Manhattan Magic Up!

Már a múltkor is említettem, hogy egyre inkább a figyelem középpontjába a Manhattan, hiszen elég erős termékek kerültek az állandó szortimentbe is és a limitált kollekciók is nagyon jól sikerültek az idén (különösen a Pastell Pretties, amiből persze nekem már nem jutott semmi...). A Magic Up! is tartogat pár meglepetést természetesen és a nevét sem véletlenül kapta, hiszen 'mágikus' körömlakkok is lesznek a display-en. Nyilván nem kell nagy csodákat várni, láttunk már ilyet is, egyszerű fedőlakkal színt változtató lakkokról van szó, de azért elég bulisak szerintem, mer nagyon jók a színek (a barack, a lila és a lime tökéletes nyárra). A krémes szemfestékek is jól néznek ki a képek alapján, bár ezekkel a típusokkal vagy nagyon jól járunk vagy nagyon megszívjuk általában :). Rajtuk kívül még két szempillaspirál érkezik a kollekcióba, de szerintem velük már találkozhattunk korábban és bekerülnek az állandóba is. Ti mit gondoltok?



Magic Up! Eyeshadow - Glow Star & Out Of The Hat

Magic Up! Eyeshadow - Supreyes! & Abrakadabrown

Volcano Precise Volume & Definition Mascara

Volcano Explosive Volume Mascara Waterproof

Magic Up! Nail Polish - Entertain Me!, Illusionails & Glitterific

Magic Up! Top Coat

8 megjegyzés:

  1. Szépen erősödik ez a márka, nagyon bejön a marketingjük :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Lehet tudni, mikor kerülnek boltokba?

    VálaszTörlés
  3. sajnos nem tudom, hogy otthon mikor kerül ki, de külföldön május közepén :)

    VálaszTörlés
  4. A rózsaszínen kívül az összes krémes szemhéjfestéket kérném (a rózsaszín is szép, de nem állna jól) és a színes lakkokat is egytől egyig!

    VálaszTörlés
  5. én ma láttam őket, nem dobtam el magam a színektől élőben :/

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. :( ó hát pedig állandónak kéne lennie... megkérdezem :)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.