HOLIDAY 2018 | IsaDora Galactic ünnepi kollekció

Nagyon-nagyon megkésve láttam neki az új kollekciók tesztelésének, mindennel gyalázatos módon el vagyok csúszva, de a munka és a karácsonyi készülődés egyszerűen mindent kivesz belőlem és nincs energiám úgy a blogra koncentrálni, ahogyan szeretném. Szerencsére jön egy 2 hetes leállás, lesz végre idő és fény fotózni, szóval be fogom pótolni a lemaradást :). A mai posztban az IsaDora ragyogó ünnepi termékeit fogom bemutatni nektek, amik kipróbálása kissé most kalandosra sikerült.




Mielőtt azonban belevágnánk, mondok, vagyis írok pár szót magáról a kollekcióról, amit a Douglas üzletekben és webshopban is megtalálhattok. A neve Galactic és tele van izgalmas csillogó, ragyogó termékkel, többek között egy szépséges szemhéjpúder palettával, ami tökéletesnek tűnik az ünnepi sminkek elkészítéséhez és aminek nagyszerű kiegészítője a két glitteres tus, a spirál, ami különleges külsőt kapott, a szájfények metálosak, akárcsak a körömlakkok és persze nem hagyhatom ki a lent látható folyékony highlightert sem.

Glow Drops Face & Body - 72 Golden Galaxy (8200 Ft)

Töredelmesen bevallom, hogy én személy szerint csak a púderes highlightereket szeretem és használom, rettentően ritkán veszek elő folyékonyat, pláne ilyen pipettásat. Ha mégis előfordul, akkor sem az arcomra teszem őket, mert egyrészt púderre no-no, másrészt az általában olajos bázis miatt tuti kipattognék. Így maradt az alternatív tesztelés, csak a karomon és a dekoltázsomon, valamint a hajamon próbáltam ki. Az állaga nagyon folyós, szinte vízszerű, a bázist nem érzem olajosnak, gyorsan meg is szárad, viszonylag könnyű kezelni, de azért vigyázzunk a formulával, nehogy lecsöppenjen, ahová nem kéne. 



A pipetta is működik, szép a csomagolás, az üvegen keresztül nagyszerűen érvényesül a csillám, gyönyörű látvány a fényben. Sajnos felkenve már nem ilyen intenzív, valahogy elvesznek a csillámok, csak nagyon finoman, visszafogottan vannak jelen, az alap pedig teljesen áttetsző lesz. Én nyilván csillámokkal és highlighterekkel kelek és fekszek, jómagam azt szeretem, ha az űrből is látni rajtam az ilyen termékeket, így nekem ez személy szerint kevés. De persze én vagyok a kisebbség, a többség nem megszállott sminkmániás és a visszafogott dolgokat szeretik, nekik tökéletes választás, hiszen csak a fényben, diszkréten fognak ragyogni ettől a highlightertől.





Stretch Lash Mascara Golden Edition - 01 Black (5990 Ft)

Nagyon izgatott lettem, amikor ezt a spirált is megláttam a kis teszt csomagban, mert még nem próbáltam ilyen tekergetős, kinyújthatós fajtát. Aztán jött a fekete leves: nem működik a tekerős rész... Pedig eskü nem törtem el, nem hallottam reccsenést, el lehet forgatni a felső részt, de a spirál meg sem mozdul. Másnál láttam, hogy működik, így arra gyanakszok, hogy sajnos hozzám egy hibás darab kerül, a legnagyobb bánatomra.



Ettől függetlenül persze kipróbáltam és kiderült, hogy csavargatás és összehúzás/kinyújtás nélkül is szuper ez a Stretch Lash spirál. Szépen ível, hosszít és dúsít is, valamint rendkívül tartós, nem pereg, nem mászkál, nem kenődik el. A pillákat puhán tartja, nem lesznek fura kemények, azt nagyon nem szeretem. Sajnálom, hogy az lényegről lemaradtam, de én így is hasznát veszem és gyakran használom :).




Wonder Nail Golden Edition - 408 Galaxy Rose (3200 Ft)

Azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy ez a körömlakk az egyik legszebb a világon és ennek van a legtutibb neve is. Imádom! Galaxy Rose! Rajongok a rózsáért és az űrös dolgokért, hát még a kettőért együtt. Az IsaDora lakkok eddig nálam nagyon jól teljesítettek, nagyszerű a formulájuk, szépen fednek, az ecsetnek szuper a kialakítása (kicsit szélesebb), gyorsan száradnak, viszonylag tartósak és mindig gyönyörűek a színek. A Galaxy Rose egy króm rózsaarany, igazi ékkő a gyűjteményemben. Csak sajnos géllakkoztatok, így nem tudom élesben kipróbálni :(.





Ez most egy kicsit kurta-furcsa teszt lett, hiszen a highlighter nem az én ízlésem, a spirál lényege nem működik, a körömlakkot meg nem tudtam kipróbálni. Ettől függetlenül szeretem az IsaDora-t még mindig, gyönyörű a kollekció, csak ajánlani tudom a termékeket, mind mindig (azért a spirált, lehet, hogy leellenőrizném megvétel előtt :D). A Galactic kollekciót ITT tudjátok megrendelni.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.