Evil Shades Blogger Review Set - swatches

Na ez is megérkezett végre! Kb másfél hónapot vártam rá csak és már kezdtem feladni, de a héten végre ott lapult a postaládában. Ez volt az első alkalom, hogy egy ilyen márkától rendeltem, ugyanis az Evil Shades tulajdonosa maga keveri ki a színeket és csinálja a termékeket. Első körben nem mertem rögtön teljes méretekkel kísérletezni, mert még mindig por fóbiám van, de kiszúrtam ezt a nagyon klassz kis bloggereknek való mintacsomagot. Egyébként mindenhová szállítanak, szóval érdemes végignézni a kínálatot: Evil Shades. A szett öt darab szemhéjpúder, három darab pirosító és négy darab rúzs/szájfény mintát tartalmaz, amit tetszőlegesen mi választhatunk ki és $6-ba kerül. Lássuk én miket választottam :).


De először nézzük a csomagolást. A minták iciripiciri kis kagylócskákban érkeznek (így van a honlapon is, és tényleg olyanok ezek a kis tégelyek, mint a kagylók), a szemhéjpúderek és a pirosítók kicsit nagyobb feketékben, míg az ajakra való termékek átlátszóban. Sajnos nem zárnak valami jól, nekem az út során ki is hullott belőlük egy kevéske, a szájfényekből pedig kifolyt az olaj. De egy ilyen kis olcsó mintacsomagnál ezt én elnézem. A kis pakkom nagyon aranyos volt, kaptam még nyalókát meg matricákat is a rendelés mellé, ez annyira vicces :D.

Sajnos az öt szemhéjpúderből csak négyet kaptam, de a hiányzó darabért cserébe kárpótolva lettem egy primerrel, ami az Opal nevet viseli és nagyon szép enyhén fényes, de nem csillámos alapot képez. A textúrája szinte habos, nagyon lágy, könnyen eloszlatható és szilikon bázisú, nincsen benne semmi olaj. Bevallom őt még nem próbáltam ki akció közben, de ami késik nem múlik :D.




Szemhéjpúderek közül pedig az alábbiak érkeztek:

  • Victorian Night - füstös lila, kékes zöldesen fénylő mikrocsillámokkal, engem a MAC Extra Dimension Grand Galaxy árnyalatára emlékeztet, sajnos nem túl pigmentált
  • Double Barrel -  grafitszürke ezüst mikrocsillámokkal, semmi extra, de egy ilyen szín kötelező a készletünkbe
  • Reondite - türkizkék lilásan fénylő mikrocsillámokkal, mert kékből - nekem - sosem elég
  • Imp - meghatározhatatlanul gyönyörű szürkés-ezüstös szín lime fénnyel, szerelem első látásra és másodikra is, azt meg külön imádom, hogy Imp-nek hívják, nem hiába ő a kedvencem a Trónok harcából :D
Tényleg ennyire durván fényesek :D.

Imp, Double Barrel, Reondite, Victorian Night

A szemhéjpúderek iszonyatosan finomra őrölt porból vannak, isteni a textúra, erre nem lehet panaszom. az már más tészta, hogy nem szeretem a por állagot, de igen kellemesen csalódtam, hogy nem maszatolok össze mindent ezzel a fajtával és nem is hullik a szemem alá. Sajnos azonban a pigmentáció erősen változó, míg az Imp és a Reondite nagyon jó, addig a Double Barrel már kevésbé, a Victorian Night pedig elég gyengécske. Viszont cserébe mindegyik fénylik és csillámlik, mint a Salamon töke, ahogy egy kedves barátnőm mondaná :D. Nedvesen és szárazon is lehet őket használni, nedvesen kicsit intenzívebbek, de nem számottevően, és persze azt már szerintem mondanom sem kell, hogy primer használata kötelező, hogy tényleg szépen a helyükön maradjanak.

A pirosítók közül nagyon-nagyon sokba sikerült beleszeretnem, hihetetlenül csodásak és különlegesek a színek, alig tudtam választani. Végül az alábbiakra sikerült szert tennem:
  • Gossamer - halvány babarózsaszín kékes fénnyel, inkább highlighternek való, túl világos pirosítónak (még rajtam is :D)
  • China Doll - a tökéletes rózsaszín babaarc pír kékes lilás fénnyel, majdnem annyira meg is szerettem, mint a MAC Full Of Joy-t
  • Skön - a leghihetetlenebb árnyalatú pírom, lilás mályvás szín pinkes fénnyel, amilyen félelmetesnek tűnik, olyan csodás a bőrön és nagyon jó árnyékolásra
 

Skön, China Doll, Gossamer

Akárcsak a szemhéjpúderek, az arcpírok textúrája is kiváló, kellemes meglepetés volt a könnyű használat itt is. A pigmentáció meggyőző, bár a Gossamer kicsit gyenegébb, mint a többi. A tartósságuk átlagos, legalább 8 órát kibírnak.

A rúzs minták választásánál nagyon merész voltam, hiszen két igencsak extrám árnyalatra esett a választásom:
  • Corset - nagyon sötét bordó, semmi fény, de inkább mondanám velvetnek a finisht, mint mattnak, nagyszerű lesz az extrémebb őszi napokra
  • Mage - sellőzöld, nem ragoznám tovább
 

Corset, Mage


Mindkét rúzs tartós és pigmentált, nem hidratálnak, de kellemes viselni őket. A textúra kellemes, könnyű eloszlatni. Abszolút megéri teljes méretet is rendelni belőlük.

A rúzsok mellé még három hardcore lips szájfény/tint is bekerült a csomagba, ebből az egyik ajándék volt, mivel én csak kettőt kértem :D. 
  • Humble Dreamer - nude, ezüstös lilás fénnyel, ilyen árnyalatot még életemben nem pipáltam, lenyűgöző és hihetetlenül fénylik
  • Not Your Barbie -  a tökéletes Barbie pink, semmi csillám nincsen benne
  • Deception - Lolly Nude :D, vagyis olyan nude ami még nekem is jól áll, picit rózsaszínes és nagyon különleges fénye van (hideg ezüstös lilás)
 


Kellemes, krémes textúra, könnyű őket felkenni, extrán tartósak, viszont picit szárítanak. A pigmentáció csillagos ötös. Teljes méret approved :D.

Unikornis-mérő: ahhoz képest, hogy a szemhéjpúderektől vártam a lenyűgözést, pont azok nem nyűgöztek le egy cseppet sem (kivéve az Imp), de cserébe rátaláltam egy kiváló minőségű és nagyszerű árnyaltú rúzs és szájfény lelőhelyre. Igazából külön-külön kéne őket értékelnem (szemhéjpúderek 3 unikornis, arcpírok 3 és fél unikornis, rúzsok és szájfények 4 és fél unikornis), de együtt fogom őket :D. Szóval összességében megadom a négy unikornist, mert a csalódásom nagyon kellemes volt.



4 megjegyzés:

  1. Basszus ez mind 6 dolcsiért? Mo.-n miért nincs ilyen? Baromira megérte. aww..

    VálaszTörlés
  2. Az imp meg a mage valami brutálszépek, és bodri kérdésére én is akarom tudni a választ :(

    VálaszTörlés
  3. Megnéztem az oldalt, a pirosítók nagyon szépek még, illetve a limitált kiadások sem rosszak, persze kérdés a pigmentáltságuk. A rúzsok kicsit merész némelyik, de összességében azért jó dolog, és nem valami drága :)

    VálaszTörlés
  4. ahha komolyan annyi volt, postával együtt 10 :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.