TESZT | Avon mark. Epic Intense Eyeshadow Mini Palette és Big&False Lash

Az Avon-nál nem is olyan régen debütált a márkán belüli márka, a mark., ami egy kicsit fiatalosabb, vagányabb, színesebb és ’modernebb’ sminkvonal az eddigi kínálathoz képest. Nekem eddig tetszettek a termékeik, írtam már tesztet is a folyékony és a sima rúzsaikról (ITT és ITT), ezeket a mai napig előszeretettel veszem elő és használom. Az Avon szerintem havonta rukkol elő a mark. újdonságokkal, a jelenlegi katalógusban például négyes szemhéjpúder paletták mutatkoztak be, összesen 8 verzióban. Én ezek közül hoztam most nektek hármat, bónusznak pedig egy szempillaspirált is ☺.



A kis négyesek csomagolása szinte teljesen megegyezik az Avon régebbi négyes szemhéjpúderek csomagolásával, annyi a különbség, hogy ezúttal mindegyiket mark. felirat díszíti. A papírdobozka tetején és a kompakt alján is megtaláljuk az árnyalat nevét, illetve egyéb információkat a termékről. A kompakt maga strapabíró, erős műanyagból készült, jól záródik, egyszerű és csinos, bár szerintem lehetne karcsúbb/kisebb is, feleslegesnek érzem a méretet (pl. ki lehetne belőle venni az applikátort, istenem az applikátorok… minek, minek vannak még mindig ezek mindenhol?). A szemhéjpúderek felülete is kapott mark. feliratozást, ez nekem mindig egy kis pluszpont, szeretem az ilyesmit.



A nyolc variáns közül egyet választottam én (Blue My Mind), egyet az Avon választott nekem (Art Of The Nudes), egyet pedig ti választottatok (Metal Maniac) és szerencsére ez a három árnyalat úgy érzem, hogy tökéletesen reprezentálja a kollekciót, hiszen különböző finisek és elég változatos színek kaptak helyet közöttük. Amin nagyon meglepődtem, az a matt púderek milyensége és minősége, egyértelműen ezek a kedvenceim (ráéreztem a Blue My Mind-dal, ebben három matt is van). Nagyon minimálisan porzanak, nagyszerűen pigmentáltak, építeni sem igazán kell őket, alap sem kell feltétlenül hozzájuk és könnyű velük dolgozni is. A szaténok közül sajnos már volt olyan, ami kicsit csalódást okozott önmagában, de alappal vagy Fix+-al mindegyik jól teljesített, a metálfényűek pedig szintén gyönyörűségesek és problémamentesek, akárcsak a mattok.



Természetesen a legjobban a Blue My Mind négyes tetszik, ebben egy matt fehér, egy matt fekete, egy matt vibráló kék és egy fényes babakék árnyalat kapott helyet. Elsőre fura kombónak tűnhet, de igazából mindegyik szín hasznos belőle és nem kell őket természetesen egyszerre használni. Matt feketére és fehérre mindig lesz szükség, az élénk kékkel bármelyik natúr sminket fel lehet dobni (a kedvenc kombóm nyárra a minimálisan füstös meleg barna szemfestés ilyen kék alsó kontúrral, most is éppen ez van rajtam ;)), a babakék pedig nagyon szépen mutat a szemzugban. Szerintem minőségre is ez a legjobb a három közül, én leginkább őt ajánlom kipróbálásra, de valószínűleg csak az elfogultság szól belőlem.




A Metal Maniac abszolút a profilomba vág, még mindig elsősorban az ilyen finisért és árnyalatokért rajongok, szóval köszönöm nektek, szuper választás volt. Ebben a kis palettában csak metálfényű szemhéjpúderek kaptak helyet, van itt ez világos ezüst, egy világos arany, egy ón árnyalat és egy khaki. Az igazi arcukat nedvesen vagy ujjal felapplikálva tudják megmutatni, én legalábbis így találtam őket a legintenzívebbnek. Az ezüsttől és az arany elég basic színek, persze szépek azért, de nekem a másik kettő sokkal jobban tetszik, ezek jóval különlegesebbek. Az ónhoz hasonlóm pl. egyáltalán nincsen, de a zöldes-arany-khaki sem éppen egy megszokott szín. A minőség itt is nagyszerű, a formula teljesen rendben van, szerintem szeretni fogja ezt a kis palettát mindenki, aki odáig van a metál szemfestékekért.




Az Art Of The Nudes variáns fogott meg a legkevésbé a három paletta közül, de csak amiatt, mert engem személy szerint egy szimpla nude színkombináció már annyira nem tud felcsigázni, azonban ez nyilván nem von le semmit az értékéből, csak nekem nem túl izgalmas ☺. Ettől függetlenül egy jól kihasználható darab, szép, természetes, melegebb tónusú árnyalatokkal és inkább szatén, mint metál finissel. A pigmentációt ezek esetében találtam a leggyengébbnek, bár maguk a színek sem túl erősek és a lényegük is az lenne, hogy csak egy finom, nagyon természetes sminket készítsünk velük. Nos, erre tökéletesek egyébként. Kezdő sminkkedvelőknek és a nude sminkek szerelmeseinek biztosan nagyon fog tetszeni.




Mivel az előző Avon szempillaspirál, amit teszteltem nagyon bevált (ITT olvashattok róla), ezért úgy gondoltam, hogy érdemes lenne még egy párat kipróbálni, hátha ráakadok egy újabb kedvencre. A mark. Big and False Lash vicces módon szinte pont ugyanolyan, mint a True…, azzal a különbséggel. hogy lila a csomagolása és kevésbé száraz a formulája, ami abszolút az előnyére válik, mert így abszolút nem fog leperegni a nap végére és persze nem is fog olyan gyorsan beszáradni. Nagyon szép ívelt, különálló és dús pillákat lehet vele elérni, nem mászkál, nem maszatolódik. Nekem nagyon megtetszett, csak ajánlani tudom ezt is.





Összességében ismét le a kalappal a mark. előtt, nem csalódtam most sem a termékeikben. A paletták átlagban kiemelkedően teljesítettek, a mattok meglepően jól sikerültek és a színkombinációk is jól el lettek találva, ráadásul a választék is elég széles szerintem. Az eredeti áruk kicsit magas szerintem, 2499 Ft, de ugye az Avon-nál mindig an valami akció, jelenleg 1799 Ft-ért lehet hozzájuk jutni (katt IDE értük), ez már nem vészes. A Big and False Lash szempillaspirál is nagyon tetszik, nálam már bekerült a napi rutinba, annyira sikerült lenyűgöznie. Jelenleg 1399 Ft-ba kerül (katt IDE érte), ez nagyon barátságos ár érte, ennyit simán megér. Bónuszként pedig éppen nyereményjáték is van az Avon-nál, ha kíváncsiak vagytok rá, akkor katt IDE.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.