Villámtipp - gyors és egyszerü müpilla ragasztás

8:42 du.
A műszempillák felragasztása nem éppen a legegyszerűbb sminkelési művelet, türelmet, pontosságot és gyakorlást igényel a megfelelő technika elsajátítása. Azonban pár egyszerű trükkel gyorsan és egyszerűen meg lehet tanulni ezt is :).

  • a ragasztónkat ne a pillára tegyük fel, hanem egy vékony ecsettel közvetlenül a szemhéjra, a lehető legközelebb a pillatövekhez, ez hihetetlenül megkönnyíti a műveletet, tapasztalatból mondom
  • de akár darabokra is vághatjuk a soros műpillát (3-ra pont elég), ezeknek a kis 'szeletkéknek' a ragasztása könnyebb lesz, mint az egészé
  • és hogy ugyanazon a helyen, szimmetrikusan álljanak a szempillák, ahhoz pedig elég egy-egy kis jelet rajzolni tussal a 'kezdőpontokba'
Jó sminkelést!!!


3 megjegyzés:

  1. Én nem értek egyet az itt leírtakkal, azt kell, hogy mondjam :( Az elsőnél az a probléma, hogy hiába a vékony ecset, nem tudunk így sem elég precízek lenni és így is összeragaszthatjuk az egész szempillánkat ragasztóval, amit aztán nem lesz nagy öröm eltávolítani. Nem is beszélve arról, hogy ha nem teszünk elég ragasztót oda, pár óra múlva leesik az egész. A másodiknál - tapasztalatból mondom - baromi hülyén áll a szétvágott pilla, egyszerűen nem lesz olyan szép egyenletes és sima, mint amikor az egész sort egyben rakod fel. Szerintem az ilyen trükkök nem rövidítik le a műszempilla ragasztás idejét, sőt! Ami nekem segített, az pld a szemöldökcsipesz volt. A szemöldökcsipesszel megfogom a pillát és a szempillatő közepéhez illesztem először (akkor ragad a leginkább, ha hagyom pár másodpercig száradni, amíg el nem kezd jól ragadni), majd a csipesz végével a külső széleket is benyomogatom, utána ujjammal még utánaigazítok. Ez szerintem annyira nem bonyolult, mert jóval precízebben lehet dolgozni, csak gyakorlás kérdése. Vannak már speckó csipeszek erre, én a legutóbb egy ilyen nagyon vékony darabbal próbálkoztam és még a hagyományos csipesznél is könnyebben raktam fel a pillákat (Ilyennel: http://s2.thcdn.com/productimg/0/600/600/37/10364637-1302764658-988033.jpg). De persze kinek mi, lehet másoknak az általad említett módszerek jönnek be, de szerintem ezek nem könnyebbek, mint a hagyományos felvitel.

    VálaszTörlés
  2. nekem az első nagyon jól működik, soha nem lesz ragasztós a saját pillám és gyorsabban is készen vagyok, de az tény, hogy kinek a pap kinek a papné ugye, mindenkinek más válik be :)

    VálaszTörlés
  3. Én sem szeretem közvetlenül a szemhéjamra kenni a ragasztót, mert tuti összekenem magam. :D
    A szétvágás nekem sem jött be, mert sokkal könnyebben elválnak az egyes darabok a bőrtől.
    de egyébként abban igazad van, hogy mindenkinek más jön be, elvégre a szemünk sem egyforma és a kézügyességünk sem. Van aki simán felrakja kézzel nekem minimum két eszköz, fél tucat ima, meg az összes cifra székely káromkodás kell hozzá! :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.