Holiday 2014 | Essence Come To Town

Na most az egyszer tényleg én is nagyon, de nagyon mèrges vagyok az Essence-re! Megalkották a tökéletes budget ünnepi kollekciót, amiben nem csak a csodás arany-piros-zöld triumvirátus, hanem igazi jeges-csillámos hideg színek is helyet kaptak, ötvözve ezzel mindent ami sminkelési szempontból jó a télben és a karácsonyban. Erre nem hozzák be!!!! Jujjj, de mondanék csúnyákat! A Hello Autumn mellett kb ez az egyetlen trendkiadás, ami idén teljesen lázba hozott és tessék... (külföldi olvasóim szánjanak meg, léccciiiii!). Pedig a Come To Town egyszerűen mesés! Ragyogó és sziporkázó négyes szemhéjpúderek, telt ès fagyos színekkel, metálfényű szemceruzák (az a bordós *-*), élénk rúzsok (piros és lila) hozzájuk illő krémes pírral, tökéletesen összeállított körömlakk szettek, vanília illatú arany csillámpúder és cuki üdvözlőkártyák. Hát kell ennél több egy sminkrajongónak a fa alá??? Shame on you Essence...



Come To Town Quattro Eyeshadow - Naughty Or Nice?, Make A Wish

Come To Town Eye Pencil - Make A Wish, Naughty Or Nice?, The Most Wonderful Tree

Come To Town Cream Blush - Is That You Santa?

Come To Town Cream Blush - Wrapped In Pink

Come To Town Lipstick - Is That You Santa?, Wrapped In Pink

Come To Town Nail Polish Set - Got My List?

Come To Town Nail Polish Set - Naughty Or Nice?

Come To Town Shimmering Body Powder - Make A Wish

Come To Town Greeting Cards - Seasons Greetings

Nektek hogy tetszik a kollekció???

9 megjegyzés:

  1. Áááááááááááááá........... ez most komoly, hogy nálunk nem lesz? O-O Ezt a ki....ást!!! -.-
    Pedig ez a legszebb karácsonyi kollekciójuk eddig. Uhhh... de dühös vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is ez eddig a legszebb, ebben most semmi felesleges és gagyi nincsen... De a remény hal meg utoljára, lehet hogy a rossmann behozza :)

      Törlés
  2. Ne már !!!!! :O Pedig annyira szépek és persze rögtön rámondtam 3ra is hogy megveszek... ugyan így jártam az Aquással is... nincs igazság. :(

    VálaszTörlés
  3. Nyújtsunk be petíciót, gyűjtsünk aláírásokat, nem lehet, hogy pont ehhez nem jutunk hozzá!
    Végső kétségbeesésünkben indítsunk buszos vásárlóutat egy ezt árusító városba :D

    VálaszTörlés
  4. @Vivianna K.: az is szépséges volt pedig :( gyalázat ami itt folyik...

    @PAncsi: tegyük azt! :D

    VálaszTörlés
  5. Régóta nem tetszett ennyire trendkiadásuk. A rúzsok, pirosítók, az első quattro és a shimmer powder is velem jönne így első látásra! Barátnőm lehet ráállítom Bécsben, hogy vadásszon le pár dolgot ebből a kollekcióból nekem! :D

    VálaszTörlés
  6. szerintem mindenképpen használd ki, hogy van kint ismerősöd :)

    VálaszTörlés
  7. Érdekes, mert az egyik blogon még a magyar árakat is láttam. Talán a Müllerbe behozzák. *reménykedik*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó is lenne.... Bár szerintem ha be is hozzák az a rossmann lesz.

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.