TESZT | NYX Suede Matte Lipstick - Lolita & Peach Don't Kill My Vibe

9:21 du.
Mostanában egyre jobban érdekelnek a NYX termékek, közülük is leginkább az újdonságok, amik úgy veszem észre, hogy igyekeznek a lehető legizgalmasabbak lenni minden szempontból. Ilyen pl. a Can't Stop Won't Stop alapozó (erről is írok hamarosan ;)), a Midnight Chaos kollekció, a Machinist kollekció, a Slip Tease folyékony rúzsok és persze a címben szereplő Suede Matte rúzsok is. A 24 elérhető árnyalatból (a NYX oldalán nagyon-nagyon megtévesztőek a swatchok és színek, aki teheti az élőben nézze meg őket mindenképpen) sikerül látatlanban kettőt kiválasztanom, lássuk, hogyan teljesítenek.



A Suede Matt Lipstick-nek már a csomagolása is különleges és nagyon aranyos, ugyanis az egyszerű fekete tubust középen egy a rúzs színével megegyező szívecske és gyűrű választja el a kupaktól. Ez nem csak megegyszrűsíti a beazonosítást, de nagyon esztétikus is (szerintem). A műanyag erős, strapabíró és minőségi, úgy érzem, hogy tapintásra, fogásra, sokkal jobb, nehezebb, mint a márka korábbi rúzsainak csomagolása. Természetesen alul megtalálható az árnyalatot jelző matrica és le is vannak zárva a tubusok, nehogy bárki meggyalázhassa őket.



Ami pedig még a csomagolásnál is jobb és különlegesebb, az maga a rúzs :). Abszolút semmi rosszat nem tudok róluk mondani, egyszerűen tökéletesen teljesítettek minden téren. Krémesek, pigmentáltak, egyenletesek, nagyon tartósak és a csodaszép bársonyos matt finis ellenére sem szárítanak. Illatuk és ízük nincsen, legalábbis én nem vettem észre. Sok más matt rúzzsal ellentétben a formula abszolút nem ez a furcsa akadozós, kemény típus (pl. MAC retro matte), nagyon lágyan siklik az ajkakon és észrevehetetlenül vékony marad. Leginkább a Pupa I'm Matt és a L'Oréal Color Riche Matte rúzsokhoz tudnám őket hasonlítani, ők hárman szinte teljesen egyformán szuperek, de ha sorrendet kellene felállítanom, akkor a NYX Suede Matte lenne az első.



A már említett összesen 24 árnyalat nagyon változatos, vannak finom nude-ok, az elmaradhatatlan piros is megjelenik, de találhatunk közöttük vadabb mély tónusokat és izgalmas színeket is. Én a képek alapján nagyon nehezen tudtam választani, de végül sikerült kettőt is találnom, amik elsőre megtetszettek. Mind a kettő abszolút tökéletes őszi szín, jól kifogtam őket azt hiszem :). A Lolita egy tompa, piszkos bordós-piros, inkább semleges tónusú, hasonlít a KVD Lolita folyékony rúzshoz (mélyebb) és a MAC Whirl-hez is (hidegebb), csak éppenséggel sokkal szebb. A Peach Don't Kill My Vibe-hoz hasonló árnyalatot nem találtam itthon, nagyon különleges, én csak tök-barack-narancsnak hívom. Szépséges mély, de tompa, elég narancs tónusú barack, amit nem tudok letenni, teljesen beleszerettem, hihetetlenül jó választásnak tartom. Ha csak egy rúzst  használhatnék egész ősszel, akkor ez lenne az.




Természetesen végszóként csak annyit tudok mondani, hogy a NYX Suede Matte rúzsokat abszolút must have daraboknak tartom és csak ajánlani tudom őket. Változatosak a színek, a formula tényleg tökéletes és a 3200 Ft-os ár is teljesen elfogadható értük (khm, Glamour-napok, -20%). Én biztosan beszerzek még pár árnyalatot (Fetish, Brunch Me, Lavender & Lace), szerintem ti is csekkoljátok le őket. A teljes kínálat az Allee-ban és Westendben érhető el, de a Douglas üzletekben és a webshopban (KATT) is megtaláljátok a nagy részét, ha jól tudom 11 árnyalatot. Ó, és el ne felejtsem, ceruza is van hozzájuk ;). (Az instagramon láthatjátok őket élesben is.)

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.