Sally Hansen No Chip Acrylic Top Coat - bukta...

Ahogy tegnap ígértem, dokumentált tesztelés alá vetettem a Sally Hansen No Chip fedőlakkot. Nos egy nap eredmény látható a lenti képen... Nem kell kommentárt fűznöm a dologhoz szerintem. Tény, hogy rajtam extrém rövid ideig bírják csak a lakkok, de hogy egy speciálisan lepattogzás-gátló fedőlakkal egy napot sem bírt ki... Mekkora fail! Ráadáskánt meg is repesztette egy csomó körmömön a lakkor, amit nem értek. Szerintem nem nagyon mondtam még ilyet a blogon, vagy nagyon kevésszer, de most kimondom (leírom): véleményem szerint kakit sem ér a Sally Hansen No chip fedőlakk és ha jót akartok ne vegyétek meg. Bús panda vagyok...

Ötből kettő elkezdett lepattogni egy nap alatt... Nem jó arány, nem jó arány...

Lolly

Minden ami smink, szépség- és hajápolás egy kis csillámmal és unikornisokkal :)

24 megjegyzés:

  1. Hasonlóan csalódott vagyok..a Tescoban megláttam az álomszínt, majd kiugrottam a bőrömből, a szerelmem pedig felajánlotta,hogy megveszi. Mikor mentünk a pénztárhoz a biztonság kedvéért kibontottam az üveget. Amikor megláttam az ecsetet majd elájultam! Borzalmas volt, el voltak törve a szálak, jobbra-balra álltak. Visszarohantam, hátha csak ez az egy ilyen. Hát nem...amit kibontottam, mind így nézett ki. Innentől kezdve nem érdekel Sally Hansen...

    VálaszTörlés
  2. ... azt hiszem, nem bántam meg a NYC Turbo Dryt :D Én szerintem agyvérzést kapnék, ha egy drága lakkom így teljesítene. (nem mintha lenne drága lakkom :'D)

    VálaszTörlés
  3. Búúús pandaa :D
    Amúgy szomorú, de ez aranyos volt :]

    VálaszTörlés
  4. Nekem is van pár Sally Hansen körömlakkom, de egyikkel sem vagyok megelégedve... szép színek, viszont iszonyat hamar lekopnak a körmeimről, vagy nehezen száradnak... szerencse, hogy a lakkokat csak ajándékba kaptam.

    VálaszTörlés
  5. na akkor jó tudni, hogy más szerint sem érdemes a sh lakokkal próbálkozni... sokat vacilláltam, hogy vegyek-e belőlük, de szerencsére soha nem vettem, csak ezt a fedőlakkot

    VálaszTörlés
  6. amerikai oldalakon a legdràgàbb sh lakk 4 dolcsi :D
    azt hiszem ennèl nem is èr tobbet :D

    VálaszTörlés
  7. a drogériákban legalább 7-8 o_o

    VálaszTörlés
  8. Nem ezt vártam.... de jó, hogy kiderült, hogy mit is (nem) tud ez a lakk...

    VálaszTörlés
  9. Hát ez nem semmi. Az átlagos teljesítmény is kevés lenne ilyen áron, de ez tényleg kritikán aluli. A kinézett manikűr készletet is meggondolom még kétszer :D a bús panda kifejezés pedig nagyon aranyos.

    VálaszTörlés
  10. Óh hát ez elég elszomorító..

    VálaszTörlés
  11. :S
    A színes lakkok közül még csak egyet próbáltam, de az sem volt bejövős... Nem fed, nem szárad gyorsan és botrányos az ecsete...

    VálaszTörlés
  12. akkor ennél az unikornismérő a mínuszba megy.. :(

    VálaszTörlés
  13. Jól néz ki... Nekem sem pozitív az első benyomásom a lakkokról :(

    VálaszTörlés
  14. Nekem csak egy erősítő lakkom van, az nem rossz.

    VálaszTörlés
  15. Nekem eleg sok SH lakkom van, legjobban az Insta-dri fajtat szeretem, ez egy retegben is nagyon jol fed es szuper az ecsete es tartos. Fedolakkban meg keresem az igazit.

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  17. Hát azért a körömtől is függ, hogy mennyire tartós a lakk, az én kezemen olyan 4-5 napig bírja, ami szerintem nem sok, viszont nem annyira erősek a körmeim, ezért pattogzik le a lakk. Mondjuk én ezt zselés erősítéssel megoldom magamnak, meg éppen milyen kedvem van, aszerint változik, hogy kell e vagy sem, hosszú vagy rövid, a géllaktól írtózom, mert azért csak acetonos áztatással jön le, ráadásul ha rosszul van elkészítve, akkor az sem bírja egy hétnél tovább ...

    VálaszTörlés
  18. Nekem is van két Insta-Dry fajtájú sally hansen lakkom, még Kanadában vettem őket. Hát az árukra már nem emlékszem, annyira nem volt olcsó az biztos, szerintem olyan 4-7 dollárka lehetett egy üveg, pontosan nem emlékszem. Viszont azok szuperek, a legjobb ecsetjük van, lapos, a szélein lekerekített fej, nagyon gyorsan szárad és az én papírvékony, hajlékony körmeimen is megmarad napokig. Nem tudom, hogy ezt a kollekciót is elhozzák-e ide, én szerintem ebből a sima Sally Hansen körömlakkokból nem fogok venni. Nekem csak Insta-Dry kell!

    VálaszTörlés
  19. Aú! :( De ezek szerint én sem vagyok egyedül az SH-dilemmámmal :)
    Most viszont el kezdtem agyalni rajta, hogy az amerikai vloggerek miért vannak oda ezért a márkáért és magasztalják az egekig? Ők más gyártmányt kapnak mint Mi itt Európában? Hmm...?
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  20. Nekem is ez a két ujjam az, amelyikről legelőször lepattog a körömlakk :D

    bya

    VálaszTörlés
  21. nekem a mutatóujjam, de a hüvelykujjamról ilyen hamar nem szokott...

    VálaszTörlés
  22. Na en az agyonsztárolt essence btgn fedolakkal vagyok igy... Illetve nem, mert nekem 10-20percet jo ha kibir, elso kezmosasnal matricakent huzhatom le az egeszet:)) nekem az essie 3 way glaze valt be!

    VálaszTörlés