Glamour-napi kívánságok

Nagyon-nagyon rövidke lesz a listám, mert az idén nem igazán készülök a nagy Glamour hétvégére, ugyanis az van, hogy mindenem megvan :). Szerencsére. Persze szeretnék nagyon egy fehér tűsarkút, de se kuponnal se kupon nélkül nem fogok venni, mert nincs olyan, ami tetszene, persze nem adom fel, hátha megtalálom valahol álmaim darabját. Persze egy-két dolog tetszik mindig és szívesen magaménak tudnám őket, pláne így, hogy kedvezménnyel lehet hozzájuk jutni. Az első számú kívánságom egy Vichy Dermablend alapozó (minden Vichy termékre 20% kedvezmény lesz), aminek kicsit erősebb a fedése (allergia-kiütések eltakarása :((() és nagyon tartós, őt biztosan be is fogom szerezni, mert érik már egy új alapozó vétele. 

Vichy Dermablend alapozó - eredeti ár: kb 5000 Ft kedvezményesen: kb 4000 Ft




A másik két kiszemeltem lehet, hogy egyelőre csak álom marad (úgyis nemsokára szülinapom), mert most éppen másba kéne pénzmagot fektetni, de majd meglátjuk. A Clinique Cheek Pop (minden Clinique termékre 2000 Ft kedvezmény lesz a Clinique üzletekben) arcpirosítói iránt már egy ideje gyengéd érzelmeket táplálok, különösen a Peach Pop tetszik nagyon. A harmadik kívánság pedig azóta bizgereli a fantáziámat, amióta kipróbáltam pár napja őket. Az Estée Lauder (2500 Ft kedvezmény minden Estée Lauder termékre a márkaüzletekben) új Pure Color Envy rúzsai egyszerűen fantasztikusak, isteni a textúra, csodásak a színek, egyből rabul is ejtettek, leginkább a Desirable és Potent tetszenek, mind a kettő finom, természetes hétköznapi árnyalat. Ti készültök a hétvégére? Miket szeretnétek venni???

Clinique Cheek Pop - Peach Pop eredeti ár: 9600 Ft kedvezményes ár: 7600 Ft

Estée Lauder Pure Color Envy Lipstick - Potent eredeti ár: 9600 Ft kedvezményes ár: 7100 Ft

Estée Lauder Pure Color Envy Lipstick - Desireable eredeti ár: 9600 Ft kedvezményes ár: 7100 Ft

18 megjegyzés:

  1. Szia! A dermablendből milyen árnyalatút vennél? Én is szemezek vele,de nem tudom,van-e belőle elég világos árnyalat. :)

    VálaszTörlés
  2. A Clinique Cheek Popokat én is nézegetem már egy ideje, de most a pénztárcám tiltakozik ellenük...majd vmikor máskor (én a Gingert néztem ki). Amúgy sem szeretek Glamour-napokkor menni, mert utálom a tömeget.

    VálaszTörlés
  3. Az Estée Lauder rúzst én is csak ajánlani tudom. ;) A Clinique ezen pirosítójára régóta fáj a fogam, nem tudod esetleg, hogy parfümériákban kapható-e, vagy csak szaküzletekben? :)
    Lolita

    VálaszTörlés
  4. @Névtelen: 15-ös Opal árnyalat nekem elég világosnak tűnik, de kérnem kell mintát a biztonság kedvéért

    @Lolita: én csak a szaküzletekben láttam eddig, de soha ne lehessen tudni :)

    VálaszTörlés
  5. Szaküzletben néztem a clinique pirosítót, de 9600 Ft kerûl. Most akkor melyik az igaz? :)

    VálaszTörlés
  6. 9600???? omg.... iszonyat drága.... csak tippeltem az árát...

    VálaszTörlés
  7. Amúgy nem nagyon értem, én is meglepődtem. 21 dollár és 16,5 font külföldön. Nem bánnám, ha valamit elírás volna, mert 6500-ért én is simán megvenném, de ennyiért tuti nem...

    VálaszTörlés
  8. ja, én is a font után számoltam, mert kint minden nagyjából annyi mint itt, max ha 500-1000 ft a különbség... ma utánanézek vagy holnap mindenesetre :)

    VálaszTörlés
  9. tényleg 9600 *-* na jó ez azért durva túlzás....

    VálaszTörlés
  10. Basszus, 9600-ért nem veszek pirosítót, tényleg ennyibe kerül?! Pedig ezt akartam megírni, h egy ilyenre tuti elcsábulok és MIATTATOK, blogger lányok! ;) :D

    VálaszTörlés
  11. hát ennyiért nem éri meg szerintem... inkább akkor egy mac, most fognak megjelenni új csodás színek :)

    VálaszTörlés
  12. Oh hogy a Dermablendet milyen sokáig szerettem! Nekem is a Peach Pop kell(ene) de inkább rendelek, mert ez az ár már már nevetséges a $21.00-hoz képest. A rúzsokat pedig én is kiszúrtam már :D

    VálaszTörlés
  13. húúú honnan rendeled? nekem is inkább azt kéne :) meg akkor ezek szerint a dermablend jól bevált, ennek örülök :)

    VálaszTörlés
  14. A Cheek Pop- ot én is kinéztem magamnak, el is mentem a boltjukba swatcholni, nagyon szépek de nevetséges itt az áruk. Inkább akkor veszek egy MAC pirosítót.

    Az EL Desirable- t én is kinéztem, el is mentem kipróbálni a Douglas- ba és jól meg is vettem, mert most van rá 20+5% kedvezmény, csodás darab! Tökéletes nude, nem túl barna, nem túl rózsaszín.

    VálaszTörlés
  15. ó, azt meg el is felejtettem, hogy a douglas-ban most 20% kedvezmény van az EL termékekre *-*

    VálaszTörlés
  16. A vichyre én is vágyakozom:D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.