Nagy őszi kollekció körkép

Micsoda ősz!
Úgy gondoltam, hogy most egy nagy összefoglalót írok nektek a nagy márkák őszi kollekcióiról, így egyszerűbb összehasonlítani őket és így minden újdonság egy helyen van (a MAC kollekciókat kihagytam és csak az itthon is kapható márkákra fókuszáltam). Szokás szerint megjelennek a sötétebb színek, előtérbe kerül a kék (a matt királykék őrület rajtam is végigsöpört :D), a szürke, a sötétbarna, a lila, a piros, de a márkák megmaradnak a saját stílusuknál. Érdekes módon inkább a textúrákban, kialakításokban fedezhetőek a nagyobb újdonságok, elég csak a Chanel krémes szemfestékére gondolnunk, vagy a zselés Estée Lauder arcfényre, esetleg az új Guerlain és Dior palettákra. Van egy-két uncsi vagy megszokott darab, de azért izgalmasabb összeállítások is előfordulnak. Lássuk a medvéket!


Armani

Az Armani őszi kollekciójáról van a legkevesebb információ, egyelőre ez a két paletta és egy lehetséges kampánykép lett leleplezve. Első ránézésre unalmasnak tűnnek a színkombinációk, de másodikra már felfedeztem benne az izgalmat, főleg a zöld és lila kombináció tűnik ígéretesnek. 





Bobbi Brown - Tortoise Shell Collection

Gyönyörű kialakítás (a teknőcminta jegyében) és számomra teljességgel unalmas színek. Ezek a paletták szerintem bármely évszakban megállják a helyüket a natúr árnyalatoknak köszönhetően, hiszen semmilyen harsányság nincsen bennük, abszolút hétköznapiak. Szokásos Bobbi Brown. A szájfények és az ecsetkészlet már ígéretesebb.


Tortoise Shell Bronz Eye Palette

Tortoise Shell Sand Eye Palette


High Shimmer Lipgloss, Rich Lip Color, Tortoise Mini Brush Set


Chanel

Egy szóval: káprázatos. A Chanel mindig belead apait-anyait, ha a limitált kollekciókról van szó. A legnagyobb népszerűségnek a krémes szemfestékek és a lakkok örvendenek természetesen (a lakkokban verhetetlen a Chanel úgy látszik), hiszen míg az előbbieknek különleges és állítólag fantasztikus a textúrájuk, az utóbbiaknak pedig káprázatos a színük. Az uralkodó árnyalat a szürke, a Chanel bemutatón is ez a szín szerepelt, illetve a kampányképen is ilyen sminkje van a modellnek. Kíváncsian várom őket!


Illusion D'Ombre

Les 4 Ombres - Prelude; Le Crayon Yeux - Khaki Platine

Joues Contraste - Rose Ecrin

Rouge Coco - Plumentis, Etole; Le Crayon Levres - Rose Quartz, Rose Morganite; Levres Scintillantes - Pampille, Braise

Le Vernis - Quartz, Grpahite, Péridot

Clinique

A Clinique egy kicsit kimozdult a komfortzónából! Azt hiszem ilyen 'sötét' kollekciót még nem láttunk a márkától. A szemeken sötétbarna, az ajkakon pedig nagyon sötét bogyószín. Érdekes és sokkal izgalmasabb a megszokottnál, már ami a Clinique-t illeti. A kampánykép pedig guszta :D.



Color Surge Eyeshadow Quad

Gradient Powder Blusher

Brush-On Cream Liner - Black Honey

Dual-Ended Almost Lipstick & Long Last Glosswear SPF 15

Dior

Az egyik személyes kedvencem a Dior őszi kollekciója. Csupa kék, ezüst és szürke szemkápráztató és van itt egy csodás új paletta is, amely négy szemhéjpúdert és egy szájfényt is rejt magában, de ami a legszebb az egészben, hogy a szákfényt egy kis 'ajtó' védi, nehogy a szemfesték beleporozódjon. Ötletes! A királykék körömlakk és a piros rúzs már csak hab a tortán.







Blue Tie Star - Smoking Blue; Smoking White

3 Couleurs Smoky - Smoky Black; Smoky Navy

Blush - Rose Vintage; Pink In Love

Diorshow Liner Waterproof - Carbone; Marine

Rouge Dior - Angélique Beige; Pisanelle Pink; Tourbillion Pink; Allegro Pink

Rouge Serum Crystal - Primrose Crystal; Tea Rose Crystal; Sweet Pink Crystal; Passionate Pink Crystal

Dior Vernis - Blue Denim, Tuxedo

Estée Lauder

A kampánykép alapján kíváncsivá tett, hiszen gyönyörű a modell sminkje. A kollekcióban vannak nagyon szép szemhéjpúder duók, tusok, egy Chanel-re hajazó körömlakk és egy nagyon érdekes arcfény. Az Illuminating Powder Gelée-t szárazon és nedvesen is lehet használni (van mellékelve egy nagyon jó kis applikátor is hozzá), szárazon csak egy nagyon finom, leheletnyi fényt kapunk, míg nedvesen már drámaibb hatást érhetünk el, a különleges textúrának köszönhetően pedig tökéletesen belesimul a bőrbe. Ki kell próbálni!


Pure Color EyeShadow Duos - Platinum; Modern Mercury; Black Chrome

Pure Color Liquid Eyeliner - Graphite; Black Quartz; Silver Zinc

Pure Color Illuminating Powder Gelée

Pure Color Velvet Lipstick - Nude Velvet; Fuchsia Velvet; Red Velvet

Pure Color Nail Lacquer - Metallic Sage

Guerlain

Nem vagyok benne biztos, de valószínű, hogy mindössze ennyi lesz a Guerlain őszi kollekciója. Egy újdonság, a négyes paletta, új G rúzsok és szemceruzák. Én többet vártam a Guerlain-től, remélem tévedtem és több mindennel elkápráztatnak majd minket.




Ecrin 4 Couleurs - Les Violets; Les Bleus; Les Verts; Les Bois de Rose; Les Gris; Les Fumes; Les Cuirs; Les Perles; Les Noirs

Lancome

Nekem azóta nem tetszenek a Lancome limitált kiadásai, amióta Aaron de May a kreatív igazgató... Szerintem Gucci Westman sokkal izgalmasabb összeállításokat álmodott meg, ezek az újak meg olyan egy kaptafára készülnek. Az mostani kollekcióban is van egy szépen nyomott highlighter/arcpír és különleges csomagolás rúzsok a piros szín jegyében, a szemekre négyes paletták szürke árnyalatokkal. Nem izgalmas, nekem ez most nem izgalmas.


Rouge Saint-Honore; Noir 29
Maison Lancome

Rouge 29; Rouge Saint-Honore, Rouge Faubourg
Shiseido

Mindössze ezt sikerült összeszednem a Shiseido őszi kínálatából, szerintem lesz még más is. A kis tégelyek krémes szemfestéket rejtenek főként pasztell színekben, de vannak azért izgalmasabb árnyalatok is. Nagyon jó bázisnak is, tartós és vízálló formula.


YSL

Az éj kertje... Találó elnevezés! A szemhéjpúder paletta egy elég érdekes kombinációt rejt magában, lesz sok új arcpirosító, kék körömlakkok és különböző árnyalatú rúzsok. Nem rossz, nem rossz, abba a palettába azért belenyúlkálnék egy kipróbálás erejéig.




Jardin de Minuit Palette


Wintergreen

Moonlight Blue

17 megjegyzés:

  1. Hát így elsőre majdnem mind kellene. jaj, de kis telhetetlen vagyok. Nah, majd ha milliomos leszek....!:)

    VálaszTörlés
  2. én is tudnék válogatni... össze se merem számolni, hogy mennyibe kerülne az a sok minden amit kiválasztottam :D

    VálaszTörlés
  3. Gondolatolvasó is vagy! Én is épp erre gondoltam egy összesített őszi körkép minden egy oldalon, már sok képet gyűjtöttem nem találtam új Dolce & Gabannat és még vadászom a keleti márkákat:Lunasol,RMK,Shu Uemura,...
    Kellemes még nézni is a képeket.

    VálaszTörlés
  4. Nekem a Dior kollekciója tetszik a legjobban, de a többiből is válogatnék szívesen :) hát igen majd ha milliomosok leszünk :D

    VálaszTörlés
  5. E73: a dolce-t én sem találom, a shu-t viszont láttam, az nagyon szép, főleg a műszempilla *-* olyan mint egy fátyol, gyönyörű

    Nina: ó igen a dior, főleg a sötétebb paletta :D

    VálaszTörlés
  6. Imádom Armanit! :D Bár a Guerlain és a YLS is gyönyörű!!

    VálaszTörlés
  7. kíváncsi vagyok az armani többi darabjára is, kár hogy még semmi infó

    VálaszTörlés
  8. mennyibe kerülhet majd ez a Bobbi Brown ecsetkészlet? nagyon jónak tűnik, és ha nem olyan horribilis az ára, talán elkezdek spórolni rá.=)

    VálaszTörlés
  9. köszo szépen, hogy összeállítottad ezt a posztot, nagyon jó! A kék szín nekem mindig mumus volt, nem szerettem, mostanában barátkozom vele, úgy látom nem is baj :D
    Amiket írsz nagyon tetszik, egyetértek veled, nekem is kb ugyanazok az unalmasak és az izgalmasabb darabok :)

    VálaszTörlés
  10. Jaj, Clinique, az a paletta kell!!! *-*
    Meg a pirosító. Meg a szemhéjtus... JAJJ. :D

    VálaszTörlés
  11. apolka: kb 12 ezer sztem, mert 55$

    Viktória: örülök, hogy egyetértünk, a kék színnel pedig sok szerencsét :D (csak meg kell találnod a neked megfelelő árnyalatot, sztem egy éjkék mondjuk nem lehet rossz választás)

    Tamara: :D

    VálaszTörlés
  12. Nekem a YSL és a Chanel tetszik a legjobban! Nagyon jó post lett, szépen összeválogattál mindent! :)

    VálaszTörlés
  13. köszönöm :D úgy gondoltam, hogy így jobb, mint külön-külön, de akkor bejött a dolog

    VálaszTörlés
  14. Végre-végre, a Clinique behozza a Black Honey ruzsát hozzánk is!

    Egyébként nem olyan sötét ez a ruzs/szájfény kombó. Ez az árnyalat a Clinique Almost Lipstickjei között lelhető fel, jellemzője, hogy bár erősnek tünik, feltéve nem az, de építhető a szín.
    Pont a száj színét mélyíti el nagyon szépen, és el tudod dönteni, hogy mennyire szeretnéd durván. Régen kaptam egyet, imádtam, de itthon nem tudtam venni(amit nem is értek, mert ugytudom bestseller) külföldön meg mindig elfelejtettem. Most be fogom szerezni! :D

    VálaszTörlés
  15. remélem megtalálod! azt hiszem a legjobb ha egyből majd a clinique szaküzletekben keresed, mert sztem a parfümériákban nem lesz

    VálaszTörlés
  16. Ajánlom is a cliniquenek, hogy megtaláljam...:D

    VálaszTörlés
  17. azért sztem jobb ha előbb odatelefonálsz majd, nehogy feleslegesen menj :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.