Újdonság | piCture pOlish Blogger Collabs - 2014 winter

Már mióta vártam erre az új pp kollekcióra! Szerintem azóta, hogy a legutóbbi megjelent :). Szerencsére most sem kellett csalódnom a kedvenc körömlakk márkámban, hiszen ismét csodásabbnál csodásabb kollaborációkat köszönthetünk a kínálatban. Ezúttal hét új árnyalat fog megjelenni:

  • Cyan: ciánkék holografikus pigmentekkel
  • Honeymoon: tompa világoszöld 'üveg" pelyhecskékkel
  • LakoDom: szürkésfehér holografikus pigmentekkel
  • Minty: holografikus tiffany zöld korall és fehér glitterekkel
  • Moscow: mély bordó 'bijou' holografikus pigmentekkel
  • Never Nude: holografikus fényű taupe nude kék és pink pelyhekkel, valamint kék és pink glitterekkel
  • Paris: korall holografikus pigmentekkel









Az egyértelmű szerelemem és kedvencem a LakoDom lett, nekem ettől tökéletesebb téli lakkra nincs is szükségem, de érzem, hogy a Moscow és a Honeymoon is szeretne velem majd hazajönni sajnos. Bár nem mondanék nemet a Minty-re és a Never Nude-ra sem és talán még a Paris is belefér, bár ez utóbbi abszolút nem az én színvilágom. Az egyetlen darab, amivel nem vagyok kibékülve az a Cyan, szerintem a Whimsy és a Fool's Gold is túlságosan hasonlít rá, annyira nem egyedi árnyalat. A kollekciót hamarosan meg is lehet majd venni a NailLand pultoknál illetve a webshop-ban.

Nektek hogy tetszik???

10 megjegyzés:

  1. *-* A Cyan és a LakoDom első látásra megfogott. Bár a Cyan tényleg nagyon hasonlít a Whimsy-re, de ettől függetlenül nagyon tetszik...egyébként egy az egyben a Jégvarázs mesét juttatta eszembe *-* . A LakoDom-ról is a jeges hó, a jég ugrott be először, megvan benne az a finom csillogás, mint a kicsit fagyott jóban :) . Meg a MInty is nagyon tetszik, viszont az nekem inkább tavaszi, mint téli :)

    VálaszTörlés
  2. a never nude swatchok-on iszonyat téli, abba is sikerül beleszeretnem, majd nézd meg azt is ;)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a LakoDom, a minty és a moscow tetszik. Viszont én a magam részéről továbbra is fenntartom, hogy ezeknek az ára kész rablás...

    VálaszTörlés
  4. A Cyan nagyon tetszik, de tényleg lehet, hogy felesleges a Whimsy mellé, a Lakodom is nagyon tetszik a képeken, de félek, hogy a szürke árnyalat nem fog jólállni, a harmadik kedvencem pedig a Moscow, de ennek meg hasonló hangulata van, minta a Zoya India-nak, amit már megvettem, így szerintem egyelőre egyet sem fogok megvenni. Ennek pedig a pénztárcám nagyon fog örülni és ráadásul több marad a Dance Legend lakkokra... :D

    VálaszTörlés
  5. @Yndre: az sajnos, de nem tudunk mit tenni :D

    @: sajnos, nekem egy hasonló sincs mint a moscow :( :D

    VálaszTörlés
  6. Mind szép, de a Moscow a legőszibb és legszebb szerintem :) A LakoDomon nekem annyira nem jön át a holo, pedig kiszúrtam, hogy az is milyen szép.

    VálaszTörlés
  7. nekem valamiért a lakodom talált be egyből, egyszerűen szerelmes lettem bele, de a moscow is jön haza, soha nem votl még hasonló színem sem :)

    VálaszTörlés
  8. Cyan és never nude nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.