetikus szőrből készült ecsetjeiket, azok nagyon kis finik.)

    Jöhet még sok kép Sonia ecsetekről, hadd gyönyörködjünk bennük! :)

    VálaszTörlés
  6. E73 biorcapolas.blogspot2012. szeptember 17. 13:35

    Az utolsó ecset nagyon tetszik de a többi is szimpatikus a képek alapján.
    És minden ecsetet szeretek ami kecske, mókus, póniszőrből készül.

    VálaszTörlés
  7. óóó ezek isteniek, egy álom velük dolgozni! próbáltam már szintetikusakat, mert az ugye cruelty free meg minden de nem szerettem meg őket, nem az igaziak

    VálaszTörlés
  8. rendben XD a bőszök nagyon jók, szerintem azok is simán kiváltják a MAC-et. Én imádom a MAC-et de az ecseteik pofátlanul drágák és azt a minőséget meg lehet venni olcsóbban is mondjuk az Ó utcában :D

    VálaszTörlés
  9. Coastal Scens ecseteket még nem próbáltam, de megnézem mit írtál róluk :D

    VálaszTörlés
  10. csak az ebayt tudom, mert itt amerikában is csak egyetlen egy üzletlánc forgalmazza a Sonia Kashuk termékeket, sehol máshol nem lehet őket kapni :(

    VálaszTörlés
  11. Na nálam ők a kövi áldozatok XD

    VálaszTörlés
  12. Én legutóbb a Coastal Scents-től rendeltem pirosító és púder ecsetet, álom puhák és nagyon könnyű velük dolgozni:).. eddig az Amwayes ecseteimet használtam, de azok pár mosás után elkezdték nagyon "karcolni" az arcomat. Több darabom is van már tőlük, nagyon olcsók (2-4 dollár kb) és sztem nagyon jó minőségűek.

    VálaszTörlés
  13. Sokat még nem írtam, csak megmutattam, de nemsokára lesz róluk teszt! :-)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.