Essence Sun Kissed Trend Edition

Bárcsak már olyan idő lenne, amilyet ezek a vadonatúj Essence termékek sugallnak... Nekem nagyon elegem van ebből a gusztustalan locs-pocs, hideg időjárásból, nem tudok rendesen felöltözni sem, az általános közkedv is a béka seneke alatt van emiatt, szóval jöhetne már a meleg. De ha nem is jön, akkor a Sun Kissed trendkiadással egy kis napfényt azért csalhatunk a hétköznapokba. A színek ragyogóak és melegek, rengeteg az arany, a narancs, a bronz és az élénk kék. A krémes szemfestékek mellett van két vadító árnyalatú vízálló szemceruza, zselés rúzsok, krémes arcpirosítók rendkívül izgalmas színekben, az elmaradhatatlan fénypúder, körömlakkok, csillám spray és önbarnító kendőcskék is. Itthoni megjelenésről még nincsen információm, de kint külföldön márciustól lesznek kaphatóak a termékek. Hogy tetszenek?

Sun Kissed Soft Touch Eyeshadow - My Sunny Side


Sun Kissed Sof Touch Eyeshadow - Hello Summer!

Sun Kissed Soft Touch Eyeshadow - Sunset Paradise

Sun Kissed Waterproof Eye Pencil - Sunset Paradise, Hello Summer!

Sun Kissed Lipstick - Hello Summer!

Sun Kissed Lipstick - Soak Up The Sun

Sun Kissed Cheek Tint - Hello Summer!

Sun Kissed Cheek Tint - Soak Up The Sun

Sun Kissed Shimmer Powder - Sunset Beauty

Sun Kissed Shimmer Spray - Suntimes Here, Suntimes There

Sun Kissed Self Tanning Wipe - Sun Is Where You Are!

Sun Kissed Nail Polish - My Sunny Side

Sun Kissed Nail Polish - Hello Summer!

Sun Kissed - Soak In The Sun

Sun Kissed - Sunset Paradise

16 megjegyzés:

  1. Nekem csak a kék dolgok jönnek be ebből a kollekcióból. A többi eleve hülyén mutatna rajtam, mivel nyáron se vagyok túlságosan barna.

    VálaszTörlés
  2. A sötétebb rúzs és a szemhéjpúderek nagyon tetszenek! Ha lesz Nálunk ez a kollekció, én bevásárolok belőlük! :)

    VálaszTörlés
  3. A kék szemrevalók nagyon bejönnek *.* valamelyik nap vibráló kék szemhéjtus volt rajtam, és azóta még inkább éhezem ezt a színt :) A zselés pirosítókban is látok fantáziát, de szerintem ezek túl sötétek nekem.

    VálaszTörlés
  4. szerintem azok inkább ilyen áttetszőek, nem kell félni, hogy ilyen sötétek :D

    VálaszTörlés
  5. remélem hamarosan kiderül :D

    VálaszTörlés
  6. nekem is a kékek tetszenek persze a legjobban :D

    VálaszTörlés
  7. Húha, szerintem baromi jó kollekció!!!
    A szemhéjfestékek közűl mind kellene, el lehetne használni az tuti :) jaj!!!

    VálaszTörlés
  8. Hú... Hello Summer szemfesték KELL :). Azonkívül kíváncsi vagyok a narancssárga szemceruzára (nem egy nappali sminkes szín, de bombajó) meg a sötétebbik rúzsra.

    VálaszTörlés
  9. nekem is a narancs cerka volt az a mire húúúút mondtam, mert nem egy mindennapi szín és nagyon kevés márkának van ilyenje :D

    VálaszTörlés
  10. de narancs a bronzosító kis szegélye! :) nekem talán az tetszik legjobban, meg a narancs szemcerka és valamiért a mattosnak hitt uccsó lakkok.

    VálaszTörlés
  11. Nekemis az tetszik de az a gyanum, hogy ugyanaz a tegelye mint a nehai fruity szmhejcsodainak, amibe meg belenyulni se lehet:(

    VálaszTörlés
  12. szerintem is olyan, és a festék is hasonló lesz

    VálaszTörlés
  13. Rég tetszett így Essence-s TE. :) A Hello Summer! szemhéjfesték és a Soak in the Sun körömlakk nagyon tetszetős :)


    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    VálaszTörlés
  14. a cheeck tinteken kívül minden tetszik

    VálaszTörlés
  15. Vééégre önbarnító kendők újra! Azt hiszem bevásárolok :-))

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.