A hét kedvence: The Body Shop Brazil Nut Body Mist

Már egy hete nem használok parfümöt, csak ezt a csodás Body Shop testpermetet. Korábban egyáltalán nem voltam odáig ezekért a termékekért, de aztán a Crabtree&Evelyn Tarocco body mist megtörte a jeget és azóta előszeretettel veszem őket elő parfüm helyett. A TBS brazil diós testpermet rendkívül tartós és egyszerűen ínycsiklandozó illata van, olyan mint a cukrozott-pirított dió, egyszerűen mennyei! A brazil dió kivonat mellett méltányos közösségi kereskedelemből (community fair trade) származó cukornádat is tartalmaz, ez adja meg az illat édességét. A permet egyszerű, de csinos üvegben érkezik, 100 ml és 2590 Ft-ba kerül. Aki szereti az édes, cukros de mégis kicsit különlegesebb illatokat, az mindenképpen nézze meg. Ha pedig más kompozíciókat részesítitek előnyben, akkor is megtalálhatjátok a nektek tetszőt a további 10 The Body Shop Body Mist között (katt IDE). Szerintem, ha ugyan nem is váltják ki teljes mértékben a parfümöket, de mindenképpen egy pénztárcabarát verzió :).

U.I.: a Leona Lewis kollekcióból megérkezett a White Musk parfüm :). Katt IDE érte!



4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én alapjáraton szeretem az ilyen testpermet dolgokat. Kedvencem egy Avonos darab, azt hiszem karácsonykörül szokott lenni, talán almás-fahéjas, de nem vagyok benne biztos. Annyira finom illata van, hogy az már szinte hihetetlen! :) Ha összehasonlítottam egy olcsó parfümmel, akkor még mindig jobban bírta a testpermet rajtam, mint a lötty :D

    Szóval, ha épp nincs pénzem "Finom" parfümre, akkor beszerzek gyorsan egy Avonos testpermetet! :)

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szép napot! :)

    VálaszTörlés
  2. A TBS drága, legalábbis magyar forintban. Vagy lehet, hogy csak velem van a baj, svéd koronában csak-csak kiadtam volna rá annyit, viszont angol fontban nem éreztem semmiféle lelkiismeret-furdalást bevásárolni belőle. Azt aláírom, hogy jó, de na... Illetve jó lenne, ha nem csak Bp-n lenne bolt, mert akkor lehet én is elcsábulnék néha-néha :)

    Illetve Facebookon említetted, hogy új frizurád van, de én képet nem láttam, teszel föl ide esetleg valami jó kis tavaszi smink keretein belül? :)

    VálaszTörlés
  3. ha utána számol az ember, akkor igazából csak pár száz, max egy ezres a különbség, az annyira nem vészes, csak hát az itteni fizukhoz párosítva... :(

    VálaszTörlés
  4. Nekem pink grépfrútos van... testpermetektől általában az ilyen fanyar, frissítő illatokra bukom, szóval nem volt kérdés, hogy azt viszem haza :D.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.