MAC Surf Baby! Cheek Powder teszt

12:54 du.
Jajj de nagyon vártam már a Surf Baby! kollekciót emiatt a gyönyörűség miatt. Mivel a tavaly csikóhalas púderről lemaradtam, rögtön tudtam, hogy ezt nem fogom kihagyni, ha a fene fenét eszik is! És jajj de jól tettem, hogy ezt vettem meg és nem a tavalyit. Ugyanis míg a To The Beach Marine Life highlighter púderján csak egy overspray volt az arany csillám, a My Paradise-on egy vastag réteg arany hibiszkuszvirág van (fotó mellékelve bizonyítékképpen). Magában a pirosító gyönyörű és intenzív korall színű, de igazából csak összekeverve lehet a két árnyalatot használni, hiszen akkora a virág rajta, hogy nem lehet kikerülni egyetlen ecsettel sem. Ez rossz hír azoknak, akik nem szeretik a feltűnő csillámokat, jó hír azoknak, akik imádják, mert ez bizony eléggé fényes és csillogó lesz feltéve. Maga a púder rész a már megszokott finom MAC textúra, selymes és matt, a virág azonban eléggé durva tapintású és inkább kis csillám darabokban jön fel, mint porként, ez bevallom egy kicsit furi. Ettől függetlenül a végeredmény összességében nagyon szép, felvinni is könnyű, igazi nyári sminket lehet vele készíteni, a korall ugyanis eleve nyári színnek lett kikiáltva az arany fény meg csak úgy szikrázik a napsütésben. De a legjobb az egészben egyébként a termék mérete. Míg a normál arcpirosítók 6 grammosak és ha jól rémlik 6000 Ft körül van az áruk, addig a My Paradise 12 grammos (még a púderektől is nagyobb) és 7500 Ft-ba került. A csomagolása is tetszetős, érdekes, hogy sokan gagyinak titulálták a Surf Baby! kivitelezését, de kézbe véve és közelebbről nézve egyáltalán nem az. A fehér rész ugyanis nem is fehér, hanem csillámos pezsgőszín és a logó is mutatós és illik a koncepcióhoz, ráadásul valamiért sokkal jobban záródnak, mint a többi MAC doboz. Én azt mondom, hogy a különlegessége, a gyönyörű színe és a mérete miatt abszolút a must-have kategóriába tartozik

Ezeket vadásztam le a kollekcióból.

Íme a gyönyörűséges My Paradise Cheek Powder.

Kinyitva látszik, hogy nagy a virág rajta, így tényleg csak összekeverve lehet használni.

A bizonyíték, hogy vastag a virág, nem csak egy overspray réteg.
Külön a korall és egyben az arannyal. Jó csillámos :D.


Értékelés:
  • termék: 9/10
  • használat: 4/5
  • csomagolás: 5/5
Összegzés: 5ös. Nagyon különleges és szép darab, és úgy vélem, hogy jól ki is használható, mert ez az árnyalat mindenkinek jól áll, világos bőrűeknek és sötéteknek egyaránt.A mérete miatt pedig az árát is megéri.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, de lehet én nem is merném használni, nehogy lekopjon róla egyszer a hibiszkusz :D A szájfényt és a szemhéjpúdert is bemutatod majd?

    VálaszTörlés
  2. Uhh, utálom, amikor a MAC-nek ennyire szépek a termékei, mert félek őket használni. :(

    VálaszTörlés
  3. Ohh, ez egyszerűen csak KELL.

    VálaszTörlés
  4. Bikira: persze hogy azokat is megmutatom :D

    Monday: én is mindig félek előszörre belemászni, de persze utána le se tudok állni vele és az a legrosszabb amikor észre se veszem, hogy annyit használtam, hogy látom a fémet az alján *-*

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű színe van, de nekem a csillámok nem tetszenek. :S Nem szeretem ha csillámos az arcom.

    VálaszTörlés
  6. Ettől a csomagolástól rosszul vagyok, de a tartalma meggyőzött. :) Kell.

    VálaszTörlés
  7. :D pedig jópofa a csomagolás is

    VálaszTörlés
  8. szia!
    most néztem meg erről temptalia videoját és neki teljesen szétkenődött a virág..meg azt írja a leírásban is hogy overspray..szóval nem igazán értem..
    amúgy annyira tetszik ez a púder hogy én lehet fogok szerezni egyet..

    VálaszTörlés
  9. A feltett képemen is látszik, hogy nem sima overspray, tényleg jóval vastagabb, és már azért használtam is egy párszor és nem kenődött szét. Szerintem, ahogy én elnéztem a képeket a temptalián ő direkt szétkapirgálta rajta a virágot.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.