Deichmann tavaszi cipök

12:24 du.
Nem nagyon szoktam divattal kapcsolatos posztokat írni, de ezt most nem hagyhatom ki. A sminkmániám mellett ugyanis enyhe cipőmániában is szenvedek, plusz ehhez hozzájön a cukorkaszín imádatom, a Deichmann meg pont ilyen kollekciót tervezett tavaszra. A cipők legtöbbje ráadásul wedge típusú, ami szintén a szívem csücske, hiszen magas is, kényelmes is, amolyan megettük a kecskét meg a káposztát is (Cartman XD). Rengeteg csodás újdonság lesz eléggé kedvező áron (kb 5-6000 Ft-os áron vannak a szépségek) és a legtöbb fazon elérhető lesz mindenféle pasztell cukorka árnyalatban illetve vidám, erőteljes nyárias színekben (sárga, pink, türkiz, piros). Az én kedvencem a nude menta pumps és a babakék wedge sneaker, ez utóbbit sajnos csak a német honlapon láttam, de hátha szerencsénk lesz és itthon is bekerül majd az üzletekbe. Nektek hogy tetszenek?








15 megjegyzés:

  1. barking Blondie2013. január 6. 12:30

    Az a nude cipő nekem is bejövős, remélem nem aranyárban mérik majd. :)

    VálaszTörlés
  2. nekem a szürkéskék bootie tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. én már láttam őket, nagyon jól néznek ki, de sajna hozzám ezek színek nem passzolnak :/ nagyon sokáig vadásztam az 5. képen szereplőre, de a szürkét és a feketét nagyon gyorsan elkapkodták az ősszel :(

    VálaszTörlés
  4. jó az a fazon, nem csodálom :D lesznek élénkebb színek hátha azok közül valamelyik passzolni fog :D

    VálaszTörlés
  5. Úúúú, a legutolsó az nagyon bejövős, és még ahhoz a h&m-es ruhámhoz is kitűnően passzolna, amit barátnőm júniusi esküvőjére vettem. Kár, hogy az ilyen fazonokból mind kilépek :S

    VálaszTörlés
  6. Julianna Katalin Dörnyei2013. január 6. 12:48

    Ó, az az utolsó <3

    VálaszTörlés
  7. Hú ,a 2. és a 3. nagyon bejön :)))

    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    VálaszTörlés
  8. Tetszenek, de nem értem ezt a velúr őrületet :\

    VálaszTörlés
  9. A kék wedge...Egy pirosom már van, imádom, de ez a kék. O.o
    A velúr nem rossz dolog, csak marha kényes. :/

    VálaszTörlés
  10. én sem... lehet a műbőr jobb lenne, mert a velúr macerás

    VálaszTörlés
  11. Mind kéne... az gáz???:D:D

    VálaszTörlés
  12. Nem bírtam ki, ma megvettem a második képen szereplő cipőt. Isteni kényelmes, nagyon tetszik. De a harmadik kép kékjét nem láttam sem az üzletben, sem a Deichmann honlapján? Elérhető lesz egyáltalán itthon vajon?

    VálaszTörlés
  13. én a német honlapon láttam csak, sajnos, szóval előfordulhat, hogy nálunk nem lesz :(

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.