MAC Glamour Daze Holiday Collection

Ugyan Erzsi már megmutatta nektek ezt a csodás kollekciót, de nyilván nekem is muszáj beszámolnom róla, hogy napvilágot láttak ez első képek a MAC csodás ünnepi termékeiről. A Glamour Daze egész megjelenése, a csomagolások, a termékek mind-mind engem erőteljesen 60as évekre emlékeztetnek, a sok pasztellel és a masnikkal. Szóval teljes agyhalál és szerelem részemről, a mentaszínű ecsetkészlet láttán konkrétan elbőgtem magam, de én már csak ilyen kis érzékeny lelkivilágú vagyok. A colour collection termékei egyébként az idén megismert extra dimension textúrák (nagyon szuperek, csak irtóóó büdösek...), amik nagyszerűen illenek az ünnepi miliőbe szerintem. Kíváncsian várom, hogy milyenek lesznek élőben, remélem nem fog majd csalódás érni. Nektek hogy tetszik?

And finally the MAC holiday collection is here too! It's not a secret that I love the MAC, and I love their holiday collections (except the last one, I didn't like that one). The Glamour Daze is absolutely perfect for me, amazing 60's feeling, beautiful pastel colors, cute packaging. The mint green brush set made me cry (No 1 on my christmas wishlist). The color collection pruducts are extra dimension textures, which is - I think - perfect for christmas, because they're extra shimmery. What do you think?















8 megjegyzés:

  1. Ez az egész kifejezetten tetszik, tudnék belőle válogatni :D

    VálaszTörlés
  2. Beleszerettem!!!! Mindenbeee :D. Ha lesznek árak is, feltétlen oszd meg, hogy mennyit kell gyűjteni :D.

    VálaszTörlés
  3. naná :D de a szettek általában 10-12 ezer körül vannak ha jól rémlik

    VálaszTörlés
  4. Ennél azért lényegesen többe fog kerülni...

    VálaszTörlés
  5. Julianna Katalin Dörnyei2012. szeptember 9. 12:17

    A rózsaszín ecsetkészlet, óóó... <3

    VálaszTörlés
  6. Óh, gyönyörű ez a kollekció!! Karácsonyra kérek egyet :D

    Lolly, btw a target.com szállít Mo-ra is? Köszi

    VálaszTörlés
  7. Jaja szettek inkább 18 körül lesznek szerintem :(

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.