TESZT+SMINK | Egyszerű őszi smink Avon újdonságokkal

Nemrégiben végre felvettem azt a nagyon jó szokást, hogy a tesztek mellett egy-egy sminket is bemutatok az adott termékkel, hogy tényleg lehessen látni mit is tud egy paletta, vagy egy rúzs. Nagyon pozitívak a visszajelzések ezekkel a posztokkal kapcsolatban, nagyon köszönöm nektek, hogy ennyien olvassátok és szeretitek őket, ezzel újabb motivációt adva nekem, hogy még több sminket készítsek a blogra. Ezúttal az Avon-nal közösködtem egy kicsit: miközben leteszteltem pár terméket az újdonságok közül összedobtam egy nagyon gyors őszi makeup tutorialt is. Enjoy! (Ha pedig van bármilyen kérésetek, hogy milyen step by step sminket látnátok szívesen, akkor írjátok meg kommentben, vagy e-mailben, Facebook-on, bárhol :).)



Természetesen, mint mindig a sminkelést most is a megfelelő bőrápolással kezdtem. Az Anew új Clinical Defend & Repair SPF50 arckrém (2699 Ft) tele van antioxidánsokkal, regenerál és biztosítja az ősszel is elengedhetetlen fényvédelmet. A formula kellemes, gyorsan beszívódik és jó sminkalapnak, de a legjobb az egészben, hogy illatanyagmentes! Pluszban felkentem a szintén új Anew Platinum instant szemkörnyékápolót (3499 Ft) is, ami speciálisan nappali használatra való, hiszen egy azonnali kis feszességet és simaságot biztosít, olyan, mint egy szuper primer. Én azért szerettem meg, mert úgy vettem észre, hogy nagyon jól védi a bőrömet a sok púdertől, ami fontos ebben a hűvös időben, amikor még én hajlamos vagyok ’kiszáradni’.



Az ápolás után jöhet az alap, aminek a Luxe ásványi anyagokkal felturbózott alapozóját (2399 Ft) választottam a legvilágosabb, Porcelain árnyalatban. Sajnos nekem még ez is egy picikét sötét volt, de egy jó púderrel el lehet mindent csalni. A fedése közepes, a finise természetes, hidratáló hatású (hidegben muszáj) a formulája és van benne fényvédő is. Kontúrként és highlighterként a Mark. kontúrozó duót (1999 Ft) használtam, ami sokkal jobban megtetszett, mint azt elsőre gondoltam volna. A kontúr résznek ugyanis tökéletes az árnyalata, se nem hideg, se nem túl meleg, szépen el is lehet dolgozni, nagyszerűen mutat a bőrön. A highlighter oldal nekem sajnos nem elég fényes, de nyilván ez egyéni ízlés kérdése :D.




A szemöldökömre a True Color szemöldökceruza (799 Ft) Light Brown árnyalata került, ez egy nagyon krémes, szuperül pigmentált és tartós formula, amit gyönyörűen el lehet igazítani egy kis kefe segítségével is. A szememre pedig a Mark. kis négyes paletták (1999 Ft) közül választottam egyet, méghozzá a Metal Maniac kombinációt (ezekről már írtam korábban a blogon, ITT olvashatjátok róluk a tesztet). Az árnyalatokat beszámoztam nektek, hogy könnyebb legyen követni a dolgokat :). Egy nagyon gyors és egyszerű sminket csináltam vele, mert mást akartam hangsúlyba helyezni.



Első lépésként a mélyítővonalba felvittem a 2-es árnyalatot, az alsó kontúrra pedig a Mark. kontúr duó sötét színét. Ezután a 4-es árnyalattal adtam egy kis mélységet, amit a szemhéjam kb feléig satíroztam be, valamint felvittem az alsó kontúrra is egy keveset. A mozgórészre és a szemzugba pedig a 3-as árnyalat került. A pilláimra az új True SuperShock Definition spirált (1299 Ft) vittem fel, ami természetesebb végeredményt biztosít. A formulája tartós, szépen különválasztja és puhán tartja a pillákat.






A sminkem főszereplőjének a True Delicate matt rúzst (1299 Ft) választottam Mauve Whisper árnyalatban, ami egy szép, visszafogott, amolyan igazi őszi mályvás-rózsaszínes tónus. A pigmentáció rendben van, építhető, a formula kellemesen krémes, a finis pedig bársonyosan matt. Szerencsére nem szárít, ez ilyenkor a hidegebb évszakokban fontos és viszonylag tartós is, pláne, ha rétegezzük. Összesen 8 árnyalatban kapható. Utolsó lépésként a Mark. Magix sminkfixáló permetét (999 Ft) használtam, ami egy kicsit túl alkoholosra sikerült, de rosszat nem tett sem a sminkkel, sem a bőrömmel, így bátran fújkáltam magam vele. Látványos hatást nem vettem észre, de egyébként egész nap szépen tartott a makeup.






A smink szerintem nagyon egyszerűen elkészíthető és a zöldes, valamint mályvás színek egyből öszi hangulatot teremtenek. Az Avon újdonságok közül egyértelműen a rúzs lett a kedvencem, nagyon kellemes a formulája, hasonló a blogon nemrégiben bemutatott NYX Suede Matt-okhoz, csak ezek még jobb áron vannak. A kedvencem lett még a két Anew termék is, nagyon örültem neki, amikor megláttam, hogy egyikben sincs illatanyag és a bőröm is szerette őket szerencsére. Amit még mindenképpen ajánlanék nektek, pláne 799 Ft-os áron, az a True szemöldökceruza, amivel pilllanatok alatt lehet tartós és szépen definiált szemöldököt rajzolni.

4 megjegyzés:

  1. egyrészt: igen! több sminket a blogra! föleg ilyen step-by-stepeket. én spec sosem követem ezeket pontról pontra, de azért sokat tanulok belőlük.
    másrészt: mit szólnál ahhoz, hogyha egy-egy sminktesz (főleg paletta vagy rúzs) után csinálnák egy külön posztot, egy "full face of makeup"-ot az adott termékkel, meg olyan sminkcuccokkal ami szerinted illik hozzá? Még az AVH Norvina palettánál merült fel bennem a gondolat, hogy "szép-szép, de mivel lehet ezt párosítani?" Mit gondolsz? Jó ötlet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez jó ötlet :) remélem tudok majd ilyen jellegű posztokra is időt szakítani :)

      Törlés
  2. Nagyon szép vagy, és köszi a sok posztot/fb-on is itt is, de mióta vagy szőke? Írsz róla/link, ha tetted? Épp hajfestéket keresgélek, lassan kezdenek a ronda ősz szálak megjelenni, de minden nagyobb márkáról van rossz és jó vélemény is, régesrég festettem utoljára, elég tanácstalan vagyok, olyan jó lenne egy hajszínezős, festős poszt vmikor. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :) kb 2 hete váltottam erre a színre, már nagyon untam a vöröset :D még nem tökéletes és elég nehéz váltani, de imádom azt a nagyon hamvas árnyalatot :) szívesen írok egy szőkés hajfestős posztot egyébként, mert sokkal speciálisabb ápolást és törődést igényel az ilyen haj :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.