Astor Perfect Stay LipTint & Care

10:46 du.
Ha valaki nagyon rákattant az ajakfilcekre, akkor ajánlom szíves figyelmébe az Astor Perfect Stay Lip Tint & Care-t, amely szintén egy vízbázisú, extra tartós és matt finisű terméke egy aprócska csavarral a végén. Szó szerint a végén, ugyanis a filc végén lévő kis kupak alatt egy ajakápoló balzsam található. Meg kell, hogy mondjam ahhoz képest, hogy Astor (amolyan fura márka, mindig elkerüli a figyelmemet, mert olyan semmilyen) nagyszerű az ötlet és még én is felfigyeltem rá. Ugyanis amellett, hogy az ajakfilcek zseniálisak, mégis kell rájuk valami, egy színtelen szájfény vagy egy balzsam, hogy ne legyen olyan, húúú semmi nincsen az ajkamon mindjárt kiszárad érzésünk. Nos köszönjük az Astor-nak, hogy megoldotta a problémát! Egyébként a Perfect Stay-t már tavaly piacra dobták, de nekem elkerülte a figyelmemet... talán nem is lehet még nálunk kapni?? Pedig a színei is szépek, összesen 15 árnyalat létezik, plusz két limitált (az ára 8 euró vagyis kb 2200 Ft). Ha valaki tud róluk valami infót, vagy látta már őket valahol szóljon!
Kampánykép.

Sajnos itt most csak 7 szín szerepel a 15ből.
Ők a nyári limitált árnyalatok.

8 megjegyzés:

  1. Ezek tényleg szép színek. Én ma vettem egy Max Factort...és tényleg egy csoda, olyan fura, ahogy beszínezi a szádat...

    VálaszTörlés
  2. Egy kis összehasonlítás, ha nem láttad volna még:
    http://puderfelho.blogspot.com/2011/05/ajakfilcek-astor-max-factor-maybelline.html

    VálaszTörlés
  3. 2010 szeptemberétől van...lassan ideérhetne hozzánk is.
    http://www.pinkmelon.de/magazin/makeup/astor-perfect-stay-lip-tint-care.html
    Biztos nincs nálunk, mert magyar oldalra keresve nem dobta ki. :(

    VálaszTörlés
  4. dejó színek, én még sajnos sehol nem láttam, pedig tuti bepróbálnám őket:)

    VálaszTörlés
  5. na akkor jól van, megnyugodtam, hogy nem nagyon láttátok még akkor nem csak én vagyok ilyen bamba :D

    VálaszTörlés
  6. régen volt hasonló az avonnál is, talán ha eléggé divatba jön a dolog, behozzák újra, legalábbis az nagyon-nagyon jó lenne :D

    VálaszTörlés
  7. szerintem most be fogja hozni sok márka, mert külföldi drogériás márkák is mind elkezdtek gyártani liptintet

    VálaszTörlés
  8. Én láttam a héten a Rossmannban, úgyhogy most már nálunk is lehet kapni! Az ára 2400 Ft körül van.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.