2019-es trendek | Új színek a szemsminkben

Minden nap sok-sok órát töltök el azzal, hogy sminkes újdonságokat keresgélek a neten és a social media oldalakon (merje nekem valaki azt mondani, hogy a bloggerek nem dolgoznak) és az utóbbi időben azt vettem észre, hogy a most nagyon menő meleg tónusú, pirosas, bordós, rezes színeket kezdik leváltani az élénk, szinte neon zöldek, kékek és lilák. Elég csak Jeffree Star Alien palettájára gondolni, de a MAC Pretty Punk is ezt a vonalat képviseli és akkor a Morphe-ról meg a többi márkáról nem is beszéltem. Én örülök a változásnak, hiszen szívesen kísérletezek, ha sminkről van szó, ezért is gondoltam úgy, hogy összeszedek pár izgalmas színű sminket nektek, amik egy része itthon is nagyon könnyen elérhető, a többit pedig pár kattintással meg lehet rendelni a netről (igyekeztem csak európai oldalakat keresni).

Az itthoni kínálat

Catrice Art Couleurs Eyeshadow - 180 Blueboutin, 220 Purple To Wear (929 Ft)
Essence My Must Haves Eyeshadow - 24 Dare To Shine (549 Ft)
Essence Long Lasting Eye Pencil - 28 Life In Pink, 32 Go Green, 12 I Have A Green, 17 Tu-Tu-Tourquoise (549 Ft)
Essence Electric Vibes Liner - 02 Sorrynotsorry, 03 Neonlove (749 Ft)
Trend It Up Glorora Eyeshadow - 030, 050 (1399 Ft)
183 Days All Over Liner - 050 Woo! (kb 799 Ft)
Kryolan Eye Shadow - Sky, Violet, Emerald (1500 Ft)
Paris Berlin Shadow Refill - FS-61, FS-62, FS-63, FS-64 (2100 Ft)
Ben Nye Eye Shadow Refill - ES-66, ES-69, ES-71, ES-82, LU-8, LU-12. LU-13 (3300 Ft)
MAC Pretty Punk Palette (15400 Ft)
Artdeco Color&Art Eyeshadow - 416 Green Grasshopper, 441 Plum Plum, 423 Green Picnic Time (1990 Ft)
NYX Foil Play Cream Pigment - Happy Hippie, Digital Glitch
NYX Prismatic Pro Shadow - Volatile, Venom, Jaded, Gilded
NYX Vivid Brights Liner - Vivid Violet, Vivid Escape




Webshopok

Lethal Cosmetics Magnetic Pressed Eyeshadow - Relapse, Release, Remedy, Spirit (€6), Entomology Collection (€30) KATT
Sugarpill Pressed Eyeshadow - Velouria, Hypnotic, Bittermelon, Arsenic, Mochi, Midori, Posion Plum (£9,95) KATT
Jeffree Star Cosmetics Alien Palette (€51,50) KATT
Juvia's Place The Zulu Eyeshadow Palette (€23,50) KATT
Hank & Henry My Alter Ego Eye Kit - Madame Benjamin (€36,95) KATT
Lemonhead L.A. Glowjam - Electric Daze, Palms (£22) KATT
Illamasqua Powder Eye Shadow - CanCan, Livid (£17) KATT
Illamasqua Artistry Palette - Experimental (£38) KATT


2 megjegyzés:

  1. oké, ezek nagyon nem az én színeim, de ettől függetlenül szuperül néznek ki, főleg együtt. asszem a NYX Vivid Brights Creme Colour-ban is vannak olyan színek, amik remekül kiegészítik ezt a trendet.
    a képeken látható termékekről: a 183 days by Trend It Up ceruzái ESZMÉLETLEN jók! szemre és szájra is használhatók, tartósak és tök sok színben vannak. én tuti lefosztom az állványt a szortimentfrissítés előtt :D amúgy az essence electric liner ceruzái is jók (kivéve vízvonalon, nekem ott nem marad meg sokáig), de azt tényleg csak neonszeretőknek ajánlom. a korallos árnyalat kb a védjegyemmé vált szemre :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én mostanában fedezem fel újra a szemceruzákat, mindenképpen ki fogom próbálni mind a kettőt :) A 183 days-nél meg külön jó dolog, hogy szájra is lehet használni őket és olyan szépek a színek :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.