A merész sminkek éjszakája

2:52 du.
Tegnap - mint, ahogy minden évben - ismét megrendezésre került a Met gála, ráadásul nem is akármilyen témával (mindig más a téma, hol nagyon vicces, hol nagyon béna, hol végre valami izgalmas, mint például most), idén ugyanis a punk-rock jegyében öltözhettek ki a sztárok. Nyilván van aki túlzásba is esett, van aki tökéletesen eltalálta a stílust, van aki safe play-ezett, de ez nem egy fashion blog (persze a kedvenceimet megmutatom), hanem egy beauty blog, így értelemszerűen a sminkeket veszem górcső alá. Szerencsére a makaupoknak nagyon is kedvezett a téma, végre egy kicsit bevállalósabbak voltak a vörös szőnyegen a hölgyek. Nyilván az abszolút favorit a fekete füstös, vagy az eltúlzott cicatus volt, de születtek meghökkentőbb alkotások is. Az abszolút kedvenceim Emily Blunt a csodás pink szemfestékkel, January Jones Grace Jones sminkje és Rooney Mara gótos ajkai (ez a lány egyszerűen meseszép akármit csinálnak vele, nálam ő az est abszolút sztárja). A baklövésekkel nem foglalkoznék - nyilván volt nem is egy - most csak a szépre és jóra koncentrálok. Nektek ki tetszett a legjobban?

Rooney Mara, mint mindig most is csodaszép volt.


Egyértelműen ez a kedvenc darabom, hihetetlenül dög. (Givenchy)

Katy Perry az est királynőjének képzelte magát :). A smink csúcs és a Dolce ruha sem rossz.

Ginnifer Goodwin brutális szemsminkje.

De January Jones sem aprózta el a dolgokat.

Jessica Hart dögös cicaszeme is nagyon bejött.

Lily Collins geometrikusra vette a fazont.

Emily Blunt pedig pinket választott és milyen jól tette.

Sienna Miller sminkje ugyan semmi extra, de ez a Burberry szett elképesztő.

7 megjegyzés:

  1. Váá azok a sminkek tényleg nem egyszerűek. Én is nézegettem de Lily Colins-nak pl nem láttam, nekem az tetszik a legjobban meg a lilás bordós ajkak :D

    VálaszTörlés
  2. Nálam Nina Dobrev a befutó: http://pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2013/05/nina-dobrev-met-gala-2013-fashion-lead.jpg?w=600

    VálaszTörlés
  3. Váááááá, Sienna Miller mögött valaki az orrát piszkálja! :D Made my day.

    Kicsit extrémebbeket vártam, de lehet a "dárkos" szubkultúra miatt már immunis vagyok az extremitásokra, és minimum egy Adora Batbrat smink kell ahhoz, hogy azt mondjam: "Na, emmá' kicsit extrém így leugrani a közértbe..."
    (Mondjuk: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSoDvMEqHsYZ_A0jINwrBiTJDRBMq5eqwYQpUyBSHcj9W1umFDM )

    Egy csomó, amit mellélövés közé raktak szerintem egész jó, és azok amiket jónak kiáltottak ki, kicsit túl uncsik. Jó, elismerem nem lehet mindenki fekete tus-szemceruza-rúzs-körömlakk függő, mint szerénységem. Úgy megnéztem volna pedig pár hírességet kátrány-szerű fekete szájfénnyel...
    A kedvenc Lily Collins: teljesen Siouxie Sue sminkje, csak barnában... és Katy Perry, úgy általában. :)

    VálaszTörlés
  4. wow, Adora Batbrat, de rég is láttam, milyen inspiráló, egy több gyerekes anyuka, aki meri vállalni önmagát!

    VálaszTörlés
  5. Óóóó, az a Lily Collins-smink... wow. Na meg ezek a lila ajkak. Bár az én színeimhez állnának ilyen jól. Vhogy a nagyon sötétek rajtam hülyén mutatnak. Van egy barátnőm, akinek annyira ß#!&#>! jól állnak ezek a telt, gótos bordók, hogy baromira irigy vagyok rá :D.

    VálaszTörlés
  6. én se álltam meg,h írjak a METről :) én inkább a divat részre koncentráltam ;-)
    Viszont kimaradt Rooney Mara, istennő :) Mikor lesz újra tetovált lány?
    http://fashionandmargarita.blogspot.hu/2013/05/met-gala.html

    VálaszTörlés
  7. @Mary Poppins: észre sem vettem XD

    @fashion and margarita: nagyon nem akarják forgatni a következőt...

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.