TESZT | IsaDora őszi újdonságok

Nem kis meglepetésemre (tényleg nem számítottam most rá) pár napja egy csuda klassz IsaDora őszi újdonságokból álló csomag várt otthon. Nagyon megörültem neki, mert egyrészt imádom az őszi sminkeket, másrészt shopping stopon vagyok… Na, de a lényeg nem ez, hanem az IsaDora termékek! Az új évszak nagyon sok újdonságot is hozott magával, hiszen a szokásos színes kollekció mellett megjelent még egy különleges és speciális korrektor, egy fixáló púder, szempillaspirál és hidratáló szájfények. Szinte majdnem mindegyikükből lapult is egy-egy a csomagomban, szóval sebesen belevetettem magam a tesztelésbe…



Jöjjön elsőként az őszi színes kollekció, a Metropolitan! Nálam nagyon betaláltak a színei, mostanában pont az ilyen kicsit visszafogottabb, de izgalmas árnyalatokat szeretem használni, így nagyon megtetszett a termékkínálat, különösen a kis szemhéjpúder paletták. Ebből kettő is található az újdonságok között, az Urban Jungle és a Metropolitan (6990 Ft), én ez utóbbi próbáltam ki. A formula bámulatos, annyira nagyon finom, szinte krémes, pigmentált, nem porol és különleges selymes fénye van mindegyik színnek. Az első egy piszkos arany-bézs, a második egy sejtelmes lilás-szürke, a harmadik egy piszkos rózsaszín-barack, míg a negyedik egy mély padlizsán-lila. Nagyon könnyen és gyorsan lehet velük sminket készíteni, akár egy egyszerű, finom hétköznapit, akár egy izgalmasabb füstöset. Csillagos ötös, imádom! 






A rúzs is egyből kedvenc lett, nagyon szép árnyalat ez a Toasted Cocoa (5490 Ft), egyszerűen tökéletes őszre. Van egy nagyon különleges mélysége, egy kevés hideg, szürkés tónus benne, de alapvetően egy piszkos rózsaszínes nude. A formula kellemes, nem az ajakszárítós matt, komfortos érzetű az ajkakon, erősen pigmentált, egy rétegben fed és jó a tartóssága is, bár egy ebédet már nem bír ki kopás nélkül, de nem is vártam. A kollekcióban megtalálható még egy új árnyalat a Rendezvous Red, de egyébként összesen 13 szín közül lehet választani.





Ettől az érdekes kialakítású szemöldökfilctől először nem tudtam, hogy mit várjak, mert az eddigi próbálkozásaim az ilyen termékekkel kudarcba fulladtak (volt egy, ami konkrétan nem fogott, meg volt egy, ami zöld lett…). Szerencsére kellemesen csalódtam benne, mert ez végre működik. Jól pigmentált, szépen ki lehet vele tölteni a hiányos szemöldököt, de precíz vonalak húzására nem ajánlom. A tartóssága szuper, egész nap a helyén volt, este mégis könnyű volt lemosni és igazítani is lehet, ha elrontottunk valamit. Három színben kapható, én a Blonde (5800 Ft) árnyalatot teszteltem.





A következő két újdonság egy-egy izgalmas alaptermék, amik sajnos túl sötét színben érkeztek hozzám, így csak a négy fal között próbálgattam őket, hogy véleményt tudjak formálni :). A camouflage korrektor majd csak novembertől lesz kapható és nagyon ígéretes darab, érdemes ránézni mindenképpen. A csomagolása feltűnően nagy, akárcsak az applikátor, de ez most nagyon megy, ha korrektorokról van szó. A formula sűrű és krémes, szépen és könnyedén eloszlik a bőrön és elég belőle egy nagyon picike mennyiség is. A fedése magas, de el lehet vékonyítani. A vonalakban nem ült meg, szépen tartott (púderrel) egész nap. Sőt, kontúrnak is tökéletes ;).




A fixáló púdernek (7300 Ft) már a csomagolása is nagyon megtetszett, ugyanis nem a szokásos lyukacsos adagolója van, hanem egy rácsos textilen keresztül jön ki a tégelyből a púder. A textúra nagyon lágy és gyönyörűen mutat a bőrön, amolyan igazi blur púder: finomítja a pórusokat, szép, sima egységes bőrképet ad, bársonyosan matt finissel. Azt sajnos nem tudom, hogy egész napra biztosítja-e a smink tartósságát és hogy mennyire fényesedik át, mert nem volt rajtam olyan sokáig, de szerintem nem lenne vele probléma. Most úgyis új púderre van szükségem, szóval jöhet a színtelen verzió. Egyébként 4 árnyalatban kapható és van plusz egy Glow verzió is belőle.




Szerintem igazán jól sikerültek az IsaDora őszi újdonságai, egyik termékben sem kellett csalódnom, ez mostanában nálam elég nagy dolog azért. A legnagyobb kedvencem a kis szemhéjpúder paletta, ő biztosan alapkellék lesz nálam az elkövetkezendő időszakban. De meleg szívvel ajánlom a korrektort és a púdert is, ha valaki jó alapcuccokat keres, akkor ezeket érdemes megnézni. Ja, és persze ne felejtsétek el, hogy az IsaDora minden terméke illatanyag mentes, cruelty free és csak a Douglas üzletekben (illetve webshopban) kapható.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.