A hét terméke | Vichy Idélia Eye Contour Idealizer

Évek óta lelkesen használok mindenféle szemkörnyékápolót (többnyire MAC-et vag TBS-t), de csak megelőzés szintjén, mert ugye már kicsit benne vagyok a korban, de még szerencsére nem értek utol a szarkalábak, talán pont a lelkes kenegetésnek köszönhetően. Azonban a kialvatlanság nem túl kellemes mellekhatásai engem sem kímélnek, előfordult bizony párszor, hogy smink nélkül is pandamacinak néztem ki. Pláne most, hogy 5kor kelek minden nap. Aztán elkezdtem használni ezt a kis Vichy csodát és pápá sötét karikák, pápá kialvatlan szemek.




Az Idélia szemkörnyékápoló optikai és biológiai korrekciót is biztosít, hiszen nem csak a hatóanyagai igyekszenek megszüntetni a karikákat, hanem a fényvisszaverő pigmentek is segítenek a halványításukban. Pluszban ránctalanít is. Reggel és este is lehet használni, jó smink alá is, mert nagyon gyorsan beissza a bőr és a legérzékenyebb szemet sem irritálja. Csak a fura szilikonos adagoló és felvivőfejet nem értem, semmi haszna nincsen, de tényleg. Ujjal jobb használni. Én inkább az esti rutinomba építettem bele, de ha tényleg durván festek, akkor reggel is bekenem magam vele inkább :). Jó kis krémecske, szerintem kialvatlanságtól karikás szemre nagyon jó, érdemes egy próbát tenni vele. 



Vichy Idélia Eye Contour Idealizer

Elérhetőség: gyógyszertárak, Vichy webshop
Ár: 6999 Ft
Mennyiség: 15 ml


A terméket a L'Oréal-tól kaptam tesztelésre, azonban ez semmilyen módon nem befolyásolja a véleményem.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.