Miss Sporty Metal Flip lakk vélemény

Szerintem nem én vagyok az egyetlen beauty mániákus leányzó, aki első látásra szépen beleszeretett a Miss Sporty csodás duochrome lakkjaiba, amik már kaphatóak egy rövid ideje a drogériákban, ráadásul a Rossmann-ban le is vannak árazva 399 Ft-ra. Természetesen ennyiért nem tudtam ellenállni nekik és elhoztam egyet, az Aurora Borealis (030-as a kódja) nevezetűt, amely egy világos illetve középkék lilás fénnyel. Üvegben csodaszép ez a szín, bár képen sokkal jobban mutatott. Mivel a boltokban nem lehet kipróbálni zsákbamacskának hoztam el, de bárcsak lett volna teszter... Én már régen csalódtam beauty termékben ekkorát, totális fail úgy, ahogy van. Fedése nulla, a negyedik réteg után meguntam a festegetést, de legalább mondjuk gyorsan szárad. Szerintem nem vagyok egyedül azzal, ha azt mondom, hogy egy jó körömlakk két rétegben már tökéletesen kéne, hogy fedjen. De ez még háromban sem igazán tetszett. Aztán jött a következő bibi: még a színe sem igazán szép, olyan nem is tudom... fura és nem szépen duókróm, legalábbis nekem nem tetszik annyira. Azt meg már nem is mondom, hogy tegnap felkentem, ma meg moshattam le, mert lepattogzott... Az egyetlen pozitívum a széles és lapos ecset, amivel én nagyon könnyen tudok festegetni. Szóval borzalmasat csalódtam, kicsiny szívem darabokban hever... Ez konkrétan feleslegesen kidobott pénz volt számomra, még ha nem is sok (szerencsére). Csak én vagyok ezen a véleményen vagy másnak sem vált be???


25 megjegyzés:

  1. Nálam elég ritka az olyan, hogy körömlakk ne tetszene, de nekem elsőre se tetszett egyik sem ezek közül. Amúgy az ecsetük tényleg tök jó, most már a Catrice is ilyen és én is nagyon szeretek vele dolgozni.

    VálaszTörlés
  2. az essence is ilyesminek tűnik, azt majd holnap kipróbálom, csodás mentát, remélem jobb lesz, mint ez :D

    VálaszTörlés
  3. Miss Sporty körömlakkok közül én a neonosban csalódtam így. felkentem és száradás után pár órára már pattogzott is lefelé.

    VálaszTörlés
  4. nekem alapjáraton sem nagyon bírják a lakkok, de ez azért gyalázatos, hogy egy napot sem bír ki...

    VálaszTörlés
  5. fedőlakknak se jó? mondjuk fekete lakkal?

    VálaszTörlés
  6. úgy nem próbáltam, de mivel a tartóssága sem túl jó, ezért nem hiszem hogy sokkal jobb lenne :(

    VálaszTörlés
  7. Szerintem rettenetesen ocsmányak ezek a lakkok. :S Bocsi. :D

    VálaszTörlés
  8. Nem tudom Lolly, én mindhármat megvettem, tényleg ez muzsikál leggyengébben, de 3 réteggel oké, szerintem is próbáld ki azért valami erős fölé :]

    VálaszTörlés
  9. Nem tudom, én imádom őket :$ bár tény, hogy nem ez a darab a legerősebb a három közül. Szerintem is próbáld meg fedőlakként, valami kékre vagy esetleg feketére :)

    VálaszTörlés
  10. Nekem a beetle wings van meg, és annak a fedésével nincs semmi baj, és a színével is meg vagyok elégedve. De az a kék nekem már a boltban sem tetszett...

    VálaszTörlés
  11. Én lakkomlakkom Edinánál láttam, a kék tetszett legjobban, de az Árkád Rossmannban már elfogyott, mire oda jutottam. Most nem tudom, sajnáljam-e... Azt sajnálom, hogy neked nem vált be. :(
    Ági

    VálaszTörlés
  12. Nekem is Beetle wings van, és a fedése, a tartóssága és a színe is rendben volt...

    VálaszTörlés
  13. nekem sem tetszettek ezek a lakkok, ehhez hasonlóm a catricetől van, még régről az iron mermaiden, a többi meg annyira nem fogott meg.

    de hogy egy napot se bírjon ki és négy réteg kelljen belőle? az nagyon durva.
    (roni)

    VálaszTörlés
  14. Nekem ez a minikollekció alapból nem jött be, de a tesztek sem győztek meg, szóval szívfájdalom néküli skip.

    VálaszTörlés
  15. Én egy másik színt vettem meg, de én sem vagyok elájulva tőle... A színe nem olyan szép, mint amit vártam tőle :-(

    VálaszTörlés
  16. na akkor lehet, hogy a másikat kellett volna megvennem :D

    @Ági: ha gondolod viheted az enyémet :D

    VálaszTörlés
  17. Na akkor legalább nem vagyok egyedül ezzel, ez a lakk szörnyű csalódás. Írtam róla postot én is, hát nem hiszem hogy még egyszer felkenem. A lilás (040es) színe pedig gyönyörű, a 010es is szép de erősen hasonlít a catrice genius in the bottle-jére. Ha van még kedved, a lilást próbáld ki. ;)

    VálaszTörlés
  18. most kicsit elment a kedvem a miss sporty cuccoktól egy időre...

    VálaszTörlés
  19. Borzalmas, én már túl is adtam az enyémen:D Nekem a barnás-zöldes volt, de olyan ocsmány felkenve, hogy másnap én is lemostam... viv

    VálaszTörlés
  20. Nagyon sajnálom hogy neked nem jött be. :(
    Én megvettem mind a hármat és mindegyik jó. Tény hogy az Aurora Borealisnak kell három réteg de nekem úgy már teljesen korrektül fed. A tartóssággal sem volt semmi bajom, három napig nekem simán bírta pattogás nélkül (pedig nem volt se alaplakk se fedőlakk a körmömön).
    Szerintem adj neki még egy esélyt hátha meg tudod bocsátani eddigi léhaságát! ( :"D) Olyan szép szín!

    VálaszTörlés
  21. a színe sem tetszik annyira... de azóta találtam egy sokkal, de sokkal szebbet :D

    VálaszTörlés
  22. lehet akkor adok még egy esélyt neki, csak egy gond van... nekem nincsenek sötét lakkjaim, mert nem szeretem őket XD

    VálaszTörlés
  23. Hmm...elolvastam a kommenteket és megnyugodtam hogy nem én vagyok az egyetlen akinek ezek a lakkok nem tetszenek :) A helyedben megpróbálnám még egy sötétebb szín fölé felvinni, de nem hiszem hogy megérné a macerát nekem az 1+3 réteg és még a fedőlakk...

    VálaszTörlés
  24. Érdemes kipróbálnod, a 010-est, az a legjobb. Nekem megvan még a 030 és a 040, de a 010 a legjobb, az igazán szép, nagyon megéri.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.