Napi smink

Beleszerettem a pasztell színekbe és ebbe a különleges metálos-gyöngyházas fénybe (ilyen a Chanel palettám is) és a MAC frost finisű szemhéjpúderei pont ilyenek. Önmagukban nem merném őket használni (egyik sem elég sötét hozzá), de egy erősebb/határozottabb kontúrral fantasztikusan mutatnak. Azt hiszem az összes frost árnyalatra szükségem van...(30 árnyalat van összesen, de mindeféle :D). Ráadásul meglepően tartósak (szerintem sokkal tartósabbak a MAC matt és pearl árnyalatainál), egész nap gyönyörűen megmaradt a sminkem, sehol nem mászkált, még a ceruza sem (erre is felvittem a port), pedig nálam mindig a ceruzák a leggyengébb láncszemek. Plusz előnyük, hogy fekete matt alapon fantasztikusan néznek ki, majd egy ilyen sminket is mindenképpen csinálok!

A smink:

A türkiz ceruza tökéletesen belesimul a sminkbe, pont ide illik :D.

A kék és a világos rózsaszínes árnyalat lila lesz egymáson :D.

Jajj de szépséges :D.

Természetesen feldobtam az új pirosítót is! Jelentem, hogy zseniális a textúra, nagyon szépen el lehet oszlatni a bőrön.


Ezekkel készült:


ARC: Shiseido Natural Finish Cream Concealer (Light), MAC Mineralize SPF15 Foundation/Loose (Light), MAC Mineralize Blush (Giggly). SZEM: MAC Paint Pot (Bare Study), MAC Eyeshadow (Naked Lunch és Tilt), MAC Eye Khol (Float On By), MAC Opulash Mascara. AJKAK: MAC Lipglass (Athena's Kiss, csak halványan tettem fel).

És a zene(azt hiszem ez még nem volt, de nem vagyok benne biztos :D):


9 megjegyzés:

  1. nagyon cuki <3
    szépen kiemeli a szemedet! :)

    VálaszTörlés
  2. Jól állnak ezek a vissza fogott színek,de már úgy megnéznék rajtad egy igazán dögös erőteljesebb sminket is:)

    VálaszTörlés
  3. Természetesen most is nagyon szép a smink, és nagyon jó így a hajad.

    VálaszTörlés
  4. Jajj köszönöm :$...
    Ms. Xixin: lesz majd olyan megígérem!

    VálaszTörlés
  5. Jajjj, ez nagyon szép lett!!:)) talán ez tetszett mostanában a legjobban:) és szuperül is áll... a smink és a frizura is!:)

    VálaszTörlés
  6. pedig nem ez a megszokott kinézetem, az idejét sem tudom, hogy pl mikor hagytam göndören a hajam, meg ez a finom sminkelés is csak mostanában jött... öregszek basszus :DD

    VálaszTörlés
  7. bar, mindenki ilyen szepen oregedne:) a gondor frizura nagyon fiatalossa tesz, persze ezt nem mindenki mondhatja el magarol, van akit kifejezetten oregit.:)

    VálaszTörlés
  8. Lolly, néha igazán odaphotoshoppolhatnál egy-egy bőrhibát az arcodra ;)

    VálaszTörlés
  9. :$ (hugim szerint ez a pirulás jele :D) köszönöm....

    hzs: majd kitalálok valamit :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.