ÚJDONSÁG | MAC x Pony Park kollekció

7:18 du.
Ritkán írok már a blogon a MAC-ről, ennek is megvannak az okai (uncsiiiii), de ezt a kollekciót muszáj vagyok részletesen megmutatni nektek, mert egyszerűen halálosan szerelmes vagyok az egészbe, úgy, ahogy van! Ismerem Pony munkásságát, fantasztikusan sminkel, gyönyörű lány szuper ízléssel, szóval, ha valaki képes egy mesés és izgalmas kollekciót megtervezni a a MAC-nek, akkor ő a tökéletes választás. A MAC x Pony Park az utolsó aprócska részletig lélegzetelállítóan csodálatos és már most azt számolom, hogy hány termék fél bele a büdzsémbe :D. Mindig is imádtam az ezoterikus, tarot mintákat, a nap és csillag motívumokat, így érthető, hogy miért (is) talált be nálam a dolog. Ráadásul a színek is mind az aktuális ízlésemhez valók, finomak, ragyognak, de van játékos élénkség is. 




Új termékként mutatkozik be a Matt Lip Mousse 9 árnyalatban, ez egy könnyű formulájú mattra száradó folyékony rúzs, valamint (szerintem) a Plenty Of Pout Plumping Lip Gloss is, ami egy ajakdúsító hatású halvány rózsaszín/áttetsző szájfény. A két highlighter mintája úristen, gyönyörűek, a formula pedig Extra Dimension Skinfinish, a Fix+ permet kapott egy kis csillámot, a szemhéjpúder paletta pedig finom mályvás-barackos éteri árnyalatokban pompázik. Rajtuk kívül lesz még műszempilla és két ecset is. A kívánságlistámra egyelőre a paletta, a Fix+ és a két highlighter került fel, de szerintem egy folyékony rúzs is haza fog jönni (a bankszámlám visít meg én is, de már régóta nem vettem magamnak semmit, ezt most megérdemlem). A MAC x Pony Park kollekció októbertől lesz elérhető világszerte. Nektek hogy tetszik?

Eye Shadow x8

Extra Dimension Skinfinish - Cold Comfort

Extra Dimension Skinfinish - Sky’s The Limit

Matte Lip Mousse – Beck and Call; Cordon Bleu

Matte Lip Mousse – Love Is Blind; Moot Point

Matte Lip Moose – My Better Half; Off The Record

Matte Lip Mousse – One Hit; Privacy Please

Matte Lip Mousse – Stone’s Throw; Plenty Of Pout Plumping Lip Gloss

Lash Ketu

Prep + Prime Fix+ Stay Sealed

532SES Duo Fibre Eye Shader Brush, 429SES Face Powder Brush



2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.