ÚJDONSÁG | Avon My Attitude parfüm és Mark. Big & Extreme szempillaspirál

Szégyen gyalázat, de nagyon régen nem írtam már a blogon az Avon-os újdonságokról… Pedig van elég sok és meg is érdemlik a posztotokat, szóval ezentúl összeszedem magam és mindig beszámolok róluk. A legutóbbi kis csomagomban, amit a márkától kaptam egy parfüm és egy szempillaspirál lapult, mind a kettő elég különleges darab. Lássuk őket közelebbről is ☺.



My Attitude EdT - 1999 Ft (50 ml)

Annak ellenére, hogy az Avon-nál megjelent parfüm többségének alapillata elég hasonló (az édeskés vaníliás-pacsulis vonalon mozog a nagy részük), én személy szerint a legtöbbet, amit kipróbáltam megkedveltem és szívesen is használom őket. Nem lettek kifejezetten a kedvenceim, de egyikre sem mondtam azt soha, hogy na, ez nope, thank you. Kellemesek, nem feltűnőek. Azonban az egyik új kompozíciójuk, a My Attitude teljesen más, mint a többi. Már a csomagolása is eltérő vonalon mozog, modern, de mégis retró, egyszerű dizájn, fehér matt üveg, fekete kupakkal. A különlegességét az adja, hogy lehet rá irkálni és rajzolni, ami egyedivé és személyre szabhatóvá teszi (jómagam nem alkottam rá semmit, mert a pálcikaemberkén kívül nagyjából semmi érdemlegeset nem tudok rajzolni). Szerintem ez egy nagyon klassz ötlet, szívesen látnék ilyet más márkáknál is.



Persze a lényeg az illat, ami merőben különbözik az Avon valószínűleg összes eddigi parfümjétől. Nem vagyok nagy parfümszakértő, nem nagyon fogok tudni pontos leírást adni az illatról, de annyit elmondhatok, hogy nagyon kellemes, friss, minimálisan maszkulin-unisex, energetikus a kompozíció, én ilyet korábban még nem szaglásztam az Avon-tól. Főbb összetevői közé tartozik a fekete bors, a narancs, a verbéna, a kókusztej, a nőszirom, az ámbra és a vetiver. Ezek alapján nem csoda a friss illat ☺. Elméletileg fás-ámbrásként van jellemezve, a fás résszel egyetértek, az ámbrást nem tudom megállapítani. Szerintem évszakra nem nagyon lehet bekategorizálni, én bármikor el tudom képzelni magamon. Az egyetlen hátránya, hogy nem nagyon tart, érdemes délután újra befújni magunkat vele, mert addigra el fog illanni.




Mark. Big & Extreme Mascara - 1399 Ft

Imádom a narancssárgát, így egyből különleges vonzalmat kezdtem el érezni ez iránt a szempillaspirál iránt ☺. Vicces módon elsőre óriási nagy csalódást okozott, majdnem úgy volt, hogy inkább nem is írok róla, egyszerűen nem értettem, hogy mi történik, hogy teljesíthetett ennyire alul, hiszen az Avon legutóbbi spiráljai mind nagyon tetszettek. Aztán adtam neki egy második esélyt és azóta is rejtély, hogy, mi lehetett a probléma az első alkalommal, mert másodszorra zseniális volt. Szerintem én bénáztam el valamit… A lényeg, hogy szerencsére jó vége lett a tesztnek.



A Mark. Big & Extreme-nek nagyon különleges keféje van, furán spirális alakú vagy nem is tudom hogy írjam le. Jobb, ha megnézitek a képet! Gondolom leginkább ennek köszönhető, hogy nagyon szépen meg lehet vele ’fogni’ a pillákat, amik így ezáltal megemelkednek és megabrutál dúsak meg hosszúak lesznek. A végeredmény nagyon drámai és látványos, pont, ahogy azt szeretem. A formula nem túl híg, de nem is túl sűrű és száraz, jól el lett találva. A tartósságára sem tudok rosszat mondani, nem pereg, nem mászkál. Az eddig kipróbált Avon-os spirálok közül azt hiszem, hogy ez tetszik a legjobban. Jók  a többiek is, de mintha ennek lenne a leglátványosabb a hatása. Szerintem érdemes vele egy próbát tenni, pláne amíg akciós áron van.



Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.