A hét kedvence: Sleek i-Candy kollekció

Most kivételesen nem egy általam használt termék a hét kedvence, hanem egy kis kollekció, ami hamarosan a boltokba/webshopokba kerül majd. A Sleek márkával még annyira nem vagyunk jó ismerősök, csak egy palettát sikerült eddig vennem tőlük, pedig tetszik nekem amúgy sok minden más is, de valahogy soha nem annyira, hogy akkor rendeljek is belőlük. De itt Angliában könnyebb a dolgom, mert csak leszaladok egy Superdrug-ba és kipróbálom őket, így azért könnyebb eldönteni, hogy érdemes-e beruházni rájuk vagy sem. Eddig úgy néz ki, hogy igen (a Snapshots paletta wooooooow *-*, már csak a benne lévő menta miatt is megérné nekem :)), megéri a dolog, így biztosan bővülni fog az itthoni Sleek felhozatalom. Méghozzá az i-Candy palettával, amit mintha nekem találtak volna ki: vegyesen matt és fényes színek káprázatos cukorka árnyalatokban. Nyam-nyam. A durván pink arcpirosító trióról és folyékony rúzsról nem is beszélve. A kollekció várhatóan június 5-én kerül a boltokba és a webshopokba. Nektek hogy tetszik?


10 megjegyzés:

  1. Uhhh az a paletta! *.* Ez szerelem volt első látásra! :)

    VálaszTörlés
  2. nálam is az volt, annyira csodaszép :)

    VálaszTörlés
  3. Élénknek bizony eléggé élénk, jó kis friss cucc :)

    VálaszTörlés
  4. A paletta nagyon kívánságlistás darab! <3

    VálaszTörlés
  5. Én már fel is írtam a képzeletbeli kívánságlistámra! *.*

    VálaszTörlés
  6. Nekem nem tetszik, nem az én színeim, és a Sleek sem a kedvencem, de Neked biztosan jól fog állni, majd várjuk a képeket:)

    VálaszTörlés
  7. Én elvesztem... Amúgy is Sleek-rajongó vagyok, és ezt most nagyon eltalálták :-)

    VálaszTörlés
  8. Eddig nekem is csak egy Sleek palettát sikerült beszereznem, de azt nap mint nap használom :-)

    Ez viszont túl erős..nekem :-/

    Lolly: mail :DD

    bya

    VálaszTörlés
  9. Nekem szemfestékpaletta a kép alapján túl ritkító, majd megnézem élőben... :)

    Viszont a pirosító trió nagyon érdekel, mert alapvetően a rózsaszínes pirosítókat szeretem és nem félek az élénkebb színektől sem.

    VálaszTörlés
  10. @bya: olvastam :)

    @Yndre: nem ennyire élénk élőben, ez a kép nagyon meg lett bizgerelve :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.