Napi smink - My Maritime

Teljesen megihletett a Rimmel triója, a Maritime és a hangulat jegyében készítettem is egy jó kis kék sminket. Ideális vizitündéreknek és sellőknek :D!

Szolid, fényes, kék :D.


Jajj, fénymániás vagyok...
...drágaszágom :DD.
Rózsaszínnel dobtam fel.

Összetétel:

ARC:
  • L'Oréal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Base
  • Mineralissima Foundation (Neutral Light)
  • MAC Studio Finish Concealer (NC15)
  • MAC Mineralize Blush - Giggly
SZEM:
  • MAC Paint Pot - Bare Study
  • Rimmel Glam'Eyes Trio Eye Shadow - Maritime
  • MAC Eye Shadow - Contrast, Surf USA
  • MAC Opulash Mascara
AJKAK:
  • Astor Soft Sensation Lipstick - 500
  • NYC Kiss Gloss - Murray Hill Melon

8 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett! Az a rúzs és szájfény együtt pedig nagyon ütős, imádom! :D Jó választás!

    VálaszTörlés
  2. köszönöm :D én is úgy éreztem, hogy jól fognak majd mutatni együtt

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ,szerintem videóbemutatót is készíthetnél és Te lennél a mi magyar Michelle Phan-unk.

    VálaszTörlés
  4. :D jajj, köszönöm! a videó kicsit nehézkes az én esetemben sajnos a magas dioptriás szemüvegem miatt, egyszerűen nem látom magam a képernyőn sajnos, csak ha belehajolok :D, de úgy meg a kamera nem lát engem.

    VálaszTörlés
  5. Akkor mutasd be máson,barátnő ,szomszédasszony...csak lassan mindent magyarázva (a gyengébbek kedvért mint én )
    Még időszámításunk előtt kb. olyan 1996-7 körül az Estee Lauder szalonba jártam kozmetikai kezelésre és a kezelés után a kozmetikus mindig kisminkelt és ezt imádtam a legjobban valami eszméletlenül tudott sminkelni nekem széles az orrom és ezt olyan módon tudta korrigálni alapozóval árnyékolni és a szemem kiemelni,hogy mikor készen volt tükörbe néztem és nem hittem a szememnek ki ez a gyönyörűség és este sajnáltam lemosni.Bancsó vagy Bacsó Katinak hívták egy tünemény volt sajnos megszakadt a kapcsolat egy pár év után máshová kezdtem járni és ő is elkerült onnan
    Szóval aki ilyen tehetséges mint Te azt meg kell mutatni a világnak.Sok embernek nagyobb önbizalmat adhatsz ezzel.Hű elfáradtam.

    VálaszTörlés
  6. jajj köszönöm, nagyon kedves vagy, örülök, hogy tetszik amit csinálok. Gondolkoztam már a dolgon egyébként és remélem sikerül valamit összehoznom, ha mást nem akkor step by step képeket :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon illik a szemed színéhez és a hajadhoz ez a szín!Jó választás. Készíthetnél nekünk egy sminkoktatót:-)

    VálaszTörlés
  8. húúú nagyon érik a dolog! :D igyexek valamit összehozni!

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.