(Katasztrófába fulladt) TESZT | 183 Days újdonságok

Van ez a márka a dm-ben - a drogérialánc sajátja - a 183 Days, aminek a termékei nagyon vonzóak és aranyosak ránézésre, igyekeznek szorosan követni a legújabb trendeket, félévente megújítják a termékkínálatot, azonban valamiért mégsem beszél/ír róla senki. Legalábbis én nem szoktam látni az általam követett bloggereknél és az ismerőseim sem ismerik igazán. Sejtem is az okát, hogy miért nem… Egyrészt, vannak darabok, amiknek valamiért nevetségesen magasak az árai, másrészt a csillogó külső a legtöbbször nem túl meggyőző belsőt rejt sajnos. Egy jó blogger azonban nem adja fel a próbálkozást, így az új szortimentből nemrég hazahoztam pár dolgot. Lássuk, hogy jól tettem-e, vagy hagyni kéne a fenébe az egészet…



Kezdeném azzal gyorsan, hogy az eddigi tapasztalataim a 183 Days-el nem túl pozitívak. Vásároltam már én is pár dolgot a márkától és a hugim is, vagyis megfordult nem kevés termék megfordult a kezeim között, és ha jól emlékszek, akkor egy rúzs és a nyuszis arcpermet volt, amik igazán tetszettek eddig. A gyönyörűnek tetsző szemhéjpúder paletta nagy csalódás volt, siralmasan teljesített, volt egy banános highlighter paletta, nekem az sem jött be, egy alapozó, ami nem lett volna rossz, de a színét inkább hagyjuk, szempillaspirál no comment. De ettől függetlenül szimpatikusnak találom mindig az újdonságokat, valamiért tetszenek a különböző témára felhúzott termékcsaládok és mindig adok esélyt nekik. Ezúttal az egyik piramis highlighter, a matrjoska babás alapozó és az extra nagy korrektor ragadta meg a fantáziámat, bár a highlightert irreálisan drágának találtam és teszter sem volt semmihez, de azért elhoztam őket egye fene alapon…


Secret Ritual Pyramide Highlighter – 010 (3190 Ft)

Ezt a piramis alakú highlightert már akkor akartam, amikor először láttam képet róla. Imádom a régi egyiptomi mitológiát, a piramisokat, az összeesküvés elméleteket, a múmiás és egyiptomi témájú filmeket (Csillagkapuuuuuuu), szóval érthető a dolog. A külső csillagos 5ös, még arra is ügyeltek a termékfejlesztők, hogy a kompaktra egyiptomi szimbólumok kerüljenek, és hogy a kis fényes piramison a téglák is látszódjanak. A műanyag erős, minőséginek tűnik, nem ilyen kis hajszálvékony, törékeny verzió. Két változatban kapható: 010 - világos arany és 020 – sötétebb arany, teszter pedig sajnos nem volt kint a display-en. Ha lett volna, akkor nem veszem meg…



Ugyanis maga a termék elég csalódást keltő sajnos. A formula kemény, fura, se az ujjamon, se az ecseten nem látszik szinte semmi, nem lehet anyagot felvenni, nincs pigmentáció vagy nem tudom. De, ami a legfájóbb, hogy fénye is alig van! Szinte észre sem lehet venni az arcon annyira nagyon visszafogott, pedig nálam egy highlighternek a Holdról is látszódnia kell :D. Orra, homlokra, állra egyébként nem rossz, mert elég természetes ahhoz, hogy ezeken a pontokon ne tűnjön túlzásnak, viszont ezekről a helyekről meg hamar eltűnik. Végső megoldásként finish púderként próbálkoztam vele, de természetellenesnek tűnt az arcomon… Sokkal, de sokkal többet vártam tőle, nagyon gáz, hogy nem volt kint teszter és hogy ennyi pénzért ezt kaptam :(. 




Matt-troshka Foundation – 010 (1199 Ft)


Mostanában sokat kísérletezek különböző alapozókkal, eddig sajnos mindhiába, mert ugyan akad 1-1 tényleg jó darab, de a tökéletes még várat magára sajnos. Persze nem ettől az 1200 Ft-os darabtól vártam, hogy meg fogja váltani a világot, de úgy gondoltam, hogy egynek jó lesz. Mivel nem volt teszter ezért automatikusan a legvilágosabb 010-es árnyalatot hoztam el, ami kb 3-4 árnyalattal sötétebb a bőrömnél (megjegyezném, hogy összesen 4 árnyalatban kapható, komolyan nevetséges ez az egész…). Nem baj, egy szép hétvégi napon, amikor nem megyek sehova ki lehet próbálni. A leírása alapján matt finisű és építhető fedésű, ami nem lesz maszkhatású az arcon. Tényleg nem lesz, mert kb 10 rétegben sem fed semmit az ég világon :D. Nevetséges, hogy ezt a valamit alapozóként el merik adni! De az még hagyján, hogy nem fed, csak éppen nem is tűnt egyenletesnek és mattnak sem mondanám a végeredményt. Nemhogy 1200 Ft-ot, de 200-at sem ér meg, tartsátok inkább távol magatokat tőle.






All-Over Concealer – 010 (1399 Ft)


Képzelhetitek, hogy a fentiek után, milyen nagy kedvvel vetettem bele magam a korrektor tesztelésébe… Az All-Over Concealer-ből összesen 6 árnyalat létezik, ebből is a 010-eset hoztam el, ami meglepő módon majdnem oké, csak minimálisan tér el a bőröm színétől, így simán tudtam vele dolgozni. A csomagolása tetszik, én elvagyok ezekkel a nagy applikátorokkal, az egyik kedvenc korrektorom is hasonló. A formula tűrhető, nekem kicsit túl híg, így első ránézésre tudtam, hogy nem lesz az ínyemre a fedése és persze nem is lett. A márka egyébként nagyon trükkösen az összes ilyen termékéhez azt írja, hogy építhető fedésű, egyiknél sincs konkretizálva, hogy alacsony, közepes vagy magas. Ez a korrektor nagyjából az alacsonytól kicsit erősebbnél indul, de maximum közepes lesz belőle. Nem tragikus, szódával elmegy, de egy korrektornak nálam ennél sokkal, de sokkal többet kell produkálnia… Mivel all-over termék, ezért alapozóként is simán lehet használni szerintem, sőt, inkább úgy érdemes. Bár, hogy őszinte legyek, sehogy nem érdemes, inkább irány a Catrice vagy a L’Oréal állvány normális cuccokért :D.






Nem is tudom mit írjak összegzésképpen… Nem sok értelmét látom ennek a márkának, ha őszinte akarok lenni. Nagyon csini és vonzó a felhozatal, de számomra siralmas minden termék teljesítménye. Lehet, hogy nem én vagyok a célközönség? Lehet, hogy a sminkeléssel épphogy ismerkedők tiniknek szánták? Ha így, igazából nekik is inkább mást javasolnék… Mindegy, a lényeg az, hogy nem ajánlok semmit a nyuszis arcpermeteken kívül a 183 Day-től. Felőlem el is vihetik az állványokat az országból, nem hiányozna…


2 megjegyzés:

  1. Én sem bírom a 183 napokat. Szar, gagyi olcsó termékek baromi magas áron. A highlighter árán konkrétan le vagyok döbbenve. Ehhez képest az essence egy chanel... - bodri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD tényleg botrány, hogy némely termék milyen áron van

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.