Egy kis Essence sneaky peaky

8:47 du.
Nagyon rossz leszek most, de mindez csak a kedves olvasóim miatt van, mert minél hamarabb szeretném Veletek megosztani az infókat! Nem biztos, hogy az alábbi két Essence limitált trend kiadás nálunk is megjelenik (de szerintem legalább az egyik biztosan), de tudom, hogy Ti így is, úgy is látni szeretnétek :D. Szóval íme a két új kollekció a You Rock!, amely egy fesztiválok által ihletett család és a meet_me@holografics.com, amely - a nevéből adódóan - holografikus színekből álló darabokat vonultat fel. Nektek hogy tetszenek?? (Szerintem a holografikus brutálisan gyönyörű, egyszerűen minden kéne belőle!!)


Holographic Eyeshadow (C01 gagalectric), Holographic Eyeliner (C01 blue ray, C02 prism@tic white), Holographic Lipgloss (C01 lil@c), Holographic Body Oil

Eyeshadow Palatte (01 Rock Chick's Palette), Eyeshadow Base (kell, kell, kell), Lipstain (Your Pink Is On Fire), Nail Polish (Kings Of Mints, Love, Peace and Purple), Refreshing Spray

15 megjegyzés:

  1. Csak annak örülök hogy az Essence ilyen árbarát, mert egyszerűen minden kollekciójukban van minimum 1, de többnyire ennél jóval több :D termék, ami a kell kategóriába tartozik. És hát már innen is kinéztem ezt-azt. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem az egész holographic kollekció kéne.... egyszerűen eszméletlenek azok a színek, mindig is imádtam az ilyesmit

    VálaszTörlés
  3. Ezek a tervezők sosem lustálkodnak, folyamatosan szórják az újdonságokat a piacra! :O A Holographic-ból kell minden!!!! A You Rock csomagolása nem tetszik :/ de a lakkok szépek :)

    Csak nekem fura ez az újfajta kezdeményezés? parfüm..testpermet (olaj?), spray, illatos gyűrű?! fejlődünk, fejlődünk? :))

    VálaszTörlés
  4. Jujj nagyon jóóók! Szerintem is főleg a holographic kiadás. A You Rock színei nem éppen rockosak, de a szemhéjbázis kéne. Egyébként majd meg lehet tudni, hogy lesz e Magyarországon valamelyik kollekció?

    VálaszTörlés
  5. Tündi: de hála az égnek jó irányba fejlődünk :D! Azért az a holo-olaj nagyon-nagyon kíváncsivá tett....

    Névtelen: mihelyst megtudok valami hivatalosat, akkor azonnal szólok! Elméletileg Németo-ban május-június mindkettő megjelenési ideje, szerintem nálunk csak júni lesz belőle, ha lesz.

    VálaszTörlés
  6. holographic szemhéjpúder te jóó ég :O azonnal vinném :)

    VálaszTörlés
  7. dorkaww: és még van kettő másik is belőle ;)

    VálaszTörlés
  8. WÁÁÁÁÁÁ, HOLOGRAFIKUSSSS!!!! :D
    Megbolondulok értük! :P Csak gyorsan, és jöjjön! MOST! :P

    VálaszTörlés
  9. Jönnek!! :) A holographics előreláthatólag május-június, a you rock július-augusztus :)
    Nekem tetszik a paletta, hogy belefér a szemcerka meg az ecset, tényleg jó bárhova :D

    VálaszTörlés
  10. Én örülök, hogy vannak új dolgok, nem csak a megszokott szemhéjpúder, körömlakk szájfény kombó. Egy olyan olajat szívesen kipróbálnék, bár remélem nem leszek twighlight-vámpír tőle xD

    VálaszTörlés
  11. Suzy: jajj de jó, hogy megosztottad velünk az infót! pont jó lesz szülinapi ajándéknak akkor a holographics :D

    VálaszTörlés
  12. Hú de jó hogy jönnek, akkor inkább a holographicból veszem meg a lila körömlakkot, eredetileg az állandóból akartam, de az mindenhol ki volt fogyva, és ez kép alapján gyönyörűűű...

    VálaszTörlés
  13. erről a kollekcióról komolyan csak szuperlatívuszokban lehet beszélni.... remélem elcsípek belőle mindent, mert erre mindenki ugrani fog :D

    VálaszTörlés
  14. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, szemhéj-bázis? musthave:D
    És az a you rock paletta se semmi, nekem bejön;)

    VálaszTörlés
  15. Csillu: azt én is kinéztem, remélem jó is lesz

    Egyébként jelentem, hogy sem az arénában sem az árkádban nincsen még új kollekció!

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.