MAC Flighty Collection

Már valahol olvastam korábban, hogy a MAC egy új szemhéjfesték típussal szeretné megörvendeztetni a vásárlóit, de nem tudtam pontosan, hogy milyen is lesz ez az új termék. Ma végre kiderült, hogy a Big Bounce Cream Eye Shadow lesz a nagy újdonság. A Big Bounce-ről annyit kell tudni, hogy egy habos-krémes, vizes bázisú szemhéjfesték, csodaszép színekben, amely rétegezhető és kiváló alapnak is. A textúra nagyon könnyű és egyszerűen kezelhető lesz, a készítők a MAC 242-es ecsetkéjét ajánlják hozzá, de szerintem ujjal is remekül el lehet majd dolgozni. 16 árnyalata kerül egyenlőre a piacra (az nem derül ki, hogy állandó lesz-e, reméljük igen), lesz köztük fekete, fehér, kék, zöld, természetesebb színek, bordó. szürke, szóval mindenféle. Ráadásként a Zoom Lash szempillaspirál 3 új színben is elérhető lesz a Flighty kollekcióval. Nektek hogy tetszenek a szépséges színeket rejtő kicsiny üvegtégelyek?

A tollas-színes promófotó.
Szerintem jónak ígérkezik a dolog. Szépek a színek.

Most érkezett el az idő, hogy színes spirált vegyek...

16 megjegyzés:

  1. Huhh mindegyik gyönyörű :) De a kedvenc a lila spirál zöld szemhez kötelező :)

    VálaszTörlés
  2. Igen én is azzal szemezek, mert a lilától mindig zöldnek tűnik a szemem pedig nem az :D

    VálaszTörlés
  3. Fúúú nagyon tetszik minden! A promófotó is bejövős, de a termékek főleg! Én nem is tudom eldönteni melyiket választanám...

    VálaszTörlés
  4. Megértelek, pláne ha tényleg tartós és nem mászkálós...

    VálaszTörlés
  5. áááááááááá :(
    pont most keresek színes spirálokat, ittvan de..nekem erre nincsen keret :( (vagy mennyi az áruk kb? , lehet mégis...)

    VálaszTörlés
  6. 4500 Ft körül vannak a MAC spiráljai. Relatív kinem mi az olcsó/drága, nekem ez a totálisan maximális ár, amit kiadok egy spirálért. Egyébként megérik ezt az árat.

    VálaszTörlés
  7. Ide a zöldekkel, de izibe! :D Pont ilyesmire vágytam. Már csak egy éjkék meg egy királykék hiányzik a kollekcióból.

    VálaszTörlés
  8. tényleg... nincsen sötétkék. Hogy hagyhatták ki??

    VálaszTörlés
  9. hello
    na igen..én mondjuk úgyvagyok inkább vele hogy feketeből szoktam egy übertutit venni..de ez megfontalandó :)
    köszi az infót

    VálaszTörlés
  10. szívesen! azért is fontold meg, mert én már próbáltam sok színes spirált, de egyiknek sincsen olyan erős színe, mint a macnek. Ha felviszed a lilát, akkor lila lesz a szempillád, nem lilás-fekete vagy lila fényű.

    VálaszTörlés
  11. legfelsősor 2. az a szép barackos az nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  12. a balerina szín :D ímádom az ilyesmit, bár inkább ruhában :D, de ezt én is elfogadnám

    VálaszTörlés
  13. köszi :)
    és ezek a spirálok a színen kívül mit tudnak még? hosszabbítanak ? göndörítenek?
    igen az ilyentől kiakadok.. lilás,kékes, zöldes..:S pl az essence tusai közül állítolag a lila tök barna..bár annyiért nemtudom mit várunk..
    meg pl rózsaszín zselés tust nem találok sehol, pedig azt nagyon szeretnék..
    meg én..szeretek kicsit hülyén sminkelni :$
    régen elsem tudtam képzelni hogy piros szemem legyen, mert nem találtam sehol olyan sminkcuccokat. de mióta olvasok beuty blogokat azóta eljött a földi mennyország és vettem 1palattát meg rakás cuccot és tökjo :)

    VálaszTörlés
  14. :D tök jó kísérletezgetni ugye?
    egyébként a zoom lash gyönyörű természetes pillákat csinál és leginkább hosszabbít. Én nagyon szeretem a feketémet, egy baj van vele, hogy nagyon folyékony a festéke és én mindig összemaszatolom magam vele.

    VálaszTörlés
  15. hm..na én a folyékos tusokkal vagyok úgy hogy a pilláimra folyik :S akkor szempillafésű addig amíg kinem jön belőle
    azt hiszem megfontolom legalább az egyik spirált..bár akkor is kaland lesz megvenni mert ugye nem vagyok pesti.
    köszi szépen a segítséget :)

    VálaszTörlés
  16. akkor tényleg kalandos lesz már csak azért is, mert ezeket elég hamar el is kapkodják. Május közepén jön ki, szóval légy résen, mert lehet hogy júniusra már nem is lesz...

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.