MAC Surf Baby! Strange Potion Lipglass teszt

6:40 du.
Még adós vagyok az utolsó Surf Baby! teszttel, hiszen vettem még egy szájfényt is a preview bulin. A Strange Potion lehet, hogy ismerős azoknak, akik figyelemmel kísérik egy ideje a MAC limitált kollekciót, hiszen az árnyalat a Disney Venomous Villains kollekcióban debütált eredetileg. Én akkor ősszel valahogy nem is figyeltem föl erre a rózsaszínes korall árnyalatra, de így tavasszal beindította a fantáziámat, szóval kipróbáltam, jól állt és jött velem. Maga a szájfény szép fedést ad, a legkevésbé sem átlátszó, de nem is olyan erőteljes, mint mondjuk a Viva Glam Gaga II, de ez nem is baj, mert akár tükör nélkül is fel lehet kenni :D. Az állaga a szokásos kicsit ragadós textúra, mely tartósabbá teszi az ajkakon pár órát simán kibír, az illata pedig szintén a szokásos vanília, íze nincsen. A csomagolásról már volt szó :D. Az árnyalat amolyan jolly joker típusú szín, mind a sötét mind a világos bőrön illetve a meleg és a hideg tónusúakon is szépen mutat, de azt azért bevallom, hogy igazából semmi extra, inkább kellemesként jellemezném. Igazi nappali viselet, estére lehet kenni alá egy kis korall színű rúzst, akkor igazán intenzív lesz a hatás. Szerintem valami hasonló árnyalat mindenkinek jól jöhet idén nyáron.

Erősnek látszik a szín, azonban felkenve nem ilyen.
Még itt is erős....
... de valójában így néz ki.
Értékelés:
  • termék: 8/10
  • használat: 5/5
  • csomagolás: 5/5
Összegzés: nehéz... 4es fölé. Semmi extra, szép a szín és ahogy mondtam már leginkább kellemesként tudnám jellemezni, de semmi extra. Viszont mindenkihez passzoló árnyalat!

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.