TESZT | Benefit Cheekleaders Pink Squad Palette

Van az úgy, hogy az élet kegyes hozzánk és szerencsések vagyunk valamiben. Én például most ebben: már régóta szerettem volna egy Benefit arcpalettát, de soha nem vettem rá magam, hogy megrendeljek egyet, kicsit drágállottam őket, aztán úgy alakult, hogy egy esküvői sminkelés alkalmával Sanyi barátomnál (aki egy zseniális sminkes, nyilván :D) megláttam a Cheekleaders-t, rávetettem magam és nos, végül az enyém lett (köszönööööööm!!!). Nagyon-nagyon megörültem neki, azóta le sem teszem és most közkívánatra elhoztam egy tesztet is róla nektek. Enjoy!



Amíg kint éltem Amerikában párszor próbálkoztam a Benefit termékeivel, elégedett is voltam velük, bele is fért a büdzsébe, elérhető is volt, aztán hazajöttem és kicsit mellőztem a márkát, mert tudjátok nem szeretek sminkeket webshopból rendelni, meg drágának is tartottam őket európai árakon (fránya vám meg adók). Ezért nem volt még eddig Hoola bronzerem, pedig, ha tudtam volna, mit hagyok ki… Na, de most van végre :). Ugyanis a nagyon cuki Cheekleaders Pink palettában az ikonikus bronzosító is megtalálható a Galifornia és Dandelion pirosítók, a Tickle highlighter/pír topper és a Dallas bronz pír mellett. A csomagolás jópofa, mágnessel záródik (erősen), kompakt, kissé duci, van benne tükör és egy kis ecset is, ami helyére inkább mondjuk a Rockateur-t kellett volna berakni… De egyébként szuper minden, már ami külsőségeket illeti.



Belül, ahogyan már említettem 5 termék kapott helyet, ezek mindegyike szólóban is megvásárolható a márkánál, nincs benne limitált darab. A színeket nagyon jól összeválogatták, szerintem minden nagyon jól kihasználható, szép és természetes. A Galifornia egy korall árnyalat, ennek más formulája van, mint a többieknek, leginkább a Clinique Cheek Pop pirosítókhoz tudnám hasonlítani, nagyjából ugyanolyan különleges por-gél szerű. Picit élénk, de még így is visszafogott, nagyszerűen építhető, és van egy nagyon minimális egészséges ragyogása. 



A Tickle elméletileg egy aranyfényű rózsaszín highlighter, de én inkább a pír topper kategóriába sorolnám, mert túl sok a színe. Finom és púderes a formula, nem túl feltűnő az orcákon. Csodás kiegészítője a Dandelion-nak. 



A Hoola egy meleg tónusba hajló bronzosító, de nyugi, nem narancs, inkább szépségesen természetes, nem túl sötét, nem túl világos, fantasztikus a formulája, abszolút megértem, hogy miért vált ikonikussá. Még az én extra fehér fejemen is nagyszerűen mutat, nem lehet belőle túl sokat felvinni, szépen terül, belesimul a bőrbe, sehol nem lesz foltos. 



A Dandelion ugyanolyan szuper textúrájú, mint a Hoola, csak éppen ez egy mesés babarózsaszín pirosító, aminek természetes fénye van, vagyis nem full matt. Nagyon-nagyon szépséges! Érdekes, hogy elméletileg a leírása szerint egész arcra is lehet használni, mint ragyogásfokozó púdert, de nekem ehhez túl rózsaszínnek tűnik és nem mertem kipróbálni a dolgot… 



A Dallas először kicsit hidegen hagyott, úgy gondoltam, hogy nekem túl rózsaszínes, hogy bronzosító legyen, de mekkorát tévedtem! Hasonlóak a paraméterei, mint az előző két terméknek, kellemes, lágy púder, gyönyörűen eloszlik és valami mesés melegséget ad a bőrnek, pláne, ha keverem a Hoola-val, de nagyon finoman felapplikálva pirosítónak is tökéletes.



Nos, nem igazán található ebben a palettában olyasmi, ami ne tetszene :). Gyönyörű és minőségi minden egyes darab, tiszta hülye vagyok, hogy a Hoola-t még soha nem próbáltam ki eddig, nem is értem magam… Ráadásul, ha utánaszámolok abszolút megéri az 60 dolláros (52 font) árat, hiszen minden termék teljes méretű benne és külön-külön 30 dollárba kerülnének. Persze nem azt mondom, hogy mindegyikre szüksége van az embernek, de mindegyik abszolút kihasználható. De ha mást, nem is, akkor a Hoola-t mindenképpen érdemes kipróbálni. Kis hazánkba két európai webshop is szállít belőle, a Cult Beauty és Look Fantastic, mind a két helyen 52 fontba (19600 Ft) kerül és ingyenes a szállítás. A Hoola és a Dandelion a Notino-n is elérhető, nagyjából 10000 Ft körül mozog az áruk.




Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.