A hét kívánsága | YSL Rose Glow Collection

9:39 du.
Egészen mostanáig abszolút semmiféle késztetést nem éreztem egy pillanatig sem arra, hogy vegyek magamnak egy YSL Touche Éclat highlightert, de ma megláttam a lent látható darabot és rögtön tudtam, hogy ez kell nekem. Imádok mindent, ami rózsa, meg rózsaarany, meg ami rózsaszínesen fénylik, szóval az YSL Rose Glow kollekció az elevenembe talált rendesen. Az Or Rose Touche Éclat mellett egy rózsaarany pigmenteket tartalmazó primer (amit lehet alapozóba keverve illetve fölé is használni), egy arany részecskéket tartalmazó púder, egy csodaszép rózsaszín pirosító és egy pink ecset is megtalálható lesz a termékek között. Az árak nyilván igencsak borsosak és abban sem vagyok biztos, hogy kaphatóak lesznek nálunk, de remélem eljutnak hozzánk is ezek a gyönyörűségek. A Rose Glow Collection július közepétől lesz kapható külföldön. Nektek hogy tetszik?



1 megjegyzés:

  1. Jaahj de csodaszép. *-* Az a pirosító kell. *-* Jöjjön csak hozzánk is. :3
    Lolita

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.