A hét cukisága - Tweezerman for Harajuku Lovers

3:58 du.
Ó ezekkel a cuki dolgokkal engem mindig meg lehet hülyíteni! A Harajuku Lovers egyébként is a szívem csücske, még anno a Japán mániámból kifolyólag, de hát kinek ne tetszene Gwen Stefani édi márkája. A Tweezerman-nek mindenestre tetszik és gyorsan össze is dobott egy kollekciót, amelyben van egy nagy és egy pici szemöldökcsipesz (25$ és 15$), meg egy dobozka körömreszelő (4$). Nektek, hogy tetszenek az ilyen témájú dolgok?

Ide nekem!!!

7 megjegyzés:

  1. ó, a megszokott felület, de jó:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is bejonnek, cukik ^^Nekem is bejonnek, cukik ^^

    VálaszTörlés
  3. Ide vele, az összessel! Pont az ilyen designnal lehet engem rávenni a meggondolatlan vásárlásokra. Na most jó elszóltam magam :-))))

    VálaszTörlés
  4. ...Japán mániád??!:O :DD nem is tudtam :D:D nekem bezzeg nem lehet ilyen nővérem T_T
    aranyosak a csipeszek,én meg általában a Tokidoki ecsetekkel szemezek - és itt megáll a kapcsolatunk.

    VálaszTörlés
  5. Caloz: na most el :D ezt nem is tudtam :D

    Evinde: hát igen... :D egy időben le se lehetett robbantani az animékról meg a mangákról van egy csomó, de japánul nem tudtam megtanulni :P

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.