Sleek PPQ Shangri-La Collection

Nekem ez egy kicsit első látásra szerelem kollekció sajnos... A Sleek valahogy mindig olyan szép palettákat tud összapakolni és ezt még most matt folyékony rúzzsal is kiegészítették - vesztemre. A Collection Supreme palettájában csodaszép főként hideg tónusú matt színek találhatóak, köztük rengeteg kék (jajjj) és néhány sárgás árnyalat, mellé pedig egy pasztell rózsaszín Truly Mattely Deeply Lipgloss jár. A Collection Respect palettájába melegebb árnyalatok kerültek (látok egy-két olyan darabot, ami akár pírként is megállná a helyét), melléjük pedig egy piros 'szájfényt' csomagoltak. A szettek $14.99-be kerülnek, a kettő együtt viszont csak $27.99-be. Ti próbáltátok már a matt i-Divine palettákat? Ha igen mik a tapasztalatok velük, mert bevallom erősen gondolkozok rajtuk...

The Sleek comes out with fascinating palettes all the time. For this collection they worked together with the PPQ fashion house to create two fully matte palettes (each contains 12 shadows): the Supremes contains mostly cool toned shades - lot of blues -, while the Respect comes with warmer colors. They are part of a two piece set: you get a matte liquid lipstick (they call them matte lipgloss, fun :D) with the palettes. The sets are available at the Sleek webshop for $14.99, and the two sets cost $27.99. 



20 megjegyzés:

  1. A második egész szép, de a sokadik Sleek paletták, amiktől nem hidalok le... :S Ellőtték már az összes színt szerintem. :) Bár még nézegetnem kell többször a 2.-at, hátha szerelem lesz.. :D

    VálaszTörlés
  2. Julianna Katalin Dörnyei2012. szeptember 30. 8:01

    Én most tesztelem a Darks palettát, még bejegyzés nincs belőle, de már két bejegyzésnyi kép vár. Elégedett vagyok, de a részletek majd a bejegyzésekben várhatók. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem mindig a promósminkjeik tetszenek....ezzel meg bepaliznak a palettára, habár szerintem én nem nagyon fogom erőltetni ezt a Sleek dolgot már, mert tényleg szép és jó áron van, de lepereg sminkelés közben, amivel az egekig bosszantom fel magam....

    VálaszTörlés
  4. Első pillanatban nagyon tetszettek ezek a paletták, de aztán rájöttem, hogy kb 2-2 szín van bennük, ami tetszik/nincs még ilyenem (vagy nagyon hasonlóm). Másrészt meg eszembe jutott, hogy nem vagyok valami jóban a Sleek matt színeivel, az Au Naturel van meg nekem, ami nem rossz, de szerintem korántsem olyan jó, mint a nem matt Sleek paletták.

    VálaszTörlés
  5. hát a második paletta nagyon tetszik, a kékes árnyalatokat annyira nem szeretem a szememhez, szép, de a furcsán olivásbarnás szemszínemmel nem olyan jó, mint a normális zölddel. az a folyékony piros rúzs pedig.. csak már annyi palettám van, nem lehet mindet kihasználni :/

    VálaszTörlés
  6. Mindkettő csodálatos, de nálam a Respect i-Divine a nyerő. Régóta az első Sleek paletta, ami igazán megfogott és nemsokára megrendelhető lesz a MUP-ban. :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem nagyon tetszenek. Azt sajnálom csak, hogy a respecthez piros a szájfény :D azt nem igen hazsnálnám, de biztos hogy lesz egy vétel a Monacoval együtt :)

    VálaszTörlés
  8. na hát nekem is ez a problematikám...

    VálaszTörlés
  9. a promóképek le a kalappal, csodaszépek és engem is simán bepaliztak vele :D nekem az acid nem pereg... bár a mattokhoz még nem volt szerencsém

    VálaszTörlés
  10. szerelem sokadik látásra :D

    VálaszTörlés
  11. kérek majd linket!

    VálaszTörlés
  12. Mindkettő szerelem volt elsőre és már nagyon izgatott vagyok mert péntekre ér ide a két palettám! :D
    Már lassan csinálok bejegyzést is a sleek palettáimról.Személy szerint imádom mindet főleg a mattokat!
    Adddig is akit érdekel sleek pirósítók itt:http://www.monyoooslife.blogspot.sk/search?updated-max=2012-08-29T18:44:00-07:00&max-results=10&start=1&by-date=false

    VálaszTörlés
  13. A respect ooooo,aaaaa, uuuuuuuuuuuu, nagyon szeretném :)!!

    VálaszTörlés
  14. szép a respect, de inkább oh so special kellene :-)

    VálaszTörlés
  15. E73 biorcapolas.blogspot2012. szeptember 30. 22:28

    A modelleknek jó a sminkje, jól néznek ki.

    VálaszTörlés
  16. A supreme nagyon ígéretes (tetszik, hogy nem nagyon-nagyon hideg színekből áll csak, mint az összes hasonló, amiben kékek vannak) :).

    VálaszTörlés
  17. Julianna Katalin Dörnyei2012. október 3. 17:00

    OK :-)

    VálaszTörlés
  18. Julianna Katalin Dörnyei2012. október 3. 19:27

    Megírtam az elsőt, de a második lesz az ütősebb (legalábbis remélem, ott jobban sikerült képek lesznek)
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2012/10/sleek-ultra-mattes-darks-paletta-elso.html

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.