Nyereményjáték

7:34 du.
Egy nagyon kedves olvasóm megkeresett emilben és felajánlott Nektek egy dm üzletekbe szóló 25%-os kedvezményre jogosító kupont, amelyet május 25-ig lehet beváltani. Aki szeretne hozzájutni a kis felajánláshoz, csak kommenteljen egyet, nincsen semmi más dolga (mondjuk kommenteljétek azt, hogy kell a max factor kupon vagy valami ilyesmi :D)! Viszont egy kikötésem van: csak azok jelentkezzenek, akik biztosak benne, hogy fel fogják használni a kupont, mert csak így van értelme a dolognak! A játékot jövőhét szerdán zárom le! Alexának pedig innen is köszönöm még egyszer a felajánlást!

Őt lehet megnyerni :D

27 megjegyzés:

  1. Hát én is örülnék neki :)

    VálaszTörlés
  2. Hasznát venném.:P Keeeeell:)

    VálaszTörlés
  3. Én is fel ajánlom!nekem se kell!Akinek kell irjon a sunshine565@gmail.com-ra!:)

    VálaszTörlés
  4. ééééééééénis szeretnééém a kupont

    VálaszTörlés
  5. én is szeretném azt a kupont :)

    VálaszTörlés
  6. Légyszi valaki segítsen! Ma vettem egy ESSENCE nail art twins lakkot (a bella névre hallgatót) de sajnos csak később esett le, hogy ahhoz képest hogy twins a neve, nekem elég magányosnak tűnik egyedül.
    Szóval a kérdés az lenne, hogy ez a 600 ft-os ár az ikrekre külön-külön vagy együtt érvényes?
    Mert nekem nem szólt a kasszás csaj, hogy héé ehhez jár még a csillámos tesója is. :D
    KöSZI és bocsi az off-ért!

    És persze imádnám a kupont! :)))

    VálaszTörlés
  7. Babuci: csak a nevük twins... külön-külön kell megvenni őket sajna

    VálaszTörlés
  8. Én is örülnék neki!!!!

    VálaszTörlés
  9. Kántor Nikolett2011. május 8. 19:04

    Bocsi nem jól írtam mert itt Kántor Nikolett névvel követlek!!! :(

    VálaszTörlés
  10. én is örülnék a kuponnak :)

    VálaszTörlés
  11. szívesen felhasználnám egy ajakfilc vásárlásához :)

    VálaszTörlés
  12. jó lenne nagyon:D

    VálaszTörlés
  13. Lolly köszönöm a választ, emiatt nem lesz több álmatlan éjszakám... :D

    VálaszTörlés
  14. Én is örülnék a kuponnak. :)

    VálaszTörlés
  15. Szécsi Kriszti2011. május 10. 21:02

    Szuper lenne :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.